quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Originele K3 met Karen, Kristel en Kathleen keert na 16 jaar terug op het podium - https://nos.nl/l/2560932
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Originele K3 met Karen, Kristel en Kathleen keert na 16 jaar terug op het podium - https://nos.nl/l/2560932
Komt vast wel op een streamingdienst beschikbaar.quote:
Of een extra show.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt vast wel op een streamingdienst beschikbaar.
Ja, dat zal vast ook wel komen. Als Gert er meer geld uit ken halen, zal hij dat vast niet nalaten.quote:
Ben benieuwd naar de doelgroepquote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
De kinderen van destijds met hun vaders en kinderen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vaders die toentertijd meegingen naar het concert.
Daar hebben jullie ook wel een goed punt.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kinderen van destijds met hun vaders en kinderen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vandaag bijzonder bezoek @:recce
een white breasted kingfisher, waarschijnlijk een jonkie. Dacht dat er wat mis mee was maar hij is inmiddels weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn beste vriendin vroeger luisterde het ineens ook vet veel en toen waren we 16 ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heeft K3 ook best een aandeel volwassen vrouwen als fan. Denk opzich best diverse doelgroep maar ook wel weer beetje dezelfde type's ofzo.
Mooi beestjequote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
een white breasted kingfisher, waarschijnlijk een jonkie. Dacht dat er wat mis mee was maar hij is inmiddels weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel fijne afleidingquote:Op maandag 24 maart 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Ondertussen proberen om mijn huis beetje fatsoenlijk te krijgen. Tyfus veel afwas en wasgoed en de vloer is zo goor.
Het liefst denk ik laat maar alleen ik heb echt geen zin om over een paar dagen nog meer afwas enz te moeten doen.
Ik vind dit zulke leuke vogelsquote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah fijne afleiding weet ik niet maar ja moet toch gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi beestje
[..]
Dat is wel fijne afleiding
Wow, dat is wel bijzonder.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |