Het is mijn mening, wat ik gezien heb in de cos die ik mag hebben daar hoef jij geen commentaar op te hebbenquote:
Ik heb geen commentaar tis een vraag.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening, wat ik gezien heb in de cos die ik mag hebben daar hoef jij geen commentaar op te hebben
Was ook iemand die had een nicht waarbij Sharice thuiszorg deed.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef Folies het volgende:
Och ja, iemand had ergens op weet ik welke site was gezet dat haar moeder geen hulp meer wilde van Sharice. Is hier meerder keren besproken.
Wat hier staat doet er niet zoveel aan toe. Mensen worden compleet kapot gemaakt omdat ze iets hebben gezegd wat er misschien anders uitkwam of te hardquote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef Folies het volgende:
Och ja, iemand had ergens op weet ik welke site was gezet dat haar moeder geen hulp meer wilde van Sharice. Is hier meerder keren besproken.
Ja want het staat op SM en dan is het waar.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef Folies het volgende:
Och ja, iemand had ergens op weet ik welke site wat gezet dat haar moeder geen hulp meer wilde van Sharice. Is hier meerder keren besproken.
Ja ik haal die zooi van X, IG en FB allemaal niet hier naartoe.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat hier staat doet er niet zoveel aan toe. Mensen worden compleet kapot gemaakt omdat ze iets hebben gezegd wat er misschien anders uitkwam of zoek maar wat want dat is wat mensen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |