Wordt dat gezegd?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk is charise niet haar baan kwijt omdat ze iets gezegd zou hebben over haar werk
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft volgens mij ook wel iets gehoord van haar vriendin vandaag
Dat weet jij toch niet net zo min als ik dat weet maar heb hier en daar wel dingen gelezenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk is charise niet haar baan kwijt omdat ze iets gezegd zou hebben over haar werk
als jolien straks met die dikke cheque naar buiten loopt, staat die clown wel vooraan hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 22:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Amber heeft haar vandaag gezegd dat ze het daar 'daarna' over hebben
Waarom dacht je dat? En bij wie aansluiten?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat ze uit elkaar zouden gaan. Maar nu hebben ze er niks meer aan om bij een ander aan te sluiten?
ja, er schijnt op SM nogal een hetze te zijn geweest. Dat mensen nooit meer charise aan hun bed wilden hebben enzquote:
Ik zag Mattheus wel richting Jane gaan. En Jolien kan je zo voor de bus gooien had ik het idee,quote:Op zondag 23 maart 2025 22:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat? En bij wie aansluiten?
Idioot gedoe.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, er schijnt op SM nogal een hetze te zijn geweest. Dat mensen nooit meer charise aan hun bed wilden hebben enz
ze had gezegd dat oude mensen stinken of zoiets.
of dat ze patienten naar hun kamer stuurde
hebben ze daar in het huis tweets van gezien of zo??quote:Op zondag 23 maart 2025 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, er schijnt op SM nogal een hetze te zijn geweest. Dat mensen nooit meer charise aan hun bed wilden hebben enz
ze had gezegd dat oude mensen stinken of zoiets.
of dat ze patienten naar hun kamer stuurde
Hebben ze een bank overvallen?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef Cupfighter het volgende:
Dat danken zo hypocriet van die dievenbende
nee, hoezo?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hebben ze daar in het huis tweets van gezien of zo??
Dat is het zeker. En vooral de manier waarop van mensen die zeggen dat oprechtheid en eerlijkheid heel belangrijk is en ondertussen jatten en bidden en weer verder stokenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef Cupfighter het volgende:
Dat danken zo hypocriet van die dievenbende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |