Een volwassen man zou toch in staat moeten zijn de meninkjes van wat nobody's op televisie naast zich neer te leggen. Zou je denken, althans. Of was dat niet jouw insteek?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beschamend hoe Viaplay na afloop bij de talkshow VROOOOM de actie van Max met de mantel der liefde bedekte en George voor rotte vis uitmaakte door hem "naar" te noemen.
Er was deze race maar 1 iemand naar bezig en het was niet George.
Ik mag er toch een mening over hebbenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:07 schreef DjVero het volgende:
[..]
Een volwassen man zou toch in staat moeten zijn de meninkjes van wat nobody's op televisie naast zich neer te leggen. Zou je denken, althans. Of was dat niet jouw insteek?
Als ze het niet doen, zeggen mensen hun abo op.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beschamend hoe Viaplay na afloop bij de talkshow VROOOOM de actie van Max met de mantel der liefde bedekte en George voor rotte vis uitmaakte door hem "naar" te noemen.
Er was deze race maar 1 iemand naar bezig en het was niet George.
Kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, zeggen mensen hun abo op.
De commentatoren zijn wel het zwakste aan de show inderdaad. Niet dat ik terug verlang naar Mol, maar dat moet beter kunnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet toch wel zeggen dat ik mij elk weekend meer en meer begin te irriteren aan Nelson( denk ik), die gast die op de hoofdstoel zit in ieder geval.
Wat is het probleem precies?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik moet toch wel zeggen dat ik mij elk weekend meer en meer begin te irriteren aan Nelson( denk ik), die gast die op de hoofdstoel zit in ieder geval.
Knap dat je het nog zo lang hebt volgehouden.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zeker dat tweede heb ik echt zelden gemerkt in de afgelopen jaren, valt alles mee. Het enige wat ik daadwerkelijk wat irritant vind is dat elke race heerlijk en fenomenaal en fantastisch is en elke kwalificatieronde legendarisch en geweldig etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:49 schreef DjVero het volgende:
Ik heb ook eens een halfjaartje naar deze gasten zitten luisteren, omdat ik dat overdreven Britse commentaar zat was, maar ik kan wel concluderen dat deze twee het ook niet zijn:
- De hele race lang allerlei doemscenario's schetsen met crashes en/of dikke zware problemen aan de auto; afgelopen weekend ook weer. Blinde paniek toen Verstappen in tijd terugviel vlak voor zijn eerste twee pitstops, terwijl het enkel z'n banden waren.
- Zodra er een gevecht ergens op de baan is, zitten ze alleen maar: "waarom zou je zo'n risico nemen, doe toch rustig aan! Je banden gaan eraan! Neehee, niet doen! Waarom nou toch?" Bloed-irritant, het is godsamme de hele essentie van deze sport, maar volgens hen moet je vooral geen risico nemen en de hele race achter iemand aan blijven sukkelen. Maak het spannend, overdrijf, dik het aan, maar ga vooral niet lopen roepen dat ze een coureur niet snappen als hij voor een gat gaat.
Nee, deze twee snappen het niet. Is er ook ergens een knop om hen te muten en mijn eigen commentaar er maar bij te denken, of zo?
Dat is ook echt wel inherent aan Formule 1. Dat wordt nergens meer door een publieke omroep uitgezonden en of het nu een betaalzender als Viaplay/Sky is of een commerciële als RTL-Duitsland, het zal altijd gehypet worden om zoveel mogelijk kijkers=geld binnen te trekken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker dat tweede heb ik echt zelden gemerkt in de afgelopen jaren, valt alles mee. Het enige wat ik daadwerkelijk wat irritant vind is dat elke race heerlijk en fenomenaal en fantastisch is en elke kwalificatieronde legendarisch en geweldig etc.
Dat vooral inderdaad. Af en toe een zeer pijnlijke taalfout (me eigen enzo). Iets teveel alleen maar met Verstappen bezig. Verder prima te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker dat tweede heb ik echt zelden gemerkt in de afgelopen jaren, valt alles mee. Het enige wat ik daadwerkelijk wat irritant vind is dat elke race heerlijk en fenomenaal en fantastisch is en elke kwalificatieronde legendarisch en geweldig etc.
Dat is wel jammer, was voor mij een grote reden om het abonnement te hebben, zijn bepaalde clubs die ik graag kijk, als je daar dan een paar wedstrijden van moet missen is dat heel irritant.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 03:25 schreef Eagles89 het volgende:
De trage doodsstrijd van ViaPlay:
https://www.gpblog.com/nl(...)lay-sport-aan-amazon
Zijn die wedstrijden niet óók gewoon op Viaplay te zien dan? Lijkt me vrij bijzonder als je een abonnement afsluit waarmee je de Premier League kan zien en vervolgens een deel niet te zien krijgt. Ik denk dat Viaplay daarmee onderuit gaat als je daar als abonnee voor op je strepen gaat staan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:09 schreef Tarado het volgende:
Dat is wel jammer, was voor mij een grote reden om het abonnement te hebben, zijn bepaalde clubs die ik graag kijk, als je daar dan een paar wedstrijden van moet missen is dat heel irritant.
Nee, alleen via Prime Video:quote:Op maandag 23 juni 2025 00:46 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Zijn die wedstrijden niet óók gewoon op Viaplay te zien dan? Lijkt me vrij bijzonder als je een abonnement afsluit waarmee je de Premier League kan zien en vervolgens een deel niet te zien krijgt. Ik denk dat Viaplay daarmee onderuit gaat als je daar als abonnee voor op je strepen gaat staan.
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.quote:Op maandag 23 juni 2025 00:46 schreef Accordtje het volgende:
Lijkt me vrij bijzonder als je een abonnement afsluit waarmee je de Premier League kan zien en vervolgens een deel niet te zien krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |