Nope. Heeft met het snijden van de platen te maken, maar ben geen expert daarin. Het is zelfs zo dat het verschil tussen 77 en 83 geen 6 inch is, maar zelfs rond de 7 inch, omdat de plaat wordt gesneden op 76.5 en 83.4 uit mn hoofd.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik dacht het gaat van 32,43,50,55,65,75,85 naar 100 inch.
Wtf dus iedereen kan het nu gratis kijken? Lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Viaplay heeft hele grote problemen zeg. zelfs het Ziggo-kanaal 13 gaf net storing.
door problemen met inloggen is Ziggo kanaal 13 open gezet voor de kwalificatie.
Ja. Bij KPN is het kanaal ook opengezet. wegens storing bij de streamingdienst Viaplay.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wtf dus iedereen kan het nu gratis kijken? Lol
Even opzoeken, keek naar de Duitse RTL.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja. Bij KPN is het kanaal ook opengezet. wegens storing bij de streamingdienst Viaplay.
Deze week was al zo ongelofelijk mooi en dit is echt de kers op de taartquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja. Bij KPN is het kanaal ook opengezet. wegens storing bij de streamingdienst Viaplay.
De storing begon om 12 uur en is tijdens de kwalificatie opgelost.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Deze week was al zo ongelofelijk mooi en dit is echt de kers op de taart
ViaPlay is nu echt aan zn laatste adem begonnen.
Op naar the endgame: faillisement.
Had er wel last van dat de analisten de persoonlijkheid van George gingen afbranden. Dat is nu net waarvoor ze er niet zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik had zoals altijd weer nergens last van
Ik wil niet per de Ziggo erbij halen (maar ik doe het toch), maar daar zou hij helemaal uitgekotst zijn door zijn gedrag vorig jaar. Net als overigens iedereen willekeurige Fransoos, Larifi etcetera. Wellicht geeft dit wel aan hoe ver Russell vorig jaar gegaan is.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had er wel last van dat de analisten de persoonlijkheid van George gingen afbranden. Dat is nu net waarvoor ze er niet zitten.
In mijn opinie dan.
Denk dat dat weinig zegt eigenlijk. Tuurlijk, als Max boos is op iemand dan gaat de rest van de meute slaafs op de hand van Verstappen mee. Maar goed die twee hebben dit onderling al lang achter zich gehouden, dan vind ik het een beetje jammer dat ze nu nog steeds het nodig vinden om op hem af te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik wil niet per de Ziggo erbij halen (maar ik doe het toch), maar daar zou hij helemaal uitgekotst zijn door zijn gedrag vorig jaar. Net als overigens iedereen willekeurige Fransoos, Larifi etcetera. Wellicht geeft dit wel aan hoe ver Russell vorig jaar gegaan is.
Het is niet zo dat het een conflict was met een onduidelijke good guy of bad guy. Het was overduidelijk. En als je echt serieus denkt dat Verstappen het achter zich gehouden heeft dan is het wel heel naïef.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat weinig zegt eigenlijk. Tuurlijk, als Max boos is op iemand dan gaat de rest van de meute slaafs op de hand van Verstappen mee. Maar goed die twee hebben dit onderling al lang achter zich gehouden, dan vind ik het een beetje jammer dat ze nu nog steeds het nodig vinden om op hem af te geven.
Jammer dat we al die beloften die ViaPlay maakten toen ze net de Nederlandse markt betraden niet meer onder elkaar kunnen zetten hier. Zocht net even kort op ViaPlay nieuws maar dan krijg je allemaal berichten van de laatste weken/maanden en niet meer van het begin, toen ze allerlei bizarre hoog van de toren uitspraken deden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De storing begon om 12 uur en is tijdens de kwalificatie opgelost.
Het regent klachten op socialmedia. Toch denk ik niet dat dit incident veel gevolgen heeft.
"sorry voor het ongemak".
serieus, sorry voor het ongemak?![]()
![]()
[ afbeelding ]
De massa is het niet met je eens, qua abbonnees zakken ze al tijden, en ViaPlay zelfs is het ook niet met je eens, want sinds dit seizoen en vorig seizoen ook al eigenlijk zijn ze opeens popi jopi oranje boven geworden met Max in de hoofdrol, en nu zelfs Kampheus aangetrokken en publiek in de studio om het allemaal wat meer Ziggo gehalte te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het hele eerste stuk van je betoog is weer eens subjectief. Ik vind dat je een erg grote mond hebt voor iemand die nooit kijkt. Voor mij, en heel veel liefhebbers die de kermis van Ziggo moe waren en al helemaal Mol en de tandarts is het ook veel beter geworden. Ik gewenst van de zeer sterke voor- en nabeschouwingen. Met Chiel is er een uitstekende reporter ter plaatste en dankzij de internationale aanpak krijg ik beschouwingen van toppers als Coulthard. Daarbij verzorgen ze tal van shows indien je daar interesse in hebt voor en na het weekend. En geen schijtlollige shows zoals een smakkende Kamphues bij crashen in de keuken, maar topanalisten zoals Kees van de GrindtGod.
Dat het niet jouw cup of tea is daar kan ik niks aan doen, maar voor mij is het vele niveaus hoger.
Welke massa precies? Je bedoelt de Ziggo/Mol meute die jarenlang hard op de trom slaat? Ik weet al dat hij in een online bubbel leeft, maar dat is niet de werkelijkheid.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De massa is het niet met je eens, qua abbonnees zakken ze al tijden, en ViaPlay zelfs is het ook niet met je eens, want sinds dit seizoen en vorig seizoen ook al eigenlijk zijn ze opeens popi jopi oranje boven geworden met Max in de hoofdrol, en nu zelfs Kampheus aangetrokken en publiek in de studio om het allemaal wat meer Ziggo gehalte te geven.
Tom Coronel een prominente plek gegeven die lekker zn Max showtje mag voeren etc etc.
Wat we nu op ViaPlay zien is gewoon een Ziggo light show, maar veel duurder en veel minder kijkers, én van 4K kwaliteit naar pixels tellen bij ViaPlay met ook nog eens een Russisch roulette spelletje voor de uitzending begint of er wel ontvangst van de beelden komt. Ohhhh wat zit ik er klaar voor als het pushbericht mijn telefoon bereikt: ViaPlay failliet.
Ironisch genoeg heeft Viaplay juist hem aangetrokken voor precies die show op de maandag. Samen met andere talkshows die hij presenteert.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En geen schijtlollige shows zoals een smakkende Kamphues bij crashen in de keuken,
Ja dat is wel grappig, of juist niet, zo langzaam maar zeker is het aanbod zo'n beetje hetzelfde als ziggo deed.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heeft Viaplay juist hem aangetrokken voor precies die show op de maandag. Samen met andere talkshows die hij presenteert.
Die nieuwe shows zijn ook te vinden op het nieuwe kanaal, dat vind ik soms nog wel grappig om te kijken. Maar ik word soms ook wel een beetje moe van al die vele meninkjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is wel grappig, of juist niet, zo langzaam maar zeker is het aanbod zo'n beetje hetzelfde als ziggo deed.
Zelf kijk ik zo min mogelijk het gelul over sport, maar voorbeschouwingen neem je vaak wel mee omdat je op tijd klaar zit, maar Chiel is 1000 x beter dan die tandarts ooit was.
Ik weet er inmiddels wat meer van omdat ze het sinds kort gratis hebben gemaakt voor Ziggo leden (behalve de race en kwali). Dus ik kijk sommige showtjes gratis mee en die zijn prima Ziggo gehalte waardig met Kampheus als hostquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Welke massa precies? Je bedoelt de Ziggo/Mol meute die jarenlang hard op de trom slaat? Ik weet al dat hij in een online bubbel leeft, maar dat is niet de werkelijkheid.
Het formule 1 landschap is verdeelt. Een deel vond die kermis leuk, een deel vindt er niks aan. Jij doet net alsof die laatste groep niet bestaat. Maar die groep bestaat wel degelijk en is ook behoorlijk groot. Alleen is die groep tevreden en die hoor je niet. De ontevreden groep hoor je wel.
Je haalt nu weer van alles erbij zoals teruglopende abonnees, stijgende kosten etcetera die allemaal totaal niet ter zake doen om je post recht te doen. Het gaat allemaal nergens over. Voor de duidelijkheid nog één keer:
Ziggo was ook niet gratis en zou waarschijnlijk ook duurder geworden zijn. Je weet helemaal niet wat daar nu de kosten zouden zijn geweest omdat het er niet meer zit. Je gedraagt je als een opa die zegt dat vroeger toen de gulden er nog was het allemaal goedkoper was.
Formule 1 is in zijn algemeenheid teruglopend in populariteit, dat staat volledig los van Viaplay. Zandvoort heeft ook de grootste moeite om het circuit te vullen. Mensen zijn verwend, op zoek naar een nieuwe hypetrein.
Viaplay biedt veel meer dan alleen formule 1. Dat jij dat niet kijkt is jouw probleem. Voor iemand die Viaplay vreselijk vindt weet je overigens opvallend veel van de uitgezonden content. Coronel was er overigens al vanaf het begin en voert nog steeds dezelfde show op. Van mij hoeft dat overigens ook niet. Net als ik Kamphues ook niet kijk.
Inflatie correctie, net zoals KPNquote:Op maandag 2 juni 2025 08:13 schreef franklop het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)abonnementen-bekend/
Jeetje, het sympathieke ziggo verhoogd ook zijn prijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |