hij heeft de pannenkoeken gebakken, dus goed geregeld toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
"Ja jongens, jullie voorzitter regelt het wel ..."Flauw gedoe
Sharice en Jane hadden het erover. Terwijl Sharice volgens mij niet veel is aangekomen.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:53 schreef Folies het volgende:
Ik vind ze niet dik hoor, afvallen is niet nodig. Heb ze daar eigenlijk ook helemaal niet over horen klagen.
Die moet er ook nog van groeien.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
"Ja jongens, jullie voorzitter regelt het wel ..."Flauw gedoe
Ja dus ik snap het commetaar niet. Maar misschien heb ik wat gemist.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Sharice en Jane hadden het erover. Terwijl Sharice volgens mij niet veel is aangekomen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
TOPSFEER lekker zingen en smikkelen
volop genieten van dit topavontuur
De drie biggetjesquote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten ze dan, Henk, Hans en Grietje in het sprookjesbos..
Ow wow, das toch wel heel erg als ze dat serieus binnen ruikenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
haha, sharice geeft even aan dat ze de sigaretten ruikt op de kamer, dat het niet zo fijn is.
jepquote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wow, das toch wel heel erg als ze dat serieus binnen ruiken
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten ze dan, Henk, Hans en Grietje in het sprookjesbos..
Ik dacht oprecht dat ze uit elkaar zouden gaan. Maar nu hebben ze er niks meer aan om bij een ander aan te sluiten?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:02 schreef kater1 het volgende:
Het is oprecht knap dat het kartel van begin af aan bij elkaar was, ze elkaar steunden en zich niet uit elkaar lieten spelen. En dat ze elkaar de overwinning gunnen. Ik vind het mooi!
Ze heeft niets van Jeff vernomen en daar wordt vaag over gedaanquote:
natuurlijk is charise niet haar baan kwijt omdat ze iets gezegd zou hebben over haar werkquote:Op zondag 23 maart 2025 22:04 schreef humpty het volgende:
Toch wel erg eigenlijk dat drie mensen daar hun relatie over is
en iemand misschien haar baan kwijt is door wat ze heeft gezegd over haar werk.
Denk dat Jolien blij mag zijn dat dat over is
ze heeft volgens mij ook wel iets gehoord van haar vriendin vandaagquote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft niets van Jeff vernomen en daar wordt vaag over gedaan
Amber heeft haar vandaag gezegd dat ze het daar 'daarna' over hebbenquote:
en met terugwerkende kracht is fijn voor allebei en niet alleen meer voor Jolien.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:06 schreef Folies het volgende:
Nou ja, was toch geen lang leven beschoren. Dus geen echt verlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |