abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218853438
Olav Mol was echt wel klaar hoor. Die haalde echt continue coureurs door elkaar. Ben ook vanaf dag 1 niet fan van dit duo, al valt mij die co-commentator (Nelson?) Nog wel mee, die ander kan gewoon echt niet en maakt ook geen stappen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 september 2025 @ 19:26:01 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_218853464
Nelson is een prima commentator, maar Melroy mogen ze wel inruilen voor iemand anders
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 23 september 2025 @ 19:45:00 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218853687
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
Nelson is een prima commentator, maar Melroy mogen ze wel inruilen voor iemand anders
Ik vond Mol niet meenemen juist een hele goeie beslissing, wel met je eens dat als je een commentator samen met een deskundige commentaar laat leveren, het commentaar van die laatste wel deskundig moet zijn.
  Moderator dinsdag 23 september 2025 @ 20:10:22 #229
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218854000
Je merkt soms (althans, naar mijn mening) echt dat Melroy eigenlijk geen idee heeft wat die moet zeggen en dus maar wat in die microfoon tettert _O- Sommige mensen kunnen on the spot heel snel de meest geweldige zinsconstructies eruit gooien maar de meesten totaal niet.

Maar ja hij en Nelson schijnen best matties te zijn dus ergens gedoog ik Melroy ook wel weer. Als geheel vind ik het prima, ook met Allard die soms even inbreekt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218854596
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je merkt soms (althans, naar mijn mening) echt dat Melroy eigenlijk geen idee heeft wat die moet zeggen en dus maar wat in die microfoon tettert _O- Sommige mensen kunnen on the spot heel snel de meest geweldige zinsconstructies eruit gooien maar de meesten totaal niet.

Maar ja hij en Nelson schijnen best matties te zijn dus ergens gedoog ik Melroy ook wel weer. Als geheel vind ik het prima, ook met Allard die soms even inbreekt.
Ik word wel een beetje moe dat hij echt altijd over de man met de groene vlag begint bij de start.
  woensdag 24 september 2025 @ 09:34:56 #231
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_218856357
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik word wel een beetje moe dat hij echt altijd over de man met de groene vlag begint bij de start.
O.a. dit dus.
Kleine positieve noot: dat ultradiep en ultralaat remmen hoor je 'm niet meer zeggen.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 september 2025 @ 10:40:16 #232
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218856863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ach, ik kijk ook vaak de juniorenklasses, dáár heb je pas irritante commentatoren met standaardzinnetjes ;(

"And it's pedal to the metal and it's go go go go!" komt je na twee keer, laat staan na twee jaar, ook wel helemaal de strot uit. Om maar te zwijgen over een commentator, wiens naam ik kwijt ben, die een paar seconden stil is en dan ineens iemands naam roept. "NAKAMURA-BERTA!!! In third place."

Nelson en Melroy zijn dan altijd weer een verademing. Zelfs Olav is fijner dan veel van die juniorencommentatoren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 24 september 2025 @ 10:46:56 #233
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218856897
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ach, ik kijk ook vaak de juniorenklasses, dáár heb je pas irritante commentatoren met standaardzinnetjes ;(

"And it's pedal to the metal and it's go go go go!" komt je na twee keer, laat staan na twee jaar, ook wel helemaal de strot uit. Om maar te zwijgen over een commentator, wiens naam ik kwijt ben, die een paar seconden stil is en dan ineens iemands naam roept. "NAKAMURA-BERTA!!! In third place."

Nelson en Melroy zijn dan altijd weer een verademing. Zelfs Olav is fijner dan veel van die juniorencommentatoren.
Die gast van de F3 die het altijd heeft over “safety car procedure”?

Die vind ik in ieder geval wel echt irri :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 september 2025 @ 10:55:11 #234
284411 crew  heywoodu
pi_218856926
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:46 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die gast van de F3 die het altijd heeft over “safety car procedure”?

Die vind ik in ieder geval wel echt irri :')
Zou oom kunnen, maar in dit geval volgens mij vooral bij FRECA, Eurocup, Italiaans F4, dacht ik. Ik haal ze altijd door elkaar, ik bedoelde in elk geval iemand van klasses die op YouTube te zien zijn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_218857268
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
2nd this.

Nelson is kundig, 'factueel', duidelijk en prettig. Melroy is popiejopie. Voegt werkelijk niets toe.
Was Nelson overigens bij Eurosport al. De beste van het setje in de periode dat hij de 24 uur deed qua NL commentators.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218863541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:45 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vond Mol niet meenemen juist een hele goeie beslissing, wel met je eens dat als je een commentator samen met een deskundige commentaar laat leveren, het commentaar van die laatste wel deskundig moet zijn.
Mol als sidekick is leuk, als commentator wordt het gewoon vervelend, nog maar niet te spreken over het gigantisch aantal fouten dat hij maakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218872012
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 05:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mol als sidekick is leuk, als commentator wordt het gewoon vervelend, nog maar niet te spreken over het gigantisch aantal fouten dat hij maakt.
Mol maakt veel fouten maar is alsnog 10 keer fijner om naar te luisteren dan die twee amateurs van ViaPlay. De stem van Mol is alleen al veel fijner om te horen dan die hoge piepstemmetjes van die twee. En Mol zijn enthousiasme is ongeevenaard.
pi_218872176
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 09:34 schreef D.Licious het volgende:

[..]
O.a. dit dus.
Kleine positieve noot: dat ultradiep en ultralaat remmen hoor je 'm niet meer zeggen.
Ik denk dat halverwege het eerste seizoen contractueel is vastgelegd dat ze het woord ultra niet meer mochten gebruiken. En terecht.

Waar ik mij ook aan stoor is dat ze bij elke crash het er meteen over hebben hoe hard ie wel niet eraf gegaan is en dat het een harde crash was terwijl elke debiel en zijn moeder ziet aan de auto dat er amper de muur geraakt is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 september 2025 @ 07:09:50 #239
284411 crew  heywoodu
pi_218872290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
2nd this.

Nelson is kundig, 'factueel', duidelijk en prettig. Melroy is popiejopie. Voegt werkelijk niets toe.
Was Nelson overigens bij Eurosport al. De beste van het setje in de periode dat hij de 24 uur deed qua NL commentators.
Zeker. Nelson vormde in die tijd ook nog het Gouden Duo bij het zwemmen, met Inge Dekker was hij altijd fantastisch. Maar ja, das war einmal :+
  vrijdag 26 september 2025 @ 10:00:05 #240
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_218873538
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 02:38 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Mol maakt veel fouten maar is alsnog 10 keer fijner om naar te luisteren dan die twee amateurs van ViaPlay. De stem van Mol is alleen al veel fijner om te horen dan die hoge piepstemmetjes van die twee. En Mol zijn enthousiasme is ongeevenaard.
Het zou nog beter zijn als je het commentaar van Mol rechtstreeks bij F1tv kon kiezen, want dat syncen met Grand Prix radio vind ik wel altijd een beetje gedoe. Maar dat zal wel een exclusiviteitsbeding o.i.d. zijn in het contract tussen Viaplay en F1tv.

Overigens twijfel ik niet aan de kennis van Nelson, want die is m.i. dik in orde, ik vind alleen z'n commentaarstijl helemaal niets.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_218874729
Viaplay zendt morgen de NLS race uit.
pi_218875209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Viaplay zendt morgen de NLS race uit.
Er heen rijden en ik het echt bekijken kan ook nog. :P
Wie dit leest is gek
pi_218896156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:00 schreef D.Licious het volgende:

[..]
Het zou nog beter zijn als je het commentaar van Mol rechtstreeks bij F1tv kon kiezen, want dat syncen met Grand Prix radio vind ik wel altijd een beetje gedoe. Maar dat zal wel een exclusiviteitsbeding o.i.d. zijn in het contract tussen Viaplay en F1tv.

Overigens twijfel ik niet aan de kennis van Nelson, want die is m.i. dik in orde, ik vind alleen z'n commentaarstijl helemaal niets.
Eens. Ze zouden gewoon de optie moeten geven om voor dat duo te kiezen óf voor Mol. Flauw dat ze dat niet doen, want het is echt niet ingewikkeld dat technisch in elkaar te zetten. Volgens mij heeft ViaPlay zelfs een samenwerking sinds dit jaar met GPR/Mol.
pi_218897006
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 01:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Eens. Ze zouden gewoon de optie moeten geven om voor dat duo te kiezen óf voor Mol. Flauw dat ze dat niet doen, want het is echt niet ingewikkeld dat technisch in elkaar te zetten. Volgens mij heeft ViaPlay zelfs een samenwerking sinds dit jaar met GPR/Mol.
Dat kon in de jaren '90 al. Bij Eurosport hadden ze regelmatig NL/EN commentaarkeuze.
Zou ook bij bijvoorbeeld voetbal heerlijk zijn. Een keuze tussen commentaar/stadiongeluid. Sommigen voegen waarde toe, maar sommigen trek ik echt niet. Beter om dan gewoon te kunnen kijken alsof je er zelf bent.
1947-2016
pi_218897132
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat kon in de jaren '90 al. Bij Eurosport hadden ze regelmatig NL/EN commentaarkeuze.
Zou ook bij bijvoorbeeld voetbal heerlijk zijn. Een keuze tussen commentaar/stadiongeluid. Sommigen voegen waarde toe, maar sommigen trek ik echt niet. Beter om dan gewoon te kunnen kijken alsof je er zelf bent.
Ziggo sport is daar ook goed in, levert bijna altijd ook het 'originele' commentaar mee bij bijvoorbeeld golf of de Amerikaanse raceklasses.
pi_218897170
- Viaplay gaat op zwart, voetbalfans buiten zinnen: 'Schaam je kapot'
- Arsenal en Viaplay-kijkers ontsnappen ternauwernood aan drama in vreselijk weekend voor Liverpool en Arne Slot

Dit begint nu toch ook wel treurige vormen aan te nemen. Voor de derde week op rij problemen met te vroeg wegschakelen van de stream (eerder bij Man Utd - Chelsea waardoor een doelpunt in de blessuretijd van de 1e helft werd gemist) of per ongeluk ingestarte reclame tijdens de wedstrijd (ondanks de belofte dat er tijdens live voetbal geen reclame zou zijn). Hoe krijg je het voor elkaar...

Je krijgt toch sterk de indruk dat er iets te veel bezuinigd wordt, waardoor zelfs simpele basiszaken niet meer op orde zijn. Dit begint eerder een patroon te worden dan een uitzondering.

En vervolgens je eigen posts op Facebook en Instagram verwijderen, omdat er te veel boze reacties onder staan. :')

Edit. Ah, er staat er nog een online: https://www.instagram.com/p/DPJvAp0ggPx/.

[ Bericht 3% gewijzigd door NY_Giant op 29-09-2025 11:36:18 ]
pi_218897581
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:45 schreef NY_Giant het volgende:
- Viaplay gaat op zwart, voetbalfans buiten zinnen: 'Schaam je kapot'
- Arsenal en Viaplay-kijkers ontsnappen ternauwernood aan drama in vreselijk weekend voor Liverpool en Arne Slot

Dit begint nu toch ook wel treurige vormen aan te nemen. Voor de derde week op rij problemen met te vroeg wegschakelen van de stream (eerder bij Man Utd - Chelsea waardoor een doelpunt in de blessuretijd van de 1e helft werd gemist) of per ongeluk ingestarte reclame tijdens de wedstrijd (ondanks de belofte dat er tijdens live voetbal geen reclame zou zijn). Hoe krijg je het voor elkaar...

Je krijgt toch sterk de indruk dat er iets te veel bezuinigd wordt, waardoor zelfs simpele basiszaken niet meer op orde zijn. Dit begint eerder een patroon te worden dan een uitzondering.

En vervolgens je eigen posts op Facebook en Instagram verwijderen, omdat er te veel boze reacties onder staan. :')

Edit. Ah, er staat er nog een online: https://www.instagram.com/p/DPJvAp0ggPx/.
Zoveelste nagel aan de doodskist daar.
EPL verkopen als 'alle wedstrijden' en dan de wekelijkste 1330 verkopen aan iemand anders.
Wegschakelen met reclames bij voetbal.
Reclames in F1 wedstrijden
Kan me nog een voorbeeld herinneren dat Q1 of 2 voortijdig werd afgekapt toen Leclerc nog in een snelle ronde zat
Nu dit.

gtfo. Treurig.
Viaplee, viagay, viawegermee.
1947-2016
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 29 september 2025 @ 12:18:32 #248
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218897651
weinig PL kijkers op FOK!
dacht eens even kijken in VBL hoe een drama het was.. maar er waren slechts een handje vol posts.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 29 september 2025 @ 13:32:25 #249
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218898011
Ik heb nog nooit reclame tijdens een F1 wedstrijd gezien :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_218898172
Die te vroeg beëindigde streams bij het voetbal hebben overigens niets met reclame te maken. Dat is gewoon prutswerk van Viaplay, ongeacht welk abonnement je hebt. Je krijgt dan opeens het onderstaande "Thanks for watching" scherm te zien terwijl de wedstrijd nog bezig is. Er zal dan wel weer te schraal bandbreedte zijn ingekocht of iets dergelijks.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')