In de wereld van Eagles telt voor Viaplay en Ziggo alleen F1.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even los of goed of slecht gaat met Viaplay lijkt me toch vrij normaal dat ze dit doen en Ziggo is toch helemaal geen concurrent in dit geval?
Daar is mijn Apple 4K kastje met F1 TV in 4K het niet mee eensquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:42 schreef THEFXR het volgende:
Het is altijd een betere kwaliteit op een tv kanaal ipv een stream.
Dat is pas sinds dit seizoen ja, maar ik bedoelde sinds viaplay het uitzendt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daar is mijn Apple 4K kastje met F1 TV in 4K het niet mee eens
Zend ViaPlay inmiddels al in 720p uit…?
Niet bij Viaplay, de tv-stream van viaplay xtra (toen dan nog bestond) had een lagere bitrate dan wat ze via de eigen apps/site leverden. Geen idee hoe dat bij viaplay+ is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:42 schreef THEFXR het volgende:
Het is altijd een betere kwaliteit op een tv kanaal ipv een stream.
Ok top, dan blijf ik F1 kijken en alle geweldige voetbalwedstrijden die Viaplay aanbiedt, daaaaaag.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
Hahahhaha dit is wel echt het begin van het einde hoor, ze zijn VOLLEDIG in PANIEK bij ViaPlaag.
Wat heerlijk om dat piep bedrijf een langzame doodsstrijd te zien voeren. En lekker genaaid ook voor die mensen die wél trouw bleven en zich nu ook lekker bekocht voelen.
Ik blijf lekker kijken in 4K bij F1 TV, dat ze dit weekend gratis uitzenden (met extreem veel reclame waarschijnlijk) noemen ze nou echt mosterd na de maaltijd. Of “too little too late” zoals ze in het Engels zeggen. Daaaaag.
https://www.gpblog.com/nl(...)t-tijdelijk-verlaagd
Tegen wie zeg jij precies daaag? Jij kijkt toch helemaal niet?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
Hahahhaha dit is wel echt het begin van het einde hoor, ze zijn VOLLEDIG in PANIEK bij ViaPlaag.
Wat heerlijk om dat piep bedrijf een langzame doodsstrijd te zien voeren. En lekker genaaid ook voor die mensen die wél trouw bleven en zich nu ook lekker bekocht voelen.
Ik blijf lekker kijken in 4K bij F1 TV, dat ze dit weekend gratis uitzenden (met extreem veel reclame waarschijnlijk) noemen ze nou echt mosterd na de maaltijd. Of “too little too late” zoals ze in het Engels zeggen. Daaaaag.
https://www.gpblog.com/nl(...)t-tijdelijk-verlaagd
Ik kijk darts, 1e en 2e Bundesliga én formule 1. Ik zit prima. En mijn ouders kijken via F1TV mee waardoor ik weer het Spotify en krantenabonnement van hen gebruik.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds 180 voor een heel jaar. F1TV 95. Helaas, nog steeds niet waard voor mij denk ik.
Al zou ik wel liever de app gebruiken op de Mediabox dan mijn laptop op de TV aan te sluiten, maar ach
Ik leef mee met alle slachtoffers van dat vreselijke bedrijf. Want dat zijn ze: pure slachtoffers van de roofzucht van een paar hele rijke deugerds uit Scandinavie, die graag nóg wat rijker wilden worden. En dat bedrijf zie je nu langzaam te gronde gaan. Héérlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tegen wie zeg jij precies daaag? Jij kijkt toch helemaal niet?
En op een forum te posten, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:47 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb foto’s gemaakt om het aan vrienden en familie te laten zien.
Zo ik het heb begrepen is het blijvend toegevoegd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
gratis op viaplay dus dit weekend of alleen de kwalificatie?
ow echtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ik het heb begrepen is het blijvend toegevoegd.
Dat lijkt me sterk. Alleen dit weekend zijn de race en kwalificatie live te zien op Viaplay TV.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ik het heb begrepen is het blijvend toegevoegd.
Dus afwachten.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Alleen dit weekend zijn de race en kwalificatie live te zien op Viaplay TV.
Viaplay TV wel, maar daar worden normaal gesproken niet de kwalificaties en races live uitgezonden. Dat is alleen dit weekend zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus afwachten.
[ afbeelding ]
Op kanaal 51 van je KPN tv-ontvanger of via onze smart tv-app. En de mobiele app KPN TV+. Viaplay TV is onderdeel van ons Basispakket en vanaf nu kosteloos beschikbaar voor alle tv-klanten. Je hebt tv van KPN nodig, maar je hoeft dus niets extra's bij te betalen
Ik ben juist super blijquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:26 schreef RipCity het volgende:
Ik vraag me soms af of @:eagles89 hulp nodig heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |