ik ook niet, maar dat komt denk ik doordat je bij viaplay gewoon een F1tv toegang krijgt.quote:Op maandag 29 september 2025 13:32 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb nog nooit reclame tijdens een F1 wedstrijd gezien
waarschijnlijk gewoon een ingestelde tijd geweest, want na 3min schakelde het beeld weer in begrijp ik uit de nieuwsberichten.quote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef NY_Giant het volgende:
Die te vroeg beëindigde streams bij het voetbal hebben overigens niets met reclame te maken. Dat is gewoon prutswerk van Viaplay, ongeacht welk abonnement je hebt. Je krijgt dan opeens het onderstaande "Thanks for watching" scherm te zien terwijl de wedstrijd nog bezig is. Er zal dan wel weer te schraal bandbreedte zijn ingekocht of iets dergelijks.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik denk eerder dat dat komt omdat als iemand een viaplay abo heeft waarbij staat aangegeven dat er geen reclame is tijdens een wedstrijd, dat er geen reclame is tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 29 september 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat komt denk ik doordat je bij viaplay gewoon een F1tv toegang krijgt.
Dat is mijn workaround inderdaad met de races, enkele nadeel is de matige appsupport van F1TV (geen LG WebOS app bijv.).quote:Op maandag 29 september 2025 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie trouwens dat ook bij het basis abo van ViaPlay (waarbij je dus reclame te zien kan krijgen), je ook toegang krijgt tot F1TV. Op zich een interessante paradox
[ afbeelding ]
Eens. Echt bal. De Ziggo media box heeft helaas ook geen app. Die zou ideaal zijn. Hoef ik nooit meer de laptop op de tv aan te sluiten. Dat is het enige voordeel wat ik aan Viaplay kan bespeuren, die heeft de app welquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is mijn workaround inderdaad met de races, enkele nadeel is de matige appsupport van F1TV (geen LG WebOS app bijv.).
idem.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:41 schreef Starflyer het volgende:
Daarvoor heb ik een Chromecast met Google TV. Daar werkt de app wel op.
Kijk ook niet iedere wedstrijd.quote:Op maandag 29 september 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
weinig PL kijkers op FOK!
dacht eens even kijken in VBL hoe een drama het was.. maar er waren slechts een handje vol posts.
Kamphues is de presentatieGoat. Ik vind Mol vooral tijdens analyses (nabeschouwend) eigenlijk beter dan tijdens een race. Hij heeft vaak prima takes over de sport of over de races.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
Bij VI werden de problemen van afgelopend wekeend ook besproken met Woerts aan de bar. Woerts gaf aan dat het heel slecht gaat met ViaPlay en dat het niet vol te houden is voor ze. Maar goed, een paar jaar geleden was die nog de ambassadeur van ViaPlay zo ongeveer dus die lult ook maar een beetje hoe zn pet staat. Maar wel iemand die vaak wat meer inside info heeft, en openlijk op nationale TV riep dat ze het op deze manier niet gaan redden. Mijn champagne fles staat nog steeds koud en te popelen om open gemaakt te worden bij het nieuws dat ViaPlay ermee kapt. Lekker weer het Ziggo clubje F1 laten verslaan. Van Gameren, Doornbos, Kampheus en Mol als commentator. Prima.
Nu heb ik niet het idee dat het met Ziggo veel beter gaan en gezien de prijzen van hun pakketten en die van glasvezel is het maar afwachten of zij in staat zijn die rechten weer zomaar direct terug te kopen of dat er een andere grotere partij mee vandoor gaat zoals ESPN.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
Bij VI werden de problemen van afgelopend wekeend ook besproken met Woerts aan de bar. Woerts gaf aan dat het heel slecht gaat met ViaPlay en dat het niet vol te houden is voor ze. Maar goed, een paar jaar geleden was die nog de ambassadeur van ViaPlay zo ongeveer dus die lult ook maar een beetje hoe zn pet staat. Maar wel iemand die vaak wat meer inside info heeft, en openlijk op nationale TV riep dat ze het op deze manier niet gaan redden. Mijn champagne fles staat nog steeds koud en te popelen om open gemaakt te worden bij het nieuws dat ViaPlay ermee kapt. Lekker weer het Ziggo clubje F1 laten verslaan. Van Gameren, Doornbos, Kampheus en Mol als commentator. Prima.
ESPNquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu heb ik niet het idee dat het met Ziggo veel beter gaan en gezien de prijzen van hun pakketten en die van glasvezel is het maar afwachten of zij in staat zijn die rechten weer zomaar direct terug te kopen of dat er een andere grotere partij mee vandoor gaat zoals ESPN.
Prima zender voor voetbal en andere sport, als ik me niet vergist ook verreweg de grootste speler op gebied van sportuitzendingen wereldwijd dus zo gek is het niet wat ik zeg.quote:
klopt, en anders halen ze Sky maar naar NLquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima zender voor voetbal en andere sport, als ik me niet vergist ook verreweg de grootste speler op gebied van sportuitzendingen wereldwijd dus zo gek is het niet wat ik zeg.
Hebben de vorige keer gewoon meegedaan aan de bieding, en zeker met Disney achter hun is het helemaal niet onrealistisch dat dit in een scenario zonder Viaplay daar terecht komt.quote:
Daar wordt het vast goedkoper vanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, en anders halen ze Sky maar naar NL
Sarcastisch bedoeld toch 😋quote:
Van mij welquote:
ow moest het goedkoper?quote:
Woertsquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima zender voor voetbal en andere sport, als ik me niet vergist ook verreweg de grootste speler op gebied van sportuitzendingen wereldwijd dus zo gek is het niet wat ik zeg.
Houd er rekening mee dat ESPN in Nederland NIET volledig van Disney is. ESPN is eigenlijk eigendom van Eredivisie Media & Marketing CV waarin Disney 51% belang in heeft, de clubs 44,1% en de KNVB 4,9%.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben de vorige keer gewoon meegedaan aan de bieding, en zeker met Disney achter hun is het helemaal niet onrealistisch dat dit in een scenario zonder Viaplay daar terecht komt.
Het is Verstappen. Die gast is even goed of beter als Schumacher of Senna waren in hun hoogtijdagen, de tijd dat hij veldvulling word en geen headlines meer pakt is nog ver weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Verstappen stopt of meedoet als veldvulling is er niet meer nodig dan een 10 minuten-samenvatting 's avonds in Studio Sport om de F1-behoefte in Nederland af te dekken.
Dat hangt natuurlijk helemaal van de prijs af, Viaplay heeft toentertijd de hoofdprijs betaald omdat ze er een stuk marktaandeel mee wilden kopen, op zich een prima streven, maar ze hadden zich wat verkeken op de financiering ervan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Houd er rekening mee dat ESPN in Nederland NIET volledig van Disney is. ESPN is eigenlijk eigendom van Eredivisie Media & Marketing CV waarin Disney 51% belang in heeft, de clubs 44,1% en de KNVB 4,9%.
De vraag is nu hoe winstgevend is de F1.
Viaplay kreeg de F1 omdat ze een gecombineerde aanbieding deden voor meer landen. Dat was voor Liberty blijkbaar beter dan voor elk land afzonderlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk helemaal van de prijs af, Viaplay heeft toentertijd de hoofdprijs betaald omdat ze er een stuk marktaandeel mee wilden kopen, op zich een prima streven, maar ze hadden zich wat verkeken op de financiering ervan.
Ze vergaten even dat ze zoveel abonnees in Scandinavië hadden vanwege corona, daar zegde een groot deel van op, waardoor het als een kaartenhuis in elkaar stortte.
Grappige is wel dat ze bij de verlenging van het NL contract minder boden dan ziggo, maar het toch kregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |