SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Waarquote:
Weet alleen dat ie bij Jinek kwam en Stephen Fry bij Lubachquote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die eerste komt bij dat nieuwe programma van Lubach. Ik denk morgen (?) maar was gisteren er niet helemaal bij om goed te checken. Zag alleen de titel.
Hmmm.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet alleen dat ie bij Jinek kwam en Stephen Fry bij Lubach
Zo stiekem van te voren ergens een blowtje doen zodat we die ceremonie makkelijk kunnen uitzitten en dan cola drinken en cake etenquote:
heb je dat niet geregeld?!quote:
zou nog leuker zijn als je je eigen cakeje mag versierenquote:
Lekkerquote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt ineens hagelslag aan m'n hand.
Bij Brownies & Downies kun je kinderfeestjes organiseren dat je de brownies mag versieren, en er zijn ook pannenkoekjes en kleine uitsmijtertjes en onbeperkt ranja.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo stiekem van te voren ergens een blowtje doen zodat we die ceremonie makkelijk kunnen uitzitten en dan cola drinken en cake eten
[..]
heb je dat niet geregeld?!
[..]
zou nog leuker zijn als je je eigen cakeje mag versieren
Ik had toen wel keer uitvaart van iemand die nog zelf had geregeld dat er frisdrank en broodjes zouden komen ipv koffie en cake. Dat vond ik best geniaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo stiekem van te voren ergens een blowtje doen zodat we die ceremonie makkelijk kunnen uitzitten en dan cola drinken en cake eten
[..]
[..]
Ik werd al helemaal enthousiast tot ik bij het laatste gedeelte kwam met lezen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Brownies & Downies kun je kinderfeestjes organiseren dat je de brownies mag versieren, en er zijn ook pannenkoekjes en kleine uitsmijtertjes en onbeperkt ranja.
Maar dat is dus voor kinderen. Zo flauw weer.
Bij m'n opa hadden we van die chipolatataart want daar was ie gek op.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had toen wel keer uitvaart van iemand die nog zelf had geregeld dat er frisdrank en broodjes zouden komen ipv koffie en cake. Dat vond ik best geniaal.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Brownies & Downies kun je kinderfeestjes organiseren dat je de brownies mag versieren, en er zijn ook pannenkoekjes en kleine uitsmijtertjes en onbeperkt ranja.
Maar dat is dus voor kinderen. Zo flauw weer.
zo eentje ken ik ook, dat was een borrel. In de ochtendquote:Op maandag 24 maart 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had toen wel keer uitvaart van iemand die nog zelf had geregeld dat er frisdrank en broodjes zouden komen ipv koffie en cake. Dat vond ik best geniaal.
Nou als ik dan nu sterf dan mag je wel de halve supermarkt neerzetten.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n opa hadden we van die chipolatataart want daar was ie gek op.
Ja dit was ook rond lunchtijd dus dat was ook echt top.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]een volwassen kinderfeestje lijkt me oprecht best leuk
[..]
zo eentje ken ik ook, dat was een borrel. In de ochtend. Dat is wel soort van een voordeel aan weten dat je binnenkort doodgaat
heb je daar een potje voor of moet iedereen dan zelf wat meebrengenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als ik dan nu sterf dan mag je wel de halve supermarkt neerzetten.
Dat laatste is nog zo'n gek idee niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je daar een potje voor of moet iedereen dan zelf wat meebrengen
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
Oeps, bijna de broodjes in de gft bak ipv in de broodrooster
Uhm...quote:Op maandag 24 maart 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
Oeps, bijna de broodjes in de gft bak ipv in de broodrooster
Maagistraalquote:Op maandag 24 maart 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Ik sleep mezelf even naar de supermarkt voor wat eten. Mijn maag is gelukkig inmiddels weer rustig geworden.
Als ik dat bij mij doe zit je in een soort ah basic feestje denk ikquote:
quote:
Zolang de cola maar koud is.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik dat bij mij doe zit je in een soort ah basic feestje denk ik
quote:
Na dan sla ik ook even over.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt lilak aan met der ijskoude 10 jaar oude cola
Je brengt me op ideeën.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n grootouders aan moeders kant overleden hebben we daarna de halve snackbar laten bezorgen en hebben we enorm lopen vreten.
Beter te gebruiken als roestverwijderaar.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt lilak aan met der ijskoude 10 jaar oude cola
Tentamensquote:Op maandag 24 maart 2025 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
Exponentieel toenemende tentamenstress is niet goed voor m'n humeur. Gelukkig is deze al in de middag.
Jij, want jij bent snellerquote:
Bij de laatste waar ik was stond er wijn en bier naast de koffie.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n opa hadden we van die chipolatataart want daar was ie gek op.
Die kans is best grootquote:Op maandag 24 maart 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij, want jij bent sneller
We kunnen @Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.quote:
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaanquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Niet gaan maakt het uiteindelijk misschien alleen maar erger
en ik danquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen @:Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.
Nuchter blijvenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaan
[..]
en ik dan
Je wilde oppervlakkige zuipvrienden. Je gaf nergens aan dat je zelf ook wil zuipen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. En nu in spanning blijven zitten schiet ook niet op, kun je beter gaan
[..]
en ik dan
Ik wil weer aan leuke dingen denken zonder de stress en de angst dat alles in elkaar klettert, en dat is toenemend lastig rondom tentamens.quote:
Tentamenstressquote:Op maandag 24 maart 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil weer aan leuke dingen denken zonder de stress en de angst dat alles in elkaar klettert, en dat is toenemend lastig rondom tentamens.
Ik had al zo'n vermoeden want dacht echt gisteren iets te lezen over morgen.quote:
Boksquote:Op maandag 24 maart 2025 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen druppel alcohol op dit jaar
Al heel wat jaren geen druppel alcoholquote:Op maandag 24 maart 2025 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog geen druppel alcohol op dit jaar
Veel te laatquote:
Wiskunde achtige dingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tentamenstress
Wat voor tentamen is het? En hoe goed voorbereid ben je?
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde achtige dingen.
De situatie is wat complex. Goed voorbereiden is lastig.
Jaquote:
Je kan het!quote:Op maandag 24 maart 2025 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde achtige dingen.
De situatie is wat complex. Goed voorbereiden is lastig.
Echt hequote:
Kakquote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wilde oppervlakkige zuipvrienden. Je gaf nergens aan dat je zelf ook wil zuipen.Altijd weer van die addertjes onder het gras.
Nou zegquote:
Ja, dat is wel beter.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:16 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik dat ook ga doen zonder reclameblok
Hehe.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/vlaardi(...)egen-media~af2317c9/
Zo dan
Ohja RTL.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:16 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik dat ook ga doen zonder reclameblok
En is nu de 1 aprilgrap dat het AD een klacht indient?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo dan
Ik snap dat je het lief bedoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, of misschien wel maar vond het niet zo leuk volgens mijquote:quote:
Baby darling doll face honey
Mijn katten vinden zuivel echt heeeeeerlijk, jouwe ook?quote:
quote:
Geen idee ik ga het niet proberen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn katten vinden zuivel echt heeeeeerlijk, jouwe ook?
[..]![]()
![]()
Even kijken hoe het is als het droog is, alles krom
Die zitten natuurlijk ook in het complot.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is nu de 1 aprilgrap dat het AD een klacht indient?
ADquote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo dan
Hopelijk valt dat wel mee, het was geen hele grote was en de deur staat wel wijd open.quote:
Kromme wortels, kromme komkommers.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn katten vinden zuivel echt heeeeeerlijk, jouwe ook?
[..]![]()
![]()
Even kijken hoe het is als het droog is, alles krom
Brrquote:Op maandag 24 maart 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk valt dat wel mee, het was geen hele grote was en de deur staat wel wijd open.
Ja ik moet me wel wat moed indrinken om bij haar in de auto te stappenquote:Op maandag 24 maart 2025 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen @:Crack_ vragen? We zijn voldoende oppervlakkig en dan kunnen wij in elk geval zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |