Klopt, maar zal vast niet de enige oorzaak zijn qua suikers in dat huisquote:Op zondag 23 maart 2025 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
had jane inderdaad wel goed opgemerkt, dikke meel sausjes maken dik
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, Jane en charise wlden geloof ik afvallen
maar het aankomen van het kartel werd wel min of meer verweten aan het koken van Jane, zij zou teveel meel gebruiken bij het koken van sausjes en soms ook wel een schep suiker in de saus doen...
Uiteraard ..quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het aankomen van het kartel werd wel min of meer verweten aan het koken van Jane, zij zou teveel meel gebruiken bij het koken van sausjes en soms ook wel een schep suiker in de saus doen...
echtquote:Op zondag 23 maart 2025 21:44 schreef danaqui het volgende:
[..]en Jane heeft een pistol lopen zwaaien en riep " en nu opeten ja"
echt waar schuld van Jane
Ja klopt. Het is Janes schuld dat ze een pens krijgen. Heel ongezond.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
dat beetje meel om een roux te maken weegt denk ik niet op tegen het meel wat keer op keer gebruikt wordt om pannenkoeken mee te bakken, die dan daarna lekker worden belegd met bruine suiker, poedersuiker enz.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar zal vast niet de enige oorzaak zijn qua suikers in dat huis
Had het al verwijderd, ik vatte hem verkeerd opquote:Op zondag 23 maart 2025 21:43 schreef Folies het volgende:
[..]
Afvallen <> dieet. Wat is het probleem?
Nou... als je hier de feiten op een rijtje gaat zetten...quote:Op zondag 23 maart 2025 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |