Mjah, het zou ook eigenlijk van de zotte zijn als iedereen naar tam voor zich uit gaat zitten staren omdat er 2 al gaan slapen?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Folies het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat we (ik wel) de laatste week ook wat te zien wil krijgen 's avonds op de streams.
Deed mijn moeder vroeger ook al, ik ga er van over mijn nek.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
Suiker in de warme melk?Zag ik dat nou goed??
wie stuurt deze naar jeffke?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
this could be the beginning of beautiful friendship
Als er iemand daar verslingerd is aan zoetigheid en suiker, dan is het Jolientje welquote:Op zondag 23 maart 2025 21:33 schreef Ireth het volgende:
Suiker in de warme melk?Zag ik dat nou goed??
nee dat komt helemaal goed, hij was even aan het bedenken hoe hij het hoekje moest inrichtenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:35 schreef kater1 het volgende:
Gezellige avond, kampvuur, hapjes ...zie ik Matti super depressief eenzaam buiten zitten![]()
Ja maar binnenkort zijn het er toch nog maar 3?quote:Op zondag 23 maart 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, het zou ook eigenlijk van de zotte zijn als iedereen naar tam voor zich uit gaat zitten staren omdat er 2 al gaan slapen?
Oh ok, schrok al.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat komt helemaal goed, hij was even aan het bedenken hoe hij het hoekje moest inrichten
ik weet nuuuuuuquote:Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
Alleen de Engelbewaarder ontbreekt nog
Ieuww heeft ze haar handen wel gewassen na de meeëter sessie bij Jordy? Of smeert ze het nu lekker over het gezicht van Mattiequote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:38 schreef maxelu het volgende:
[..]
ik weet nuuuuuu
dat de frikandellenbewaarder bestaaaat
je kan 'm niet ziennnnn
als je al vroeg in de suite slaaaapt![]()
nee, Jane en charise wlden geloof ik afvallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |