En via het gewone F1TV pro abonnement (niet 4K) dus nog goedkoper.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan kijk je in mindere kwaliteit die je chrome android of wat ever wel als optie heeft voor diezelfde prijs en dus goedkoper dan via viaplay
die kan ik op de site niet vinden om op te abonneren.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En via het gewone F1TV pro abonnement (niet 4K) dus nog goedkoper.
Je betaalt niet voor F1TV, dus je kan ook niet upgraden logischerwijs.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan ik op de site niet vinden om op te abonneren.
maar waarschijnlijk kijk ik dan niet goed
schat ik ben incognito naar de site gegaan nu.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor F1TV, dus je kan ook niet upgraden logischerwijs.
Net even gekeken, de goedkope variant is er alleen per maand en kost ¤11,99quote:Op zondag 23 maart 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan ik op de site niet vinden om op te abonneren.
maar waarschijnlijk kijk ik dan niet goed
Toch gisteren geborenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
ow wacht... dan moet je hem op maandelijks betalen zetten..
even kijken
11.90 per maand
ja oke dan hoop ik dat iedereen die viaplay heeft geniet van darts, andere sporten, films en series
nee jij ging er vanuit dat ik was ingelogd en dan ga kijken naar de kosten.quote:
Als Netflix-gebruiker, en dat nog eens van een gedeeld account, moet je dan toch wel gewend zijn aan aanpassingen in de algemene voorwaarden (en dus ook kosten).quote:Op zondag 23 maart 2025 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, ik heb F1TV en 4k Netflix (gedeeld) en die zijn samen significant goedkoper dan Viaplay.
Ik kan F1TV zelfs nog upgraden voor het einde eindelijk in zicht komt.
Netflix vind ik ook belachelijk worden, maar dan nog krijg je veel meer voor minder geld dan Viaplay.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als Netflix-gebruiker, en dat nog eens van een gedeeld account, moet je dan toch wel gewend zijn aan aanpassingen in de algemene voorwaarden (en dus ook kosten).
Dan hoop ik ten zeerste voor je dat Netflix zich niet vol gaat focussen op het binnenhalen van sportrechten die ze live willen uitzenden.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Netflix vind ik ook belachelijk worden, maar dan nog krijg je veel meer voor minder geld dan Viaplay.
In de VS zouden ze al de rechten van de F1 willen hebben nu ESPN er mee stopt.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik ten zeerste voor je dat Netflix zich niet vol gaat focussen op het binnenhalen van sportrechten die ze live willen uitzenden.
Oh jij bent er zo iemand, 10 jaar lang iets roepen dat niet klopt en als het dan na 10 jaar wel klopt zeggen 'zie je wel'. Ja zo werkt dat niet, dat betekent enkel dat je 10 jaar lang onzin aan het verkondigen bent.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:13 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)520omhoog%2520gegaan.
Ik zal niet zeggen “told you so” maar…. TOLD YOU SO.
Tik tak tik tak wachten tot die bom valt…en ik eindelijk aan die inmiddels ijskoude champagne kan
Hoeveel mensen zouden er vandaag opgezegd hebben? Hehe
Ik kijk af en toe via mijn vader.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een zeer tevreden Viaplay kijker ben?Vandaag ook weer genoten van de prima voor en nabeschouwing
Geen storingen, geen reclames. En vanmiddag nog lekker darts gekeken!
Ze hebben vorig jaar een truc uitgehaald met aandelen waardoor ze nog even door konden modderen. Maar letterlijk vanaf het moment dat ze 40+ miljoen per jaar uitgaven aan F1 is het aandeel tot vrijwel nul gereduceerd en waren ze ten dode opgeschrevenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo iemand, 10 jaar lang iets roepen dat niet klopt en als het dan na 10 jaar wel klopt zeggen 'zie je wel'. Ja zo werkt dat niet, dat betekent enkel dat je 10 jaar lang onzin aan het verkondigen bent.
Ik ook hoor. Betaal graag 20¤ per maand voor hun aanbod. Voornamelijk premier league.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een zeer tevreden Viaplay kijker ben?Vandaag ook weer genoten van de prima voor en nabeschouwing
Geen storingen, geen reclames. En vanmiddag nog lekker darts gekeken!
Ik kan gewoon f1tv app installeren op tv providers kastje. Dan apps en opstarten de app en je inloggegevens nodig en klaar.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Nizno het volgende:
ow wacht... dan moet je hem op maandelijks betalen zetten..
even kijken
11.90 per maand
ja oke dan hoop ik dat iedereen die viaplay heeft geniet van darts, andere sporten, films en series
of ontzettend veel waarde hecht aan via het kastje van de provider te kunnen kijken en niet hoeven te casten met een mobiel apparaat of chromecast of apple versie
dan is alleen het motief darts, andere sporten, films en series nog een optie.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan gewoon f1tv app installeren op tv providers kastje. Dan apps en opstarten de app en je inloggegevens nodig en klaar.
of je fixed gewoon je wifi, daarnaast zendt Viaplay TV met een lagere bitrate uit dan wat ze streamen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je een dagje zonder nieuws kijken en luisteren kunt overleven dan kan je de race op ViaplayTV kijken. Dit is een aparte zender geworden, te zien op Ziggo en later ook via KPN.
Sprintrace, kwalificatie, (hoofd)race, allemaal na ongeveer 10 uur komt het op kanaal 13.
Plus de viaplay content zoals Vroooom (talkshow) en Faster food.
Er zit reclame bij maar als je buffering of verrotte 320x200 kwaliteit gewend bent dan is lineare televisie een verademing.
De beeldkwaliteit van ViaplayTV op Ziggo is hoger dan dat je via een stream binnen haalt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
of je fixed gewoon je wifi, daarnaast zendt Viaplay TV met een lagere bitrate uit dan wat ze streamen.
Nope.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit van ViaplayTV op Ziggo is hoger dan dat je via een stream binnen haalt.
Mijn LG tv upscaled de beelden van de Viaplay app volgens mij. Als ik via mijn Ziggo box kijk is de beelkwaliteit een stuk minder dan als ik de app direct op mijn tv gebruik. Dat gepaard met het feit dat het internet op de Ziggo box nog wel eens wil haperen ookal heb ik hem bekabeld gebruik ik de app op mijn tv liever.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit van ViaplayTV op Ziggo is hoger dan dat je via een stream binnen haalt.
WiFi fixen klinkt eenvoudig, echter heb je in een appartementencomplex de ideale kakofonie van WiFi signalen, dect telefoons en andere zenders zoals baby monitors. Een vrij WiFi kanaal vinden is een utopie. Zal eens een utp kabeltje naar de woonkamer doortrekken.
maar je zou toch denken dat ook hij wel weet dat als je viaplay hebt je gratis een account bij f1tv kan maken en dus geen last hebt van die problemen van viaplayquote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Marcoss het volgende:
1 van de beste voetballers ooit die om 7 uur zit te schelden en te vloeken omdat hij geen F1 kan kijken.
Dat moet goede beelden op hebben geleverd
Je zou de daling in het aantal abbonnees bij ViaPlay eens moeten zien…ze zijn in blinde paniek daar. Waarom denk je dat ze opeens met die oranje tsunami komen met een popi jopi Kampheus en allerlei populaire Max programma’s en publiek in de studio, samenwerking met Mol van GP Radio, allerlei berichten in de media dat ze de oude koers van de eerste jaren overboord willen gooien, etc etcquote:Op donderdag 17 april 2025 09:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Marco van Basten van Ziggo sport die zich beklaagt over Viaplay. Goh.
Alstu:quote:Op donderdag 17 april 2025 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
@:eagles89 Hoeveel abonnees heeft viaplay dan want ik kan het nergens vinden en hoeveel hadden ze er?
Dit gaat over 2024 helder licht, en je plaatst een 3 maanden oud artikel. Bovendien zijn jou cijfers die van ViaPlay internationaal en niet alleen Nederland. De laatste cijfers die ik heb geplaatst gaan over het laatste kwartaal waarin al deels de nieuw doorgevoerde prijsverhogingen zijn meegenomen. En die zijn dramatisch.quote:Op vrijdag 25 april 2025 05:23 schreef bedachtzaam het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)aakte-wel-winst.html
Ik betaal ¤19,99 zonder reclamequote:Op vrijdag 25 april 2025 12:01 schreef DjVero het volgende:
Ik ageer al een tijdje niet meer tegen dit platform, maar ¤19,99 vragen - wat overigens maar ¤2 goedkoper is dan zo'n premium abonnement - en dan tijdens (!!) de races reclameblokken uitzenden, hoe durven ze
Dit is dus precies wat er gebeurd is. Alle leugens van ViaPlaag ten spijt, dat ze de prijzen niet zouden verhogen blabla en dat er meerdere races gratis te zien zouden zijn blabla en nog veel meer keiharde leugens. Wat een intens slecht bedrijf is het.quote:Viaplay is de Nederlandse markt niet als service aanbieder betreden maar gewoon als graaier. Max is populair.. we overbieden Ziggo gewoon zover dat we de komende jaren een deal kunnen sluiten en daarmee hebben we de Nederlandse markt in handen. En dan gaan we de prijzen gewoon lekker verhogen. Max gaat een keer weg bij de F1. Daarna is viaplay snel vertrokken uit Nederland tenzij er een nieuw supertalent aan komt. De huidige deal gaat dus waarschijnlijk niet verlengd worden voor de rechten in Nederland. En dan komen al die overlopers weer terug naar Ziggo…
Ik had dit nu echt niet van jou verwacht.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat er gebeurd is. Alle leugens van ViaPlaag ten spijt, dat ze de prijzen niet zouden verhogen blabla en dat er meerdere races gratis te zien zouden zijn blabla en nog veel meer keiharde leugens. Wat een intens slecht bedrijf is het.
Even los of goed of slecht gaat met Viaplay lijkt me toch vrij normaal dat ze dit doen en Ziggo is toch helemaal geen concurrent in dit geval?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:10 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)ijs-voorlopig-geheim
ViaPlay is nu echt volledig wanhopig aan het worden, dat ze zelfs een intense samenwerking met hun grootste concurrent aan gaan….
Ik zie een vis op het droge, die naar zn laatste adem hapt.
Wat is het volgende? Olav en de tandarts als alternatief commentaar bij ViaPlay?
sowieso aangezien die samenwerking er ook al is met Delta en Odido.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even los of goed of slecht gaat met Viaplay lijkt me toch vrij normaal dat ze dit doen en Ziggo is toch helemaal geen concurrent in dit geval?
In de wereld van Eagles telt voor Viaplay en Ziggo alleen F1.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even los of goed of slecht gaat met Viaplay lijkt me toch vrij normaal dat ze dit doen en Ziggo is toch helemaal geen concurrent in dit geval?
Daar is mijn Apple 4K kastje met F1 TV in 4K het niet mee eensquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:42 schreef THEFXR het volgende:
Het is altijd een betere kwaliteit op een tv kanaal ipv een stream.
Dat is pas sinds dit seizoen ja, maar ik bedoelde sinds viaplay het uitzendt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daar is mijn Apple 4K kastje met F1 TV in 4K het niet mee eens
Zend ViaPlay inmiddels al in 720p uit…?
Niet bij Viaplay, de tv-stream van viaplay xtra (toen dan nog bestond) had een lagere bitrate dan wat ze via de eigen apps/site leverden. Geen idee hoe dat bij viaplay+ is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:42 schreef THEFXR het volgende:
Het is altijd een betere kwaliteit op een tv kanaal ipv een stream.
Ok top, dan blijf ik F1 kijken en alle geweldige voetbalwedstrijden die Viaplay aanbiedt, daaaaaag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
Hahahhaha dit is wel echt het begin van het einde hoor, ze zijn VOLLEDIG in PANIEK bij ViaPlaag.
Wat heerlijk om dat piep bedrijf een langzame doodsstrijd te zien voeren. En lekker genaaid ook voor die mensen die wél trouw bleven en zich nu ook lekker bekocht voelen.
Ik blijf lekker kijken in 4K bij F1 TV, dat ze dit weekend gratis uitzenden (met extreem veel reclame waarschijnlijk) noemen ze nou echt mosterd na de maaltijd. Of “too little too late” zoals ze in het Engels zeggen. Daaaaag.
https://www.gpblog.com/nl(...)t-tijdelijk-verlaagd
Tegen wie zeg jij precies daaag? Jij kijkt toch helemaal niet?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
Hahahhaha dit is wel echt het begin van het einde hoor, ze zijn VOLLEDIG in PANIEK bij ViaPlaag.
Wat heerlijk om dat piep bedrijf een langzame doodsstrijd te zien voeren. En lekker genaaid ook voor die mensen die wél trouw bleven en zich nu ook lekker bekocht voelen.
Ik blijf lekker kijken in 4K bij F1 TV, dat ze dit weekend gratis uitzenden (met extreem veel reclame waarschijnlijk) noemen ze nou echt mosterd na de maaltijd. Of “too little too late” zoals ze in het Engels zeggen. Daaaaag.
https://www.gpblog.com/nl(...)t-tijdelijk-verlaagd
Ik kijk darts, 1e en 2e Bundesliga én formule 1. Ik zit prima. En mijn ouders kijken via F1TV mee waardoor ik weer het Spotify en krantenabonnement van hen gebruik.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds 180 voor een heel jaar. F1TV 95. Helaas, nog steeds niet waard voor mij denk ik.
Al zou ik wel liever de app gebruiken op de Mediabox dan mijn laptop op de TV aan te sluiten, maar ach
Ik leef mee met alle slachtoffers van dat vreselijke bedrijf. Want dat zijn ze: pure slachtoffers van de roofzucht van een paar hele rijke deugerds uit Scandinavie, die graag nóg wat rijker wilden worden. En dat bedrijf zie je nu langzaam te gronde gaan. Héérlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tegen wie zeg jij precies daaag? Jij kijkt toch helemaal niet?
En op een forum te posten, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:47 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb foto’s gemaakt om het aan vrienden en familie te laten zien.
Zo ik het heb begrepen is het blijvend toegevoegd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
gratis op viaplay dus dit weekend of alleen de kwalificatie?
ow echtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ik het heb begrepen is het blijvend toegevoegd.
Dat lijkt me sterk. Alleen dit weekend zijn de race en kwalificatie live te zien op Viaplay TV.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ik het heb begrepen is het blijvend toegevoegd.
Dus afwachten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Alleen dit weekend zijn de race en kwalificatie live te zien op Viaplay TV.
Viaplay TV wel, maar daar worden normaal gesproken niet de kwalificaties en races live uitgezonden. Dat is alleen dit weekend zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus afwachten.
[ afbeelding ]
Op kanaal 51 van je KPN tv-ontvanger of via onze smart tv-app. En de mobiele app KPN TV+. Viaplay TV is onderdeel van ons Basispakket en vanaf nu kosteloos beschikbaar voor alle tv-klanten. Je hebt tv van KPN nodig, maar je hoeft dus niets extra's bij te betalen
Ik ben juist super blijquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:26 schreef RipCity het volgende:
Ik vraag me soms af of @:eagles89 hulp nodig heeft..
Wel leuk dat je gekeken hebt naar ViaPlay.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben juist super blijheb de juiste keuze gemaakt en het geeft ook gewoon een kick om naar zoveel betere beeldkwaliteit te kunnen kijken dan wat ViaPlay aan de (domme schaapachtige) massa voor de hoofdprijs aan durft te bieden.
Ik betaal inclusief mn speciaal aangekochte Apple TV kastje voor 4K + F1 premium ongeveer hetzelfde als een jaar abbo ViaPlay.
Bizar dat ViaPlay anno 2025 nog zulke beeldkwaliteit durft aan te bieden en vooral ook voor die prijs (24 euro inmiddels per maand?!).
Nee, dit is opgegeven. Maar het is af en toe vermakelijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:26 schreef RipCity het volgende:
Ik vraag me soms af of @:eagles89 hulp nodig heeft..
Zelfs Siegmund Freud zou hier z'n vingers niet aan willen branden idd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, dit is opgegeven. Maar het is af en toe vermakelijk om naar te kijken.
Wat betaal je extra bij F1-TV voor premier League, PDC, Bundesliga en films/ series?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben juist super blijheb de juiste keuze gemaakt en het geeft ook gewoon een kick om naar zoveel betere beeldkwaliteit te kunnen kijken dan wat ViaPlay aan de (domme schaapachtige) massa voor de hoofdprijs aan durft te bieden.
Ik betaal inclusief mn speciaal aangekochte Apple TV kastje voor 4K + F1 premium ongeveer hetzelfde als een jaar abbo ViaPlay.
Hoezo? Ik kijk geen voetbal, geen darten (alleen een weekje WK) en geen films en series op ViaPlay. Noem me 1 film of serie op ViaPlay die ik moet zien als ik al Netflix, Prime en HBO heb.quote:Op zondag 18 mei 2025 01:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat betaal je extra bij F1-TV voor premier League, PDC, Bundesliga en films/ series?
Of heeft F1-TV dat niet?Je prijsvergelijking gaat elke keer compleet scheef.
Oke oke ik moet ook eerlijk zijn. Er waren positieve puntjes. Het was wel ff prettig eindelijk weer in het Nederlands te kunnen kijken. Ik kan prima Engels, maar je merkt toch een verschilletje als het in je moedertaal is. Dat was wel een momentje van “ohja, zo was het vroeger”. Positief.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je gekeken hebt naar ViaPlay.
Zelfs jij kan niet zonder.
Het draait niet om jou in deze, maar dat wil je klaarblijkelijk niet snappenquote:Op zondag 18 mei 2025 02:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kijk geen voetbal, geen darten (alleen een weekje WK) en geen films en series op ViaPlay. Noem me 1 film of serie op ViaPlay die ik moet zien als ik al Netflix, Prime en HBO heb.
Dus alleen voor F1 moet ik dan 480p ViaPlay met Amber Brandsen en Kwalbers kijken voor 24 euro per maand…dan sla ik ff over als je het niet erg vind.
Reclame.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef GM78 het volgende:
Viaplay is vandaag gratis te zien bij Ziggo.
Weet iemand toevallig of dit met of zonder reclame is?
Anders slinger ik alsnog F1TV aan
Viaplay TV is aleen tijdje onderdeel van het Ziggo pakket. Maar ik denk dat je de race bedoelt en dan denk ik met reclame.quote:Op zondag 18 mei 2025 10:18 schreef GM78 het volgende:
Viaplay is vandaag gratis te zien bij Ziggo.
Weet iemand toevallig of dit met of zonder reclame is?
Anders slinger ik alsnog F1TV aan
Zijn er dan echt zo verschrikkelijk veel mensen die ViaPlay hebben genomen vanwege buitenlands voetbal en darten? Echt? Daar keken voor ViaPlay er was ook al nauwelijks mensen naar op het open net. De meesten zullen ViaPlay alleen voor F1 genomen hebben, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:33 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het draait niet om jou in deze, maar dat wil je klaarblijkelijk niet snappenJe hebt het over "voor de hoofdprijs aanbieden" en "ik betaal voor premium ongeveer hetzelfde als een jaar Viaplay" terwijl je enkel en alleen de F1 content met elkaar vergelijkt. Je laat alle overige content, die je bij viaplay krijgt, in je prijsvergelijking weg.
Haha ik heb hem nu bijna een jaar en zit stiekem al te kijken naar een 83 inch lol. Ik ben een enorme film, serie en F1 liefhebber en ik houd ervan! Ik zit er ook slechts 2 meter vandaan haha. Bioscoop ervaringquote:Op zondag 18 mei 2025 14:57 schreef Rnie het volgende:
Los van dit alles, een 77 inch televisie is eigenlijk best ordinair.![]()
je had toch niet verwacht dat je met gratis kijken het beter zou hebben dan het goedkoopste betaalde pakket van Viaplay?quote:Op zondag 18 mei 2025 16:07 schreef ondeugend het volgende:
Gratis kijken 5 keer reclame en steeds op cruciale momenten.
Sterf Viaplay
Wat ik wel verwacht is dat niemand door deze gratis uitzending een abonnement aanschaft.. of het moet een volslagen randdebiel zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had toch niet verwacht dat je met gratis kijken het beter zou hebben dan het goedkoopste betaalde pakket van Viaplay?
Iedereen weet over 25 jaar nog precies waar ze waren tijdens die eerste bocht bij de F1 op Imola in 2025, waar Max iets buitenaards deed en het kampioenschap naar zich toe trok. En jij kan dan zeggen: “ik was ViaPlay abbonnee”. En mensen zullen waardig knikken, sommigen je troosten en enkelen je zelfs omhelzen. Je zult niet alleen staan!quote:Op zondag 18 mei 2025 17:43 schreef Mike het volgende:
Ik heb, ondanks een abonnement, via KPN gekeken. De app van Viaplay stopte er nl. mee precies toen de lichten uitgingen.
Daardoor de briljante eerste bocht van Verstappen live gemist.
Ik dacht het gaat van 32,43,50,55,65,75,85 naar 100 inch.quote:Op zondag 18 mei 2025 14:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Haha ik heb hem nu bijna een jaar en zit stiekem al te kijken naar een 83 inch lol. Ik ben een enorme film, serie en F1 liefhebber en ik houd ervan! Ik zit er ook slechts 2 meter vandaan haha. Bioscoop ervaring
Dat jij tevreden bent met de beeldkwaliteit moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar objectief gezien is het niet best anno 2025. F1TV is al behoorlijk slecht, en dat is beduidend beter dan Viaplay.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Al dat soort storingen waar mensen het over hebben heb ik echt nog nooit ondervonden. Ook de beeldkwaliteit is uitstekend.
Nope. Heeft met het snijden van de platen te maken, maar ben geen expert daarin. Het is zelfs zo dat het verschil tussen 77 en 83 geen 6 inch is, maar zelfs rond de 7 inch, omdat de plaat wordt gesneden op 76.5 en 83.4 uit mn hoofd.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik dacht het gaat van 32,43,50,55,65,75,85 naar 100 inch.
Wtf dus iedereen kan het nu gratis kijken? Lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay heeft hele grote problemen zeg. zelfs het Ziggo-kanaal 13 gaf net storing.
door problemen met inloggen is Ziggo kanaal 13 open gezet voor de kwalificatie.
Ja. Bij KPN is het kanaal ook opengezet. wegens storing bij de streamingdienst Viaplay.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wtf dus iedereen kan het nu gratis kijken? Lol
Even opzoeken, keek naar de Duitse RTL.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja. Bij KPN is het kanaal ook opengezet. wegens storing bij de streamingdienst Viaplay.
Deze week was al zo ongelofelijk mooi en dit is echt de kers op de taartquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja. Bij KPN is het kanaal ook opengezet. wegens storing bij de streamingdienst Viaplay.
De storing begon om 12 uur en is tijdens de kwalificatie opgelost.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Deze week was al zo ongelofelijk mooi en dit is echt de kers op de taart
ViaPlay is nu echt aan zn laatste adem begonnen.
Op naar the endgame: faillisement.
Had er wel last van dat de analisten de persoonlijkheid van George gingen afbranden. Dat is nu net waarvoor ze er niet zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik had zoals altijd weer nergens last van
Ik wil niet per de Ziggo erbij halen (maar ik doe het toch), maar daar zou hij helemaal uitgekotst zijn door zijn gedrag vorig jaar. Net als overigens iedereen willekeurige Fransoos, Larifi etcetera. Wellicht geeft dit wel aan hoe ver Russell vorig jaar gegaan is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had er wel last van dat de analisten de persoonlijkheid van George gingen afbranden. Dat is nu net waarvoor ze er niet zitten.
In mijn opinie dan.
Denk dat dat weinig zegt eigenlijk. Tuurlijk, als Max boos is op iemand dan gaat de rest van de meute slaafs op de hand van Verstappen mee. Maar goed die twee hebben dit onderling al lang achter zich gehouden, dan vind ik het een beetje jammer dat ze nu nog steeds het nodig vinden om op hem af te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik wil niet per de Ziggo erbij halen (maar ik doe het toch), maar daar zou hij helemaal uitgekotst zijn door zijn gedrag vorig jaar. Net als overigens iedereen willekeurige Fransoos, Larifi etcetera. Wellicht geeft dit wel aan hoe ver Russell vorig jaar gegaan is.
Het is niet zo dat het een conflict was met een onduidelijke good guy of bad guy. Het was overduidelijk. En als je echt serieus denkt dat Verstappen het achter zich gehouden heeft dan is het wel heel naïef.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat weinig zegt eigenlijk. Tuurlijk, als Max boos is op iemand dan gaat de rest van de meute slaafs op de hand van Verstappen mee. Maar goed die twee hebben dit onderling al lang achter zich gehouden, dan vind ik het een beetje jammer dat ze nu nog steeds het nodig vinden om op hem af te geven.
Jammer dat we al die beloften die ViaPlay maakten toen ze net de Nederlandse markt betraden niet meer onder elkaar kunnen zetten hier. Zocht net even kort op ViaPlay nieuws maar dan krijg je allemaal berichten van de laatste weken/maanden en niet meer van het begin, toen ze allerlei bizarre hoog van de toren uitspraken deden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De storing begon om 12 uur en is tijdens de kwalificatie opgelost.
Het regent klachten op socialmedia. Toch denk ik niet dat dit incident veel gevolgen heeft.
"sorry voor het ongemak".
serieus, sorry voor het ongemak?![]()
![]()
[ afbeelding ]
De massa is het niet met je eens, qua abbonnees zakken ze al tijden, en ViaPlay zelfs is het ook niet met je eens, want sinds dit seizoen en vorig seizoen ook al eigenlijk zijn ze opeens popi jopi oranje boven geworden met Max in de hoofdrol, en nu zelfs Kampheus aangetrokken en publiek in de studio om het allemaal wat meer Ziggo gehalte te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het hele eerste stuk van je betoog is weer eens subjectief. Ik vind dat je een erg grote mond hebt voor iemand die nooit kijkt. Voor mij, en heel veel liefhebbers die de kermis van Ziggo moe waren en al helemaal Mol en de tandarts is het ook veel beter geworden. Ik gewenst van de zeer sterke voor- en nabeschouwingen. Met Chiel is er een uitstekende reporter ter plaatste en dankzij de internationale aanpak krijg ik beschouwingen van toppers als Coulthard. Daarbij verzorgen ze tal van shows indien je daar interesse in hebt voor en na het weekend. En geen schijtlollige shows zoals een smakkende Kamphues bij crashen in de keuken, maar topanalisten zoals Kees van de GrindtGod.
Dat het niet jouw cup of tea is daar kan ik niks aan doen, maar voor mij is het vele niveaus hoger.
Welke massa precies? Je bedoelt de Ziggo/Mol meute die jarenlang hard op de trom slaat? Ik weet al dat hij in een online bubbel leeft, maar dat is niet de werkelijkheid.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De massa is het niet met je eens, qua abbonnees zakken ze al tijden, en ViaPlay zelfs is het ook niet met je eens, want sinds dit seizoen en vorig seizoen ook al eigenlijk zijn ze opeens popi jopi oranje boven geworden met Max in de hoofdrol, en nu zelfs Kampheus aangetrokken en publiek in de studio om het allemaal wat meer Ziggo gehalte te geven.
Tom Coronel een prominente plek gegeven die lekker zn Max showtje mag voeren etc etc.
Wat we nu op ViaPlay zien is gewoon een Ziggo light show, maar veel duurder en veel minder kijkers, én van 4K kwaliteit naar pixels tellen bij ViaPlay met ook nog eens een Russisch roulette spelletje voor de uitzending begint of er wel ontvangst van de beelden komt. Ohhhh wat zit ik er klaar voor als het pushbericht mijn telefoon bereikt: ViaPlay failliet.
Ironisch genoeg heeft Viaplay juist hem aangetrokken voor precies die show op de maandag. Samen met andere talkshows die hij presenteert.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En geen schijtlollige shows zoals een smakkende Kamphues bij crashen in de keuken,
Ja dat is wel grappig, of juist niet, zo langzaam maar zeker is het aanbod zo'n beetje hetzelfde als ziggo deed.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heeft Viaplay juist hem aangetrokken voor precies die show op de maandag. Samen met andere talkshows die hij presenteert.
Die nieuwe shows zijn ook te vinden op het nieuwe kanaal, dat vind ik soms nog wel grappig om te kijken. Maar ik word soms ook wel een beetje moe van al die vele meninkjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is wel grappig, of juist niet, zo langzaam maar zeker is het aanbod zo'n beetje hetzelfde als ziggo deed.
Zelf kijk ik zo min mogelijk het gelul over sport, maar voorbeschouwingen neem je vaak wel mee omdat je op tijd klaar zit, maar Chiel is 1000 x beter dan die tandarts ooit was.
Ik weet er inmiddels wat meer van omdat ze het sinds kort gratis hebben gemaakt voor Ziggo leden (behalve de race en kwali). Dus ik kijk sommige showtjes gratis mee en die zijn prima Ziggo gehalte waardig met Kampheus als hostquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Welke massa precies? Je bedoelt de Ziggo/Mol meute die jarenlang hard op de trom slaat? Ik weet al dat hij in een online bubbel leeft, maar dat is niet de werkelijkheid.
Het formule 1 landschap is verdeelt. Een deel vond die kermis leuk, een deel vindt er niks aan. Jij doet net alsof die laatste groep niet bestaat. Maar die groep bestaat wel degelijk en is ook behoorlijk groot. Alleen is die groep tevreden en die hoor je niet. De ontevreden groep hoor je wel.
Je haalt nu weer van alles erbij zoals teruglopende abonnees, stijgende kosten etcetera die allemaal totaal niet ter zake doen om je post recht te doen. Het gaat allemaal nergens over. Voor de duidelijkheid nog één keer:
Ziggo was ook niet gratis en zou waarschijnlijk ook duurder geworden zijn. Je weet helemaal niet wat daar nu de kosten zouden zijn geweest omdat het er niet meer zit. Je gedraagt je als een opa die zegt dat vroeger toen de gulden er nog was het allemaal goedkoper was.
Formule 1 is in zijn algemeenheid teruglopend in populariteit, dat staat volledig los van Viaplay. Zandvoort heeft ook de grootste moeite om het circuit te vullen. Mensen zijn verwend, op zoek naar een nieuwe hypetrein.
Viaplay biedt veel meer dan alleen formule 1. Dat jij dat niet kijkt is jouw probleem. Voor iemand die Viaplay vreselijk vindt weet je overigens opvallend veel van de uitgezonden content. Coronel was er overigens al vanaf het begin en voert nog steeds dezelfde show op. Van mij hoeft dat overigens ook niet. Net als ik Kamphues ook niet kijk.
Inflatie correctie, net zoals KPNquote:Op maandag 2 juni 2025 08:13 schreef franklop het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)abonnementen-bekend/
Jeetje, het sympathieke ziggo verhoogd ook zijn prijzen
Een volwassen man zou toch in staat moeten zijn de meninkjes van wat nobody's op televisie naast zich neer te leggen. Zou je denken, althans. Of was dat niet jouw insteek?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beschamend hoe Viaplay na afloop bij de talkshow VROOOOM de actie van Max met de mantel der liefde bedekte en George voor rotte vis uitmaakte door hem "naar" te noemen.
Er was deze race maar 1 iemand naar bezig en het was niet George.
Ik mag er toch een mening over hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Een volwassen man zou toch in staat moeten zijn de meninkjes van wat nobody's op televisie naast zich neer te leggen. Zou je denken, althans. Of was dat niet jouw insteek?
Als ze het niet doen, zeggen mensen hun abo op.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beschamend hoe Viaplay na afloop bij de talkshow VROOOOM de actie van Max met de mantel der liefde bedekte en George voor rotte vis uitmaakte door hem "naar" te noemen.
Er was deze race maar 1 iemand naar bezig en het was niet George.
Kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, zeggen mensen hun abo op.
De commentatoren zijn wel het zwakste aan de show inderdaad. Niet dat ik terug verlang naar Mol, maar dat moet beter kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet toch wel zeggen dat ik mij elk weekend meer en meer begin te irriteren aan Nelson( denk ik), die gast die op de hoofdstoel zit in ieder geval.
Wat is het probleem precies?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet toch wel zeggen dat ik mij elk weekend meer en meer begin te irriteren aan Nelson( denk ik), die gast die op de hoofdstoel zit in ieder geval.
Knap dat je het nog zo lang hebt volgehouden.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zeker dat tweede heb ik echt zelden gemerkt in de afgelopen jaren, valt alles mee. Het enige wat ik daadwerkelijk wat irritant vind is dat elke race heerlijk en fenomenaal en fantastisch is en elke kwalificatieronde legendarisch en geweldig etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:49 schreef DjVero het volgende:
Ik heb ook eens een halfjaartje naar deze gasten zitten luisteren, omdat ik dat overdreven Britse commentaar zat was, maar ik kan wel concluderen dat deze twee het ook niet zijn:
- De hele race lang allerlei doemscenario's schetsen met crashes en/of dikke zware problemen aan de auto; afgelopen weekend ook weer. Blinde paniek toen Verstappen in tijd terugviel vlak voor zijn eerste twee pitstops, terwijl het enkel z'n banden waren.
- Zodra er een gevecht ergens op de baan is, zitten ze alleen maar: "waarom zou je zo'n risico nemen, doe toch rustig aan! Je banden gaan eraan! Neehee, niet doen! Waarom nou toch?" Bloed-irritant, het is godsamme de hele essentie van deze sport, maar volgens hen moet je vooral geen risico nemen en de hele race achter iemand aan blijven sukkelen. Maak het spannend, overdrijf, dik het aan, maar ga vooral niet lopen roepen dat ze een coureur niet snappen als hij voor een gat gaat.
Nee, deze twee snappen het niet. Is er ook ergens een knop om hen te muten en mijn eigen commentaar er maar bij te denken, of zo?
Dat is ook echt wel inherent aan Formule 1. Dat wordt nergens meer door een publieke omroep uitgezonden en of het nu een betaalzender als Viaplay/Sky is of een commerciële als RTL-Duitsland, het zal altijd gehypet worden om zoveel mogelijk kijkers=geld binnen te trekken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker dat tweede heb ik echt zelden gemerkt in de afgelopen jaren, valt alles mee. Het enige wat ik daadwerkelijk wat irritant vind is dat elke race heerlijk en fenomenaal en fantastisch is en elke kwalificatieronde legendarisch en geweldig etc.
Dat vooral inderdaad. Af en toe een zeer pijnlijke taalfout (me eigen enzo). Iets teveel alleen maar met Verstappen bezig. Verder prima te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker dat tweede heb ik echt zelden gemerkt in de afgelopen jaren, valt alles mee. Het enige wat ik daadwerkelijk wat irritant vind is dat elke race heerlijk en fenomenaal en fantastisch is en elke kwalificatieronde legendarisch en geweldig etc.
Dat is wel jammer, was voor mij een grote reden om het abonnement te hebben, zijn bepaalde clubs die ik graag kijk, als je daar dan een paar wedstrijden van moet missen is dat heel irritant.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:25 schreef Eagles89 het volgende:
De trage doodsstrijd van ViaPlay:
https://www.gpblog.com/nl(...)lay-sport-aan-amazon
Zijn die wedstrijden niet óók gewoon op Viaplay te zien dan? Lijkt me vrij bijzonder als je een abonnement afsluit waarmee je de Premier League kan zien en vervolgens een deel niet te zien krijgt. Ik denk dat Viaplay daarmee onderuit gaat als je daar als abonnee voor op je strepen gaat staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:09 schreef Tarado het volgende:
Dat is wel jammer, was voor mij een grote reden om het abonnement te hebben, zijn bepaalde clubs die ik graag kijk, als je daar dan een paar wedstrijden van moet missen is dat heel irritant.
Nee, alleen via Prime Video:quote:Op maandag 23 juni 2025 00:46 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Zijn die wedstrijden niet óók gewoon op Viaplay te zien dan? Lijkt me vrij bijzonder als je een abonnement afsluit waarmee je de Premier League kan zien en vervolgens een deel niet te zien krijgt. Ik denk dat Viaplay daarmee onderuit gaat als je daar als abonnee voor op je strepen gaat staan.
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.quote:Op maandag 23 juni 2025 00:46 schreef Accordtje het volgende:
Lijkt me vrij bijzonder als je een abonnement afsluit waarmee je de Premier League kan zien en vervolgens een deel niet te zien krijgt.
Komend seizoen nog maar twee (Sky Sports en TNT Sports), dus er zit verbetering in daar, al blijft het natuurlijk duur. Ook gaan ze voor het eerst alle wedstrijden live uitzenden die niet op zaterdag om 3pm gespeeld worden (zaterdag 3pm mag nog steeds niet live op tv).quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.
Dat laatste heb ik dan liever, ik heb geen Amazon Prime, maar ook een hekel aan misgrijpen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.
Slechte zaak dit. PL is voor mij de reden om VP te hebben en dan moet je zeker gaan bijbetalen bij Amazon.
Lijkt me wel een voorbode dat alles naar AP gaat.
Dat laatste denk ik niet, Het is in Amerika vrij normaal om maar een deel van de sportrechten te hebben of 1 specifiek slot (zo heeft Amazon bijvoorbeeld ook de Thursday Night Football rechten bij de NFL).quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Slechte zaak dit. PL is voor mij de reden om VP te hebben en dan moet je zeker gaan bijbetalen bij Amazon.
Dat zal allemaal wel, maar dan weet je dat van te voren, nu heb ik een abonnement afgesloten waar halverwege vanaf gesnoept wordt.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet, Het is in Amerika vrij normaal om maar een deel van de sportrechten te hebben of 1 specifiek slot (zo heeft Amazon bijvoorbeeld ook de Thursday Night Football rechten bij de NFL).
Ze zullen dit wel in de kleine lettertjes afgedekt hebben. Overigens definitief met ViaPlay gestopt, ik keek eigenlijk alleen F1 wat het vrij duur maakt. Ik kijk nu Zwitserse TV via VPN, meestal 2 hele kleine blokjes reclame van een seconde of 20, en beeldkwaliteit gewoon net zo goed of beter als Viaplay.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dan weet je dat van te voren, nu heb ik een abonnement afgesloten waar halverwege vanaf gesnoept wordt.
Ja, maar dan weet je wel vooraf dat het verdeeld is over meerdere partijen. Nu wordt je als abonnee ineens geconfronteerd met het feit dat de zaterdagmiddag wedstrijden van 13.30 ineens niet meer te zien zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
Kwestie van het juiste abonnement kiezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:56 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je wel vooraf dat het verdeeld is over meerdere partijen. Nu wordt je als abonnee ineens geconfronteerd met het feit dat de zaterdagmiddag wedstrijden van 13.30 ineens niet meer te zien zijn.
Maar goed, het is inderdaad een slechte zaak. Ik keek altijd graag (naast F1) ook de Premier League, maar sinds Viaplay met reclame door de F1 race is gekomen ben ik er helemaal klaar mee en heb ik het opgezegd. Kan alleen maar hopen dat ze snel op de fles gaan en de PL rechten ergens anders komen te liggen. Dan sluit ik daar wel weer een abonnement voor af t.z.t.
PL is het enige beetje bestaansrecht dat ze nog hebben. Ben benieuwd of ze dat weten, want daar lijkt het niet op.quote:
Nee, kwestie van principe.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:20 schreef Starflyer het volgende:
Kwestie van het juiste abonnement kiezen.
Dat kan met een Viaplay abonnement ook, daar zit F1TV bij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:36 schreef Kickstart het volgende:
Wat leuk is van Viaplay is om de race van vorig jaar op donderdag uit te zenden voor het raceweekend
Nu begint op het vrije kanaal de race van vorig jaar te Oostenrijk.
F1TV abonnees (zoals ik) kunnen dit ten alle tijden terug kijken via het Archief en geen reclame zoals ik nu zie
Ohja dat was ik even vergeten nou dan is het nog leuk om te zien voor mensen zonder een abbo at allquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan met een Viaplay abonnement ook, daar zit F1TV bij.
Volgens mij zijn alleen de tijden van het eerste weekend bekend. De rest staat nog standaard op zaterdag 3pm: https://www.premierleague.com/fixtures.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 02:52 schreef Bartttt het volgende:
Arsenal speelt geen enkele wedstrijd om 13.30 op zaterdagen volgend seizoen dus ik zit nog goed bij onze vrienden van Viaplay. Hopelijk is Johan van Polanen ook weer van de partij dan kunnen alle dames en heren en jongens en meisjes weer rustig slapen.
Dat is jammer want dat lijkt te kloppen. Op de site die ik bekeek stond veel op 16.00 zaterdagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de tijden van het eerste weekend bekend. De rest staat nog standaard op zaterdag 3pm: https://www.premierleague.com/fixtures.
Zo was het afgelopen seizoen: https://www.premierleague.com/news/4040106.
Once you go blackquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zult toch altijd maar te koop moeten lopen met je Oled TV met ongekend goed beeld
Of het aantal opzeggers in dit topic schromelijk moeten overdrijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zult toch altijd maar te koop moeten lopen met je Oled TV met ongekend goed beeld
Ik geloof hier echt niets van. Misschien via het gratis kanaal dat ze ook de samenvattingen mee tellen ofzoiets. Als ze 1.1 miljoen abbo’s hebben dan draaien ze dikke winst met al die prijsverhogingen die ze recent hebben doorvoerd. En bovendien zouden ze dan ná alle prijsverhogingen van de afgelopen twee jaar méér abbo’s hebben gekregen dan toen het nog voor de stuntprijs van 9.99 euro per maand was en ze iets van 800,000 abbo’s hadden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorige week keken er 1.1 miljoen kijkers via Viaplay TV+ naar de GP van GB. Zo slecht gaat het dus niet met Viaplay in Nederland, dat is dus nog exclusief de online abbonementen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |