keihard zingenquote:Op zondag 23 maart 2025 20:52 schreef maxelu het volgende:
[..]
wat doet Jordy? ik kan ff geen stream opzetten
ik cap alleen de waarheid en niets dan de waarheidquote:Op zondag 23 maart 2025 20:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Zo ga ik in het vervolg al mijn overbelichte plaatjes ook noemen!
Jane wel ja maar de TT ging niet over haarquote:Op zondag 23 maart 2025 20:55 schreef Folies het volgende:
Ik denk eerder dat ze haartjes aan het verwijderen is.
Ja, puisten.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane wel ja maar de TT ging niet over haar
Laat hem die frikandel stoppen waar nooit de zon schijntquote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Jordy tegen Mattie : vanavond lekker snackies, ik heb al 3 frikandelletjes weggelegd
is toch prima, de dames zijn op dieet , en anders gaan ze over de datumquote:Op zondag 23 maart 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laat hem die frikandel stoppen waar nooit de zon schijnt
Kut jatters
Dat is ie ook van plan, alleen via een andere route dan jij bedoeltquote:Op zondag 23 maart 2025 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laat hem die frikandel stoppen waar nooit de zon schijnt
Kut jatters
jordy waar zijn de friksquote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Jordy tegen Mattie : vanavond lekker snackies, ik heb al 3 frikandelletjes weggelegd
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is ie ook van plan, alleen via een andere route dan jij bedoelt
ja en dat maakt Mattie minder mooi, ik snap niet waarom hij zo meegaat in alles van de grote baas.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Ik erger me er kapot aanquote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja en dat maakt Mattie minder mooi, ik snap niet waarom hij zo meegaat in alles van de grote baas.
En dat eten jatten , snacken, koeken achterover drukken staat mij wel steeds meer tergen
Mattie is slappe hapquote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja en dat maakt Mattie minder mooi, ik snap niet waarom hij zo meegaat in alles van de grote baas.
En dat eten jatten , snacken, koeken achterover drukken staat mij wel steeds meer tergen
Die ga ik volgende maand eens een DM sturen wat een kutjoch ik hem vind.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
mattie eet alles wat los en vast zit, daar heeft hij jordy niet voor nodigquote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jolien is een mensen mens, die houdt van mensenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft stiekem toch meer met Mattie
Ze doen het met zijn drieënquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mattie eet alles wat los en vast zit, daar heeft hij jordy niet voor nodig
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
als die andere nou niet eens zo belachelijk vroeg naar bed ging hadden ze gezellig met ze allen kunnen snacken.quote:
Ik mag toch hopen dat je hier niet serieus over bent??quote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Droopie het volgende:
Eerst even zijn moeder via X vertellen wat voor naar kind ze heeft groot gebracht.
Nee hoor, dat weet ze hopelijk al en anders ga ik haar toch niet gedachten veranderenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je hier niet serieus over bent??
Jolien laat zich de laatste tijd wel van een wat minder aardige kant zien,quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
jolien is een mensen mens, die houdt van mensen
Zo zo, stoere jongen hoor. Hij en zijn moeder zullen er vast dagen lang wakker van liggenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die ga ik volgende maand eens een DM sturen wat een kutjoch ik hem vind.
Eerst even zijn moeder via X vertellen wat voor naar kind ze heeft groot gebracht.
ik had nog veel meer kanten van haar willen zien, maar dat zal niet meer gebeuren de laatste 2 weken, verder een lieve meidquote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien laat zich de laatste tijd wel van een wat minder aardige kant zien,
Als iemand moe is en vroeg naar bed wil dan ligt het dus aan diegene bedoel je te zeggen?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
als die andere nou niet eens zo belachelijk vroeg naar bed ging hadden ze gezellig met ze allen kunnen snacken.
moeten nou die andere het dan laten omdat Mevr graag naar bed wilt om 8 uur nu 9 uur maar zo werkt jhet ook niet he
Ja in hetzelfde clubje variërend van Jolien met Jordy , Mattie met Jolien , Jordy met Mattie , alle drie. Ze doen het continuquote:
okquote:Op zondag 23 maart 2025 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja in hetzelfde clubje variërend van Jolien met Jordy , Mattie met Jolien , Jordy met Mattie , alle drie. Ze doen het continu
Ze doen het vanaf het begin en heeft niets met 'die andere 2' te makenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik net, die andere 2 zijn op dieet
ik weet soms echt niet meer wat ik moet antwoordenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze doen het vanaf het begin en heeft niets met 'die andere 2' te maken
TOPTOPPERquote:Op zondag 23 maart 2025 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
en die kanjer maar weer brood bakken voor het ontbijt morgen
wat een topper
Dat het een feit is dat dit clubje van begin af aan bezig is met jattenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet soms echt niet meer wat ik moet antwoorden
Je kan er ook voor kiezen om niet te antwoordenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet soms echt niet meer wat ik moet antwoorden
ik kan het soms niet van me af zetten , ligt aan mezelf hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je Jan er ook voor kiezen om niet te antwoordenDoe ik ook geregeld, scheelt irritaties over en weer
ik heb gekeken vanaf het allereerste begin, dus vandaar mijn reactiequote:Op zondag 23 maart 2025 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat het een feit is dat dit clubje van begin af aan bezig is met jatten
OMGquote:Op zondag 23 maart 2025 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als iemand moe is en vroeg naar bed wil dan ligt het dus aan diegene bedoel je te zeggen?
Knap staaltje van de boel verdraaien.
Zo ligt het altijd aan de ander.
Dan heb je denk ook gezien dat deze groep dat doet?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb gekeken vanaf het allereerste begin, dus vandaar mijn reactie
jammie lekker snackenquote:
En Jolien gaat strippenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
potverdorie dat word me toch een feestmeeting
pannenkoeken, fryerhapjes, wellicht nog wat zoutjes.
mattie verzorgd het kampvuur, jordy de hapjes
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
* Ireth heeft ook ff de vetpan aangeslingerd.
Kipcorns!
TOP AVONDquote:Op zondag 23 maart 2025 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
word weer gezellie avondjequote:Op zondag 23 maart 2025 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:29 schreef Ireth het volgende:
Niemand heeft het meer over die roti...
En daar was @:Kissingbird
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Was ook wel errug weinig aardappel in dat look a like Roti gerecht
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
this could be the beginning of beatiful friendship
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
this could be the beginning of beautiful friendship
Run Mattie Runquote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja word lekker zoete chocolademelkquote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
Suiker in de warme melk?Zag ik dat nou goed??
Mjah, het zou ook eigenlijk van de zotte zijn als iedereen naar tam voor zich uit gaat zitten staren omdat er 2 al gaan slapen?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Folies het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat we (ik wel) de laatste week ook wat te zien wil krijgen 's avonds op de streams.
Deed mijn moeder vroeger ook al, ik ga er van over mijn nek.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
wie stuurt deze naar jeffke?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Als er iemand daar verslingerd is aan zoetigheid en suiker, dan is het Jolientje welquote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
nee dat komt helemaal goed, hij was even aan het bedenken hoe hij het hoekje moest inrichtenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:35 schreef kater1 het volgende:
Gezellige avond, kampvuur, hapjes ...zie ik Matti super depressief eenzaam buiten zitten![]()
Ja maar binnenkort zijn het er toch nog maar 3?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, het zou ook eigenlijk van de zotte zijn als iedereen naar tam voor zich uit gaat zitten staren omdat er 2 al gaan slapen?
Oh ok, schrok al.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat komt helemaal goed, hij was even aan het bedenken hoe hij het hoekje moest inrichten
ik weet nuuuuuuquote:Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
Alleen de Engelbewaarder ontbreekt nog
Ieuww heeft ze haar handen wel gewassen na de meeëter sessie bij Jordy? Of smeert ze het nu lekker over het gezicht van Mattiequote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:38 schreef maxelu het volgende:
[..]
ik weet nuuuuuu
dat de frikandellenbewaarder bestaaaat
je kan 'm niet ziennnnn
als je al vroeg in de suite slaaaapt![]()
nee, Jane en charise wlden geloof ik afvallenquote:
Klopt, maar zal vast niet de enige oorzaak zijn qua suikers in dat huisquote:Op zondag 23 maart 2025 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
had jane inderdaad wel goed opgemerkt, dikke meel sausjes maken dik
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, Jane en charise wlden geloof ik afvallen
maar het aankomen van het kartel werd wel min of meer verweten aan het koken van Jane, zij zou teveel meel gebruiken bij het koken van sausjes en soms ook wel een schep suiker in de saus doen...
Uiteraard ..quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het aankomen van het kartel werd wel min of meer verweten aan het koken van Jane, zij zou teveel meel gebruiken bij het koken van sausjes en soms ook wel een schep suiker in de saus doen...
echtquote:Op zondag 23 maart 2025 21:44 schreef danaqui het volgende:
[..]en Jane heeft een pistol lopen zwaaien en riep " en nu opeten ja"
echt waar schuld van Jane
Ja klopt. Het is Janes schuld dat ze een pens krijgen. Heel ongezond.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
dat beetje meel om een roux te maken weegt denk ik niet op tegen het meel wat keer op keer gebruikt wordt om pannenkoeken mee te bakken, die dan daarna lekker worden belegd met bruine suiker, poedersuiker enz.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar zal vast niet de enige oorzaak zijn qua suikers in dat huis
Had het al verwijderd, ik vatte hem verkeerd opquote:Op zondag 23 maart 2025 21:43 schreef Folies het volgende:
[..]
Afvallen <> dieet. Wat is het probleem?
Nou... als je hier de feiten op een rijtje gaat zetten...quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Een topper is hetquote:Op zondag 23 maart 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig helemaal niks, door de snelle reflexen van jordy
Ja als je te ver doorrolt van je bedquote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef odie22 het volgende:
ik heb ooit eens gehoord dat wanneer je slaapt je ook afvalt
En gebrek aan bewegingquote:Op zondag 23 maart 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou... als je hier de feiten op een rijtje gaat zetten...
1. Het kartel jat alles wat los en vast zit
2. Jane en sharice jatten daar niet van mee.
3. Jane en sharice willen afvallen want zijn aangekomen.
Dan moet dat wel van het koken zijn![]()
![]()
Yepquote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ALWEER EEN WINNAARquote:Op zondag 23 maart 2025 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig helemaal niks, door de snelle reflexen van jordy
Ze hadden van mij wel die vrijdagmiddag sportdingen in de game-area er in mogen houden... die tuin is ook ruk om in te sporten..quote:Op zondag 23 maart 2025 21:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
En gebrek aan beweging
Die 3 uurtjes op de fiets tijdens de sportweek zetten ook geen zoden aan de dijk.
hij heeft de pannenkoeken gebakken, dus goed geregeld toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
"Ja jongens, jullie voorzitter regelt het wel ..."Flauw gedoe
Sharice en Jane hadden het erover. Terwijl Sharice volgens mij niet veel is aangekomen.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:53 schreef Folies het volgende:
Ik vind ze niet dik hoor, afvallen is niet nodig. Heb ze daar eigenlijk ook helemaal niet over horen klagen.
Die moet er ook nog van groeien.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
"Ja jongens, jullie voorzitter regelt het wel ..."Flauw gedoe
Ja dus ik snap het commetaar niet. Maar misschien heb ik wat gemist.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sharice en Jane hadden het erover. Terwijl Sharice volgens mij niet veel is aangekomen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
TOPSFEER lekker zingen en smikkelen
volop genieten van dit topavontuur
De drie biggetjesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten ze dan, Henk, Hans en Grietje in het sprookjesbos..
Ow wow, das toch wel heel erg als ze dat serieus binnen ruikenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
haha, sharice geeft even aan dat ze de sigaretten ruikt op de kamer, dat het niet zo fijn is.
jepquote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wow, das toch wel heel erg als ze dat serieus binnen ruiken
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten ze dan, Henk, Hans en Grietje in het sprookjesbos..
Ik dacht oprecht dat ze uit elkaar zouden gaan. Maar nu hebben ze er niks meer aan om bij een ander aan te sluiten?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:02 schreef kater1 het volgende:
Het is oprecht knap dat het kartel van begin af aan bij elkaar was, ze elkaar steunden en zich niet uit elkaar lieten spelen. En dat ze elkaar de overwinning gunnen. Ik vind het mooi!
Ze heeft niets van Jeff vernomen en daar wordt vaag over gedaanquote:
natuurlijk is charise niet haar baan kwijt omdat ze iets gezegd zou hebben over haar werkquote:Op zondag 23 maart 2025 22:04 schreef humpty het volgende:
Toch wel erg eigenlijk dat drie mensen daar hun relatie over is
en iemand misschien haar baan kwijt is door wat ze heeft gezegd over haar werk.
Denk dat Jolien blij mag zijn dat dat over is
ze heeft volgens mij ook wel iets gehoord van haar vriendin vandaagquote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft niets van Jeff vernomen en daar wordt vaag over gedaan
Amber heeft haar vandaag gezegd dat ze het daar 'daarna' over hebbenquote:
en met terugwerkende kracht is fijn voor allebei en niet alleen meer voor Jolien.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Folies het volgende:
Nou ja, was toch geen lang leven beschoren. Dus geen echt verlies.
Wordt dat gezegd?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk is charise niet haar baan kwijt omdat ze iets gezegd zou hebben over haar werk
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft volgens mij ook wel iets gehoord van haar vriendin vandaag
Dat weet jij toch niet net zo min als ik dat weet maar heb hier en daar wel dingen gelezenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk is charise niet haar baan kwijt omdat ze iets gezegd zou hebben over haar werk
als jolien straks met die dikke cheque naar buiten loopt, staat die clown wel vooraan hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 22:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Amber heeft haar vandaag gezegd dat ze het daar 'daarna' over hebben
Waarom dacht je dat? En bij wie aansluiten?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat ze uit elkaar zouden gaan. Maar nu hebben ze er niks meer aan om bij een ander aan te sluiten?
ja, er schijnt op SM nogal een hetze te zijn geweest. Dat mensen nooit meer charise aan hun bed wilden hebben enzquote:
Ik zag Mattheus wel richting Jane gaan. En Jolien kan je zo voor de bus gooien had ik het idee,quote:Op zondag 23 maart 2025 22:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat? En bij wie aansluiten?
Idioot gedoe.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, er schijnt op SM nogal een hetze te zijn geweest. Dat mensen nooit meer charise aan hun bed wilden hebben enz
ze had gezegd dat oude mensen stinken of zoiets.
of dat ze patienten naar hun kamer stuurde
hebben ze daar in het huis tweets van gezien of zo??quote:Op zondag 23 maart 2025 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, er schijnt op SM nogal een hetze te zijn geweest. Dat mensen nooit meer charise aan hun bed wilden hebben enz
ze had gezegd dat oude mensen stinken of zoiets.
of dat ze patienten naar hun kamer stuurde
Hebben ze een bank overvallen?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef Cupfighter het volgende:
Dat danken zo hypocriet van die dievenbende
nee, hoezo?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hebben ze daar in het huis tweets van gezien of zo??
Dat is het zeker. En vooral de manier waarop van mensen die zeggen dat oprechtheid en eerlijkheid heel belangrijk is en ondertussen jatten en bidden en weer verder stokenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef Cupfighter het volgende:
Dat danken zo hypocriet van die dievenbende
Het is mijn mening, wat ik gezien heb in de cos die ik mag hebben daar hoef jij geen commentaar op te hebbenquote:
Ik heb geen commentaar tis een vraag.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening, wat ik gezien heb in de cos die ik mag hebben daar hoef jij geen commentaar op te hebben
Was ook iemand die had een nicht waarbij Sharice thuiszorg deed.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef Folies het volgende:
Och ja, iemand had ergens op weet ik welke site was gezet dat haar moeder geen hulp meer wilde van Sharice. Is hier meerder keren besproken.
Wat hier staat doet er niet zoveel aan toe. Mensen worden compleet kapot gemaakt omdat ze iets hebben gezegd wat er misschien anders uitkwam of te hardquote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef Folies het volgende:
Och ja, iemand had ergens op weet ik welke site was gezet dat haar moeder geen hulp meer wilde van Sharice. Is hier meerder keren besproken.
Ja want het staat op SM en dan is het waar.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef Folies het volgende:
Och ja, iemand had ergens op weet ik welke site wat gezet dat haar moeder geen hulp meer wilde van Sharice. Is hier meerder keren besproken.
Ja ik haal die zooi van X, IG en FB allemaal niet hier naartoe.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat hier staat doet er niet zoveel aan toe. Mensen worden compleet kapot gemaakt omdat ze iets hebben gezegd wat er misschien anders uitkwam of zoek maar wat want dat is wat mensen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |