jordy waar zijn de friksquote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Jordy tegen Mattie : vanavond lekker snackies, ik heb al 3 frikandelletjes weggelegd
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is ie ook van plan, alleen via een andere route dan jij bedoelt
ja en dat maakt Mattie minder mooi, ik snap niet waarom hij zo meegaat in alles van de grote baas.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Jordy tegen Mattie : vanavond lekker snackies, ik heb al 3 frikandelletjes weggelegd
Ik erger me er kapot aanquote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja en dat maakt Mattie minder mooi, ik snap niet waarom hij zo meegaat in alles van de grote baas.
En dat eten jatten , snacken, koeken achterover drukken staat mij wel steeds meer tergen
Mattie is slappe hapquote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja en dat maakt Mattie minder mooi, ik snap niet waarom hij zo meegaat in alles van de grote baas.
En dat eten jatten , snacken, koeken achterover drukken staat mij wel steeds meer tergen
Die ga ik volgende maand eens een DM sturen wat een kutjoch ik hem vind.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
mattie eet alles wat los en vast zit, daar heeft hij jordy niet voor nodigquote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jolien is een mensen mens, die houdt van mensenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft stiekem toch meer met Mattie
Ze doen het met zijn drieënquote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mattie eet alles wat los en vast zit, daar heeft hij jordy niet voor nodig
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
als die andere nou niet eens zo belachelijk vroeg naar bed ging hadden ze gezellig met ze allen kunnen snacken.quote:
Ik mag toch hopen dat je hier niet serieus over bent??quote:Op zondag 23 maart 2025 21:07 schreef Droopie het volgende:
Eerst even zijn moeder via X vertellen wat voor naar kind ze heeft groot gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |