abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218023292
quote:
2s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Gunner het volgende:

[..]
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.
Komend seizoen nog maar twee (Sky Sports en TNT Sports), dus er zit verbetering in daar, al blijft het natuurlijk duur. Ook gaan ze voor het eerst alle wedstrijden live uitzenden die niet op zaterdag om 3pm gespeeld worden (zaterdag 3pm mag nog steeds niet live op tv).

EVERY match not 3pm Saturday to be broadcast live in UK – Premier League official announcement
  maandag 23 juni 2025 @ 16:52:29 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218023655
quote:

[..]
In Engeland zelf vrij gebruikelijk waar het aanbod over vier ofzo partijen zijn verdeeld.

Slechte zaak dit. PL is voor mij de reden om VP te hebben en dan moet je zeker gaan bijbetalen bij Amazon.
Lijkt me wel een voorbode dat alles naar AP gaat.
Dat laatste heb ik dan liever, ik heb geen Amazon Prime, maar ook een hekel aan misgrijpen.
pi_218023958
quote:

[..]

Slechte zaak dit. PL is voor mij de reden om VP te hebben en dan moet je zeker gaan bijbetalen bij Amazon.
Dat laatste denk ik niet, Het is in Amerika vrij normaal om maar een deel van de sportrechten te hebben of 1 specifiek slot (zo heeft Amazon bijvoorbeeld ook de Thursday Night Football rechten bij de NFL).
  maandag 23 juni 2025 @ 17:40:14 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218024009
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik niet, Het is in Amerika vrij normaal om maar een deel van de sportrechten te hebben of 1 specifiek slot (zo heeft Amazon bijvoorbeeld ook de Thursday Night Football rechten bij de NFL).
Dat zal allemaal wel, maar dan weet je dat van te voren, nu heb ik een abonnement afgesloten waar halverwege vanaf gesnoept wordt.
pi_218024441
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zal allemaal wel, maar dan weet je dat van te voren, nu heb ik een abonnement afgesloten waar halverwege vanaf gesnoept wordt.
Ze zullen dit wel in de kleine lettertjes afgedekt hebben. Overigens definitief met ViaPlay gestopt, ik keek eigenlijk alleen F1 wat het vrij duur maakt. Ik kijk nu Zwitserse TV via VPN, meestal 2 hele kleine blokjes reclame van een seconde of 20, en beeldkwaliteit gewoon net zo goed of beter als Viaplay.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218024731
quote:

Ja, maar dan weet je wel vooraf dat het verdeeld is over meerdere partijen. Nu wordt je als abonnee ineens geconfronteerd met het feit dat de zaterdagmiddag wedstrijden van 13.30 ineens niet meer te zien zijn.

Maar goed, het is inderdaad een slechte zaak. Ik keek altijd graag (naast F1) ook de Premier League, maar sinds Viaplay met reclame door de F1 race is gekomen ben ik er helemaal klaar mee en heb ik het opgezegd. Kan alleen maar hopen dat ze snel op de fles gaan en de PL rechten ergens anders komen te liggen. Dan sluit ik daar wel weer een abonnement voor af t.z.t.
  maandag 23 juni 2025 @ 19:20:11 #157
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218025035
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:56 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ja, maar dan weet je wel vooraf dat het verdeeld is over meerdere partijen. Nu wordt je als abonnee ineens geconfronteerd met het feit dat de zaterdagmiddag wedstrijden van 13.30 ineens niet meer te zien zijn.

Maar goed, het is inderdaad een slechte zaak. Ik keek altijd graag (naast F1) ook de Premier League, maar sinds Viaplay met reclame door de F1 race is gekomen ben ik er helemaal klaar mee en heb ik het opgezegd. Kan alleen maar hopen dat ze snel op de fles gaan en de PL rechten ergens anders komen te liggen. Dan sluit ik daar wel weer een abonnement voor af t.z.t.
Kwestie van het juiste abonnement kiezen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 juni 2025 @ 19:26:04 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218025082
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:03 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Nee, alleen via Prime Video:

[ x ]
PL is het enige beetje bestaansrecht dat ze nog hebben. Ben benieuwd of ze dat weten, want daar lijkt het niet op.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218025194
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:20 schreef Starflyer het volgende:
Kwestie van het juiste abonnement kiezen.
Nee, kwestie van principe.
pi_218049191
Wat leuk is van Viaplay is om de race van vorig jaar op donderdag uit te zenden voor het raceweekend
Nu begint op het vrije kanaal de race van vorig jaar te Oostenrijk.

F1TV abonnees (zoals ik) kunnen dit ten alle tijden terug kijken via het Archief en geen reclame zoals ik nu zie

[ Bericht 6% gewijzigd door Kickstart op 26-06-2025 14:49:07 ]
  donderdag 26 juni 2025 @ 18:10:43 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218050542
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 14:36 schreef Kickstart het volgende:
Wat leuk is van Viaplay is om de race van vorig jaar op donderdag uit te zenden voor het raceweekend
Nu begint op het vrije kanaal de race van vorig jaar te Oostenrijk.

F1TV abonnees (zoals ik) kunnen dit ten alle tijden terug kijken via het Archief en geen reclame zoals ik nu zie
Dat kan met een Viaplay abonnement ook, daar zit F1TV bij.
pi_218050788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat kan met een Viaplay abonnement ook, daar zit F1TV bij.
Ohja dat was ik even vergeten nou dan is het nog leuk om te zien voor mensen zonder een abbo at all
pi_218053990
Arsenal speelt geen enkele wedstrijd om 13.30 op zaterdagen volgend seizoen dus ik zit nog goed bij onze vrienden van Viaplay. Hopelijk is Johan van Polanen ook weer van de partij dan kunnen alle dames en heren en jongens en meisjes weer rustig slapen.
pi_218054441
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 02:52 schreef Bartttt het volgende:
Arsenal speelt geen enkele wedstrijd om 13.30 op zaterdagen volgend seizoen dus ik zit nog goed bij onze vrienden van Viaplay. Hopelijk is Johan van Polanen ook weer van de partij dan kunnen alle dames en heren en jongens en meisjes weer rustig slapen.
Volgens mij zijn alleen de tijden van het eerste weekend bekend. De rest staat nog standaard op zaterdag 3pm: https://www.premierleague.com/fixtures.

Zo was het afgelopen seizoen: https://www.premierleague.com/news/4040106.
pi_218059659
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:09 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Volgens mij zijn alleen de tijden van het eerste weekend bekend. De rest staat nog standaard op zaterdag 3pm: https://www.premierleague.com/fixtures.

Zo was het afgelopen seizoen: https://www.premierleague.com/news/4040106.
Dat is jammer want dat lijkt te kloppen. Op de site die ik bekeek stond veel op 16.00 zaterdag
pi_218131561
Ik zit hier helemaal te spinnen bij het lezen van alle “ik zeg op” reacties in dit topic :) ViaPlay is gedoemd, en het gaat heerlijk traag voor extra geniet momentjes.

Overigens kwam ik hier weer eens voor een hele andere reden; om te zeggen dat ik dat gratis programma Vroom best wel leuk vind, en ook na de race kijk ik nu standaard. Ziggo is echt klaar lijkt het, dat kijkt steeds minder fijn weg met vaste zuurbom Mol als gast daar, die de sfeer elke uitzending compleet verkloot.
Kampheus is toch veel belangrijker als gastheer dan ik had gedacht, hij droeg de sfeer bij Ziggo enorm, en nu die weg is merk je dat. En juist bij Vroom is dat gezellig F1 sfeertje nu wél te merken.
Dat die vreselijke Albers er soms zit, en de beeldkwaliteit mijn Oled TV doet huilen van frustratie, neem ik op de koop toe. In een talkshow is de slechte beeldkwaliteit nog te accepteren.

Ik ben helemaal in mijn nopjes. Ik kijk de leukste ViaPlay programma’s gratis, en ondertussen via F1 TV de race en kwalificatie in bloedgeil 4K beeld op mijn Oled met Apple TV. En ondertussen pak ik af en toe het zoveelste ViaPlay “slecht nieuws” bericht mee om vervolgens daar nog even van na te kunnen genieten in dit topic. Het leven kan soms zo simpel en mooi zijn :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Eagles89 op 05-07-2025 18:01:25 ]
pi_218134702
Je zult toch altijd maar te koop moeten lopen met je Oled TV met ongekend goed beeld
pi_218154728
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zult toch altijd maar te koop moeten lopen met je Oled TV met ongekend goed beeld
Once you go black
pi_218205362
Vorige week keken er 1.1 miljoen kijkers via Viaplay TV+ naar de GP van GB. Zo slecht gaat het dus niet met Viaplay in Nederland, dat is dus nog exclusief de online abbonementen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wienerschnitzels op 13-07-2025 22:26:07 ]
  maandag 14 juli 2025 @ 07:16:24 #170
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218206906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of het aantal opzeggers in dit topic schromelijk moeten overdrijven _O-. Maargoed, simpele zielen zijn met de meest simpele dingen blij. Mooi toch?
Rini dankjewel.
pi_218286483
Afgelopen weekend nog Fish O Mania 8-)
pi_218366913
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 22:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vorige week keken er 1.1 miljoen kijkers via Viaplay TV+ naar de GP van GB. Zo slecht gaat het dus niet met Viaplay in Nederland, dat is dus nog exclusief de online abbonementen.

Ik geloof hier echt niets van. Misschien via het gratis kanaal dat ze ook de samenvattingen mee tellen ofzoiets. Als ze 1.1 miljoen abbo’s hebben dan draaien ze dikke winst met al die prijsverhogingen die ze recent hebben doorvoerd. En bovendien zouden ze dan ná alle prijsverhogingen van de afgelopen twee jaar méér abbo’s hebben gekregen dan toen het nog voor de stuntprijs van 9.99 euro per maand was en ze iets van 800,000 abbo’s hadden.
pi_218403987
Kijkcijfers GP Belgie op Viaplay TV+ (en nee dat is dus niet samengevoegd met het gratis kanaal of ziets) 1 miljoen gemiddeld met een max van 1.25 miljoen en dat is dus exclusief de mensen met een online Viaplay abbonement.
(https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,dp-0-619-0-p)

Conclusie: Viaplay is een GIGANTISCH succes in Nederland.
pi_218404050
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

Behalve als je een 4K OLED TV hebt!!!!!!!
pi_218404335
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kijkcijfers GP Belgie op Viaplay TV+ (en nee dat is dus niet samengevoegd met het gratis kanaal of ziets) 1 miljoen gemiddeld met een max van 1.25 miljoen en dat is dus exclusief de mensen met een online Viaplay abbonement.
(https://kijkonderzoek.nl/component/kijkcijfers/file,dp-0-619-0-p)

Dat zijn prima kijkcijfers ja (maar niet onverwacht voor F1 op lineaire tv). Kanttekening is wel dat een flink deel van die opbrengst wordt opgegeten door Talpa, dat de lineaire zenders in de markt zet, en de tv-providers.

Met de streamingdienst zelf gaat het toch echt een stuk minder florissant: Viaplay verliest 460.000 abonnees in belangrijke regio's.

Ik zie Talpa het Nederlandse deel overigens nog wel eens overnemen als tegenhanger van Videoland/DPG. Als je via mijn eerste link ziet wat Talpa allemaal al verzorgt (operationele en technische distributie van de programma’s, advertentieverkoop van de tv-zenders) dan hebben ze al een behoorlijke vinger in de pap. En dat we Talpa-man Rob Kamphues nu bij Viaplay zien is waarschijnlijk ook geen toeval.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 03-08-2025 12:16:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')