Alsjeblieft.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gisteravond de wasmachine aan gehad en ben vergeten hem te legen bedenk ik me nu dankzij Ama
Dit overkomt mij nog weleens. pfffffquote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gisteravond de wasmachine aan gehad en ben vergeten hem te legen bedenk ik me nu dankzij Ama
Muffe kleding nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vooral als ik savonds tijdens een serie ofzo snel denk oh gooi de machine nog even aan.quote:
Ik doe dan gewoon even snel op half uurtje wassen nog een keer.quote:
Wat vind je van het liedje van Claude?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Even kijken of ik mijn beste vriendin zo gek krijg om het songfestival te kijken samen.Andere vrienden krijg ik sowieso niet zo gek.
Ik heb volgens mij alleen het refrein nog gehoord. Maar ik dacht dat ik hem inmiddels al wel vaker helemaal voorbij zou horen komen maar ik zal hem binnenkort alsnog even luisteren.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vind je van het liedje van Claude?
De koopjes zijn toch maar bijzaakquote:Op maandag 24 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Volgende maand gaan we ook weer eens naar de vrijmarkt met Koningsdag. Deden we jaren geleden ook. Ben alleen altijd wel slecht in goede koopjes vinden op die kleedjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |