Komend seizoen nog maar twee (Sky Sports en TNT Sports), dus er zit verbetering in daar, al blijft het natuurlijk duur. Ook gaan ze voor het eerst alle wedstrijden live uitzenden die niet op zaterdag om 3pm gespeeld worden (zaterdag 3pm mag nog steeds niet live op tv).quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.
Dat laatste heb ik dan liever, ik heb geen Amazon Prime, maar ook een hekel aan misgrijpen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.
Slechte zaak dit. PL is voor mij de reden om VP te hebben en dan moet je zeker gaan bijbetalen bij Amazon.
Lijkt me wel een voorbode dat alles naar AP gaat.
Dat laatste denk ik niet, Het is in Amerika vrij normaal om maar een deel van de sportrechten te hebben of 1 specifiek slot (zo heeft Amazon bijvoorbeeld ook de Thursday Night Football rechten bij de NFL).quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Slechte zaak dit. PL is voor mij de reden om VP te hebben en dan moet je zeker gaan bijbetalen bij Amazon.
Dat zal allemaal wel, maar dan weet je dat van te voren, nu heb ik een abonnement afgesloten waar halverwege vanaf gesnoept wordt.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet, Het is in Amerika vrij normaal om maar een deel van de sportrechten te hebben of 1 specifiek slot (zo heeft Amazon bijvoorbeeld ook de Thursday Night Football rechten bij de NFL).
Ze zullen dit wel in de kleine lettertjes afgedekt hebben. Overigens definitief met ViaPlay gestopt, ik keek eigenlijk alleen F1 wat het vrij duur maakt. Ik kijk nu Zwitserse TV via VPN, meestal 2 hele kleine blokjes reclame van een seconde of 20, en beeldkwaliteit gewoon net zo goed of beter als Viaplay.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dan weet je dat van te voren, nu heb ik een abonnement afgesloten waar halverwege vanaf gesnoept wordt.
Ja, maar dan weet je wel vooraf dat het verdeeld is over meerdere partijen. Nu wordt je als abonnee ineens geconfronteerd met het feit dat de zaterdagmiddag wedstrijden van 13.30 ineens niet meer te zien zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:
Kwestie van het juiste abonnement kiezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:56 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet je wel vooraf dat het verdeeld is over meerdere partijen. Nu wordt je als abonnee ineens geconfronteerd met het feit dat de zaterdagmiddag wedstrijden van 13.30 ineens niet meer te zien zijn.
Maar goed, het is inderdaad een slechte zaak. Ik keek altijd graag (naast F1) ook de Premier League, maar sinds Viaplay met reclame door de F1 race is gekomen ben ik er helemaal klaar mee en heb ik het opgezegd. Kan alleen maar hopen dat ze snel op de fles gaan en de PL rechten ergens anders komen te liggen. Dan sluit ik daar wel weer een abonnement voor af t.z.t.
PL is het enige beetje bestaansrecht dat ze nog hebben. Ben benieuwd of ze dat weten, want daar lijkt het niet op.quote:
Nee, kwestie van principe.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:20 schreef Starflyer het volgende:
Kwestie van het juiste abonnement kiezen.
Dat kan met een Viaplay abonnement ook, daar zit F1TV bij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:36 schreef Kickstart het volgende:
Wat leuk is van Viaplay is om de race van vorig jaar op donderdag uit te zenden voor het raceweekend
Nu begint op het vrije kanaal de race van vorig jaar te Oostenrijk.
F1TV abonnees (zoals ik) kunnen dit ten alle tijden terug kijken via het Archief en geen reclame zoals ik nu zie
Ohja dat was ik even vergeten nou dan is het nog leuk om te zien voor mensen zonder een abbo at allquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan met een Viaplay abonnement ook, daar zit F1TV bij.
Volgens mij zijn alleen de tijden van het eerste weekend bekend. De rest staat nog standaard op zaterdag 3pm: https://www.premierleague.com/fixtures.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 02:52 schreef Bartttt het volgende:
Arsenal speelt geen enkele wedstrijd om 13.30 op zaterdagen volgend seizoen dus ik zit nog goed bij onze vrienden van Viaplay. Hopelijk is Johan van Polanen ook weer van de partij dan kunnen alle dames en heren en jongens en meisjes weer rustig slapen.
Dat is jammer want dat lijkt te kloppen. Op de site die ik bekeek stond veel op 16.00 zaterdagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de tijden van het eerste weekend bekend. De rest staat nog standaard op zaterdag 3pm: https://www.premierleague.com/fixtures.
Zo was het afgelopen seizoen: https://www.premierleague.com/news/4040106.
Once you go blackquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zult toch altijd maar te koop moeten lopen met je Oled TV met ongekend goed beeld
Of het aantal opzeggers in dit topic schromelijk moeten overdrijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zult toch altijd maar te koop moeten lopen met je Oled TV met ongekend goed beeld
Ik geloof hier echt niets van. Misschien via het gratis kanaal dat ze ook de samenvattingen mee tellen ofzoiets. Als ze 1.1 miljoen abbo’s hebben dan draaien ze dikke winst met al die prijsverhogingen die ze recent hebben doorvoerd. En bovendien zouden ze dan ná alle prijsverhogingen van de afgelopen twee jaar méér abbo’s hebben gekregen dan toen het nog voor de stuntprijs van 9.99 euro per maand was en ze iets van 800,000 abbo’s hadden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorige week keken er 1.1 miljoen kijkers via Viaplay TV+ naar de GP van GB. Zo slecht gaat het dus niet met Viaplay in Nederland, dat is dus nog exclusief de online abbonementen.
Behalve als je een 4K OLED TV hebt!!!!!!!quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Conclusie: Viaplay is een GIGANTISCH succes in Nederland.
Dat zijn prima kijkcijfers ja (maar niet onverwacht voor F1 op lineaire tv). Kanttekening is wel dat een flink deel van die opbrengst wordt opgegeten door Talpa, dat de lineaire zenders in de markt zet, en de tv-providers.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kijkcijfers GP Belgie op Viaplay TV+ (en nee dat is dus niet samengevoegd met het gratis kanaal of ziets) 1 miljoen gemiddeld met een max van 1.25 miljoen en dat is dus exclusief de mensen met een online Viaplay abbonement.
(https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,dp-0-619-0-p)
Conclusie: Viaplay is een GIGANTISCH succes in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |