quote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Het is hier ook gewoon zo stoffig want kat en sinds vrijdag niet schoongemaakt.
En het is ook meteen afleiding en je voelt je je daarna beter want "wow vet goed van mezelf" en daarna zit je in je shiny schone huisquote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Kan me nog zo kut voelen maar dat stof irriteert me sowieso.
oh tofquote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een basic van SilverCrest (Lidl merk)
Maar hij kreeg goede reviews en was in de aanbieding
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het is ook meteen afleiding en je voelt je je daarna beter want "wow vet goed van mezelf" en daarna zit je in je shiny schone huis
Ja dat is al gauwquote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.
Wil je dieper gaan?quote:
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesemsquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat vinden oppervlakkige mensen leuk? Kan ik alvast wat studeren.
Ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh tofhoop dat je er veel plezier van hebt
Die eerste komt bij dat nieuwe programma van Lubach. Ik denk morgen (?) maar was gisteren er niet helemaal bij om goed te checken. Zag alleen de titel.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesems
ja dat heb ik ook :pquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
De officiële naam van het bedrijf is
Lidl Nederland GmbH
En ik denk iedere keer dat er Grmbl staat
@:ltvdk
Uhhh uhmquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat vinden oppervlakkige mensen leuk? Kan ik alvast wat studeren.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Wim had ik vrijdag nog een laatste keer aangezet maar hij hielt er al na 20 minuten mee op. Precies onder de bank, helemaal tegen de muur aan.
Ik heb nog geen energie gehad om hem er onder vandaan te halen. Voorlopige laatste rustplaats is dus onder de bank
RIP Wim
2017 - 2025
Mijn nieuwe robotstofzuiger heet Robbiequote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesems
Ze leest hier mee.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Ja hoor ik begin over stofzuigen en wie komt weer thuis.. en ligt nu als een soort prinsesje bovenop de krabpaal.
Sow, oke. I'll take the hint.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is al gauwof ik vind mensen niet leuk, ook niet om oppervlakkig mee om te gaan
Rip Wim.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Wim had ik vrijdag nog een laatste keer aangezet maar hij hielt er al na 20 minuten mee op. Precies onder de bank, helemaal tegen de muur aan.
Ik heb nog geen energie gehad om hem er onder vandaan te halen. Voorlopige laatste rustplaats is dus onder de bank
RIP Wim
2017 - 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |