Zoals ik net al schreef.. ze heeft afgeweken van het recept.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
maar het staat in een bakje apart dus ze kunnen het zelf opscheppen. 4 teentjes ipv 3 teentjes.
Ze heeft gewaarschuwd dat ie wat sterk is.
Er is niemand die erover klaagt. Dus ik snap die opmerkingen niet zo?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoals ik net al schreef.. ze heeft afgeweken van het recept.![]()
verder geen zin in discussie
Dus slop...schijnt alles wat ze nodig hebben dagelijks,,verwend zijn ze, en ik hoop gewoon terug naar week 1quote:
Ja maar, ja maar.... over 1.5 uur is de live en ze moeten allemaal nog in de grime en omkledenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo gezellig, er zit nog iemand te eten en ze gaan de tafel al afruimen, heb ik zo'n hekel aan. Onbeschoft vind ik het
er is ook nog wel verschil tussen knoflooktenen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoals ik net al schreef.. ze heeft afgeweken van het recept.![]()
verder geen zin in discussie
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... over 1.5 uur is de live en ze moeten allemaal nog in de grime en omkleden
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
er is ook nog wel verschil tussen knoflooktenen hoor
4 dikke of 5 wat dunnere
en "afgeweken van het recept" poepoe een teen knoflook extra erin gedaan.
Het maakt ook helemaal niet uit....maar in de keuken werd er al over gepraat door \Sharice en Jane....en toen zei Jane ik heb er eentje meer gebruikt....Terwijl dat over de knoflook al weken terug te doen was toen Jane gekookt had ook de knoflooksaus te scherp was....maar zij is er gek op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
er is ook nog wel verschil tussen knoflooktenen hoor
4 dikke of 5 wat dunnere
en "afgeweken van het recept" poepoe een teen knoflook extra erin gedaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt ook helemaal niet uit....maar in de keuken werd er al over gepraat door \Sharice en Jane....en toen zei Jane ik heb er eentje meer gebruikt....Terwijl dat over de knoflook al weken terug te doen was toen Jane gekookt had ook de knoflooksaus te scherp was....maar zij is er gek op.
Dus wat maakt het uit of het dikke of dunne zijn gewoon eentje extra....daar ging het over. En dat het op tafel gezet had kunnen worden.
brandwonden doen echt heel veel pijn, maar ze kon gisteren wel de hele dag dansenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Silves het volgende:
Ze wordt misselijk, pfff hoe dan ook ze is de meest aanstelster ooit!!
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog niet, zit hier nog met 'n bak slagroomijs voor mn neus
Het is verdomme zo triest dit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:12 schreef Silves het volgende:
En die Jane kijkt eerst naar de camera , oeh ahh ,
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog niet, zit hier nog met 'n bak slagroomijs voor mn neus
ja dit bedoel ik...als eerste camera positie zoeken, en dan als een klein baby jane zitten te puffenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:15 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
brandwonden doen echt heel veel pijn, maar ze kon gisteren wel de hele dag dansen
Het stond in een apart bakje op tafel. En ze had ook per ongeluk de mayonaise niet afgewogen en dat was ook meer. Dus vandaar wat meer knoflook vermoedelijk. En er klaagt niemand over. Behalve hier wat mensen dat Jane zich niet aan een recept houdt. Volgens het recept moest de friet 30 minuten in de oven en Jordy bevestigde dit, maar die hebben er denk wel een uur in gestaan. Wat maakt het in godsnaam allemaal uit en waar maken jullie je druk omquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt ook helemaal niet uit....maar in de keuken werd er al over gepraat door \Sharice en Jane....en toen zei Jane ik heb er eentje meer gebruikt....Terwijl dat over de knoflook al weken terug te doen was toen Jane gekookt had ook de knoflooksaus te scherp was....maar zij is er gek op.
Dus wat maakt het uit of het dikke of dunne zijn gewoon eentje extra....daar ging het over. En dat het op tafel gezet had kunnen worden.
Nergens omquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het stond in een apart bakje op tafel. En ze had ook per ongeluk de mayonaise niet afgewogen en dat was ook meer. Dus vandaar wat meer knoflook vermoedelijk. En er klaagt niemand over. Behalve hier wat mensen dat Jane zich niet aan een recept houdt. Volgens het recept moest de friet 30 minuten in de oven en Jordy bevestigde dit, maar die hebben er denk wel een uur in gestaan. Wat maakt het in godsnaam allemaal uit en waar maken jullie je druk om
dat dusquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het stond in een apart bakje op tafel. En ze had ook per ongeluk de mayonaise niet afgewogen en dat was ook meer. Dus vandaar wat meer knoflook vermoedelijk. En er klaagt niemand over. Behalve hier wat mensen dat Jane zich niet aan een recept houdt. Volgens het recept moest de friet 30 minuten in de oven en Jordy bevestigde dit, maar die hebben er denk wel een uur in gestaan. Wat maakt het in godsnaam allemaal uit en waar maken jullie je druk om
Heb er genoeg gehad...deze zijn goed verzorgd, maar soms moet je stoppen met medelij..of gewoon naar buiten stappen zonder te zeiken en thuis herstellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wens iedereen hier toe dat ze nooit zo'n brandwond zullen hebben.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb er genoeg gehad...deze zijn goed verzorgd, maar soms moet je stoppen met medelij..of gewoon naar buiten stappen zonder te zeiken en thuis herstellen.
**Mod edit** doe dit maar nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb er genoeg gehad...deze zijn goed verzorgd, maar soms moet je stoppen met medelij..of gewoon naar buiten stappen zonder te zeiken en thuis herstellen.
Van een scene uit het huis.. hebben ze een polaroid camera gehad?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje kijkt al schrobbend op een polaroid foto
ja hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even checken wat de 2 zonder hem doen.
Staat mij niks van bij dat ze een polaroid camera hebben gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van een scene uit het huis.. hebben ze een polaroid camera gehad?
Dat is om haar haar naar achter houden zodat ze eenvoudiger haar makeup kan aanbrengen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef humpty het volgende:
Wat voor lelijk ding heeft Jane op haar hoofd
Ik vind haar soms helemaal geen smaak hebben
Volgens mij zei hij dat hij ervoor zorgt dat die airfryer snacks er dan zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy delegeert ... z'n kartel moet er voor zorgen dat er om 20:15 airfryer snacks zijn.
Die is wel veel met eten bezig zeg..net z’n laatste hap naar binnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy delegeert ... z'n kartel moet er voor zorgen dat er om 20:15 airfryer snacks zijn.
Of ik heb het mis wat er op die foto stond..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat mij niks van bij dat ze een polaroid camera hebben gehad.
Goedeavond Odiequote:
Zoals ze zegt, ze koopt alles bij Primarkt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef humpty het volgende:
Wat voor lelijk ding heeft Jane op haar hoofd
Ik vind haar soms helemaal geen smaak hebben
heeft ze ook verdient, de lieverdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedeavond Odie![]()
Jolien heeft weer lekker veel in het zonnetje gelegen vandaag
Twas ook een beetje karig.....ze hadden niet veel. Het was geen zak patat zeg maar.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die is wel veel met eten bezig zeg..net z’n laatste hap naar binnen
Meer een voorgerechtje zeg maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twas ook een beetje karig.....ze hadden niet veel. Het was geen zak patat zeg maar.....
Als dat geen poepen wordt....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en matthie vouwen samen de was
Ach laat Jane gewoon naar huis gaan. Probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:28 schreef Folies het volgende:
Wat ik niet snap dan, waarom maak je geen milde en pikante knoflooksaus. Kan je kiezen.
TOP ideequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach laat Jane gewoon naar huis gaan. Probleem ook opgelost
Waarom niet gewoon 'n grote fles knoflooksaus van Yildrezquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:28 schreef Folies het volgende:
Wat ik niet snap dan, waarom maak je geen milde en pikante knoflooksaus. Kan je kiezen.
Neem dan die kleine, kan je een paar verschillende versies knoflook nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 'n grote fles knoflooksaus van Yildrez
ik vraag me afquote:
ze is misschien geen Jolienquote:
ik zie het niet, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is misschien geen Jolien
maar ook echt geen lelijke dame
dat is denk ik het voordeel van niet hele dagen met lagen make up lopenquote:
klopt Odsterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie het niet, maar dat kan ook aan mij liggen
eerst jane, dan sharice, dan pootje, dan de finalequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
van mij mag Jane adios
en dan Jordy ook
maar ja da ga nie gebeuren he
voor mij liever het kartel eruit...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
eerst jane, dan sharice, dan pootje, dan de finale![]()
![]()
Ik dacht al ik mis iets bij dit beeld. Maar opgelostquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef ledn81 het volgende:
De mogelijke winnaar van dit jaar in zijn natuurlijke habitat
[ afbeelding ]
Of gewoon zo'g grappig klein staartje. Volgens mij had ze dat trouwens weleens. Ik vind heur haar zoveel mooier dan die andere vrouwen met die stomme extensions.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af
als ze haar haren eens zou opsteken
ik vind het sowieso knappe damesquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Of gewoon zo'g grappig klein staartje. Volgens mij had ze dat trouwens weleens. Ik vind heur haar zoveel mooier dan die andere vrouwen met die stomme extensions.
BB zegt het steeds zo dus vandaar doen hun het nu ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:35 schreef Ynti het volgende:
Waarom noemt iedereen Sharice opeens Sháárice?
Heeft ze misschien zelf gezegd dat ze haar naam verkeerd uitspraken al die tijd?
lol!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik wil het eigenlijk al tijdje zeggen maar vindt Jane voor haar leeftijd geen mooi volle borsten hebben beetje hangers
Zijn nota bene opgepompt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik wil het eigenlijk al tijdje zeggen maar vindt Jane voor haar leeftijd geen mooi volle borsten hebben beetje hangers
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Kartel??? is dat die nog met zijn 3en zijn?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:41 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog eens goed gekeken, maar nee
quote:
Komt ook niet mooi uit in dat rare jurkje net als die korte kromme beentjes er onder uitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
dat meen je niet dan mag ze wel terug gaan hahahaquote:
Ik weet niet hoe dat werkt, misschien opnieuw oppompen om de zoveel jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou niet te zien haha of ben ik scheel haha
Ja viel ma al tijdje op en ja ze is beetje proppie hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Komt ook niet mooi uit in dat rare jurkje net als die korte ronde beentjes er onder uit
mijn mening he
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt, misschien opnieuw oppompen om de zoveel jaar.
hij is duidelijk aan het wachten tot de airfryer aan magquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
Blijkbaar nog steeds boos over de knoflooksaus.
[ afbeelding ]
vind haar een prachtig vrouwelijk lichaam hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja viel ma al tijdje op en ja ze is beetje proppie haha
Zooo achterhaald , het vliegtuigje..1x was dit zo leuk, nu bah alweer..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
die vliegtuig voor Jane heeft 1.176,12 euro gekost
afkomst en figuur kan je niets aan doen,maar een miss zoals Jolien verwacht ik wat natuurlijker.... geen borsten lippen en haren nep en mss meer,maar ook dat zal in deze tijd wel mogen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja viel ma al tijdje op en ja ze is beetje proppie haha
Nee toch, die zegt toch gewoon Shaaries? Klemtoon op ies.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
BB zegt het steeds zo dus vandaar doen hun het nu ook
Die is elke dag wel ergens boos over. En dan krijgt hij weer wat in zijn schoot geworpen en hij 'lacht' weer hysterischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
als er een transgender miss kan wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
afkomst en figuur kan je niets aan doen,maar een miss zoals Jolien verwacht ik wat natuurlijker.... geen borsten lippen en haren nep en mss meer,maar ook dat zal in deze tijd wel mogen!
is een gebbetjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee toch, die zegt toch gewoon Shaaries? Klemtoon op ies.
De bewoners leggen de klentoon echt op die aa.
Zeg maar zo: Sjáá-ries
kloptquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er een transgender miss kan worden
kun je niet verwachten dat een vrouw niks mag laten doen
Ik weet niet wie haar tegenstanders waren maar dat kan nooit veel soeps zijn geweest als zij er als winnares uit is gekomen. Als miss moet je toch minstens een mooie houding hebben en die heeft Jolien absoluut niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
afkomst en figuur kan je niets aan doen,maar een miss zoals Jolien verwacht ik wat natuurlijker.... geen borsten lippen en haren nep en mss meer,maar ook dat zal in deze tijd wel mogen!
Vanmiddag hoopte hij dat een van de 'anderen' zou gaan zodat zijn kartel nog intact zou blijven en ze de meerderheid zouden houden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is elke dag wel ergens boos over. En dan krijgt hij weer wat in zijn schoot geworpen en hij 'lacht' weer hysterisch
Wie is er nu ook alweer meer bang voor knoflookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze manier van stemmen is het stemmen nooit eerlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanmiddag hoopte hij dat een van de 'anderen' zou gaan zodat zijn kartel nog intact zou blijven en ze de meerderheid zouden houden.
Mag hopen dat dat geen invloed meer heeft en ze nu eerlijk moeten gaan knokken voor een plekje in de (halve) finale.
Misschien kunnen ze op FB dan elke dag een poll houden of Jordy zijn snackje wel of niet magquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Beng bang voor Jordy dat hij na zijn BB avontuur alle verloren kilo's weer dubbel terug krijgt. Die is veel te obsessief met eten bezig.
wat hij de eerste weken is verlorenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Beng bang voor Jordy dat hij na zijn BB avontuur alle verloren kilo's weer dubbel terug krijgt. Die is veel te obsessief met eten bezig.
Heeft denk ik ook met verveling te makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Ik zou daar ook gaan eten als het voor handen is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Zat gewoon te denken en begon afscheid nemen bestaat niet te zingen. Hij was helemaal nergens boos om.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is elke dag wel ergens boos over. En dan krijgt hij weer wat in zijn schoot geworpen en hij 'lacht' weer hysterisch
vond fok de laatste tijd beetje op FB gaan lijken helaas... vandaar even een pauzequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze op FB dan elke dag een poll houden of Jordy zijn snackje wel of niet mag
Ik denk dat ze zich heeft bedacht. Maar het is wel een leuke outfit vind ikquote:
is van Tiktokquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
wil filmpjes van Instagram plaatsen maar lukt niet op me telefoon krijg ik van insta wel deellink maar kom daar niet echt lekker op fok om het te doen in een bericht
en op me laptop krijg ik geen deellink te pakken om hem te kunnen plaatsen
Axel heeft het op zijn insta met iemand over de break vn JAne heel kort kiki zit er ook bij
Ach eerst kijken wie het postquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zat gewoon te denken en begon afscheid nemen bestaat niet te zingen. Hij was helemaal nergens boos om.
Het is idd niet heel gezellig meer. Seizoen zit er bijna op gelukkig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vond fok de laatste tijd beetje op FB gaan lijken helaas... vandaar even een pauze
huh 2??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje vraagt zich af of hij z'n kostuum mee naar huis mag nemen. Hij heeft er zelfs 2 van.
Dat is zeker een zwakte van hem. Hij zal altijd wel terugvallen hebben maar hij weet ook wat het is om die te tackelen. Met behulp van naasten zal het hem zeker weer lukken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Staat hem goed. Mannen in pak...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje vraagt zich af of hij z'n kostuum mee naar huis mag nemen. Hij heeft er zelfs 2 van.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zei hij : 'Ik was het lievelingetje van BB in die weken ... daarna werd het Jordy'
En damnn ruim je nep haren eens op..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heel goed jane, dan zien we die hangtieten tenminste niet
...en dauwtrappersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice heeft een hoogwater broek aan
[ afbeelding ]
Jolien was vorige week in het zwartquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
toch vind ik het beter dan jolien vorige week... pfff wat zag die er uit
Hebben ze daar ook zelf in de handen. Met wat creativiteit kun je zat spelletjes bedenken zoals ze in voorgaande bb's ook deden met beperkte middelen. Bewegen doen ze ook totaal niet. Liever de hele dag in de zon hangen, niets doen. Ze zijn liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik zou daar ook gaan eten als het voor handen is.
Uit verveling. Je moet toch wat.
Ze heeft geen uitstraling als vrouwquote:
nee ze had toch zo een een pak aan met blote buik... in printquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien was vorige week in het zwart
zag er harstikke leuk uit
toch heeft ze op haar insta heeeel andere foto's staanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft geen uitstraling als vrouw
Weet niet goed hoe ik het moet zeggen
neequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee ze had toch zo een een pak aan met blote buik... in print
Was een andere week.. die zag er niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee ze had toch zo een een pak aan met blote buik... in print
Dan had Jane het aanrecht maar moeten schoonmakenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:16 schreef mazaru het volgende:
Lekker fris zo op die aanrecht. Leg dat op een bord of zo
[ afbeelding ]
oke dan en ik in de warquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was een andere week.. die zag er niet uit inderdaad.
ja wel vaker is geen porum hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice heeft een hoogwater broek aan
[ afbeelding ]
thx was nog met Keanuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
rinardo in BB / Groepsfoto bewoners
ja vind die echt wel mooi hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch heeft ze op haar insta heeeel andere foto's staan
yep ze zei dat ze die met oud en nieuw had aangehad dacht ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:19 schreef Silves het volgende:
[..]
afschuwlijke outfit ...mannn de hele tijd die buik inhouden.
Oh ja. Het is de schuld van Janequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan had Jane het aanrecht maar moeten schoonmaken
Als ze bukt dan kan de dokter zo haar amandelen knippen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Jolien's keuze van deze week ook minder mooi dan vorige week.
het is gewoon een meisje dat blij is met zichzelf een veel aandacht nodig heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze bukt dan kan de dokter zo haar amandelen knippen.
En dat allemaal zonder eendenbekquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat allemaal zonder eendenbek
En ik zal het blijven ontkennen. Al die volgers heeft amper effect. Big Brother heeft een bepaalde doelgroep en mensen die dat niet leuk vinden gaan dat niet opeeens volgen en ook nog stemmen omdat er iemand in zit die ze volgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Silves het volgende:
Blijf erbij dat math en Jane stiekum samenwerken ...plus partners,,de ultieme influcencers...hoeveel likes en hoeveel volgers houden we over.
Ergens zou me dat niet verbazen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:29 schreef Silves het volgende:
Blijf erbij dat math en Jane stiekum samenwerken ...plus partners,,de ultieme influcencers...hoeveel likes en hoeveel volgers houden we over.
Troost je dan gaat hij naar zijn hoogzwangere vrouw en zijn kleine zoon..en zijn bedrijf, komt wel goed als hij vertrekt, alleen heeft hij tijd om 10 uur te luieren en te zonnen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:30 schreef Thorelf het volgende:
zou het toch jammer vinden als pootje gaat! weer een echt iemand weg.....
Zei Mattie net in het huis .. zal het wellicht verkeerd schrijven. Als je nu weer naar buiten gaat is het net alsof je uit de djella komt.quote:
toevallig ook op tv netquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei Mattie net in het huis .. zal het wellicht verkeerd schrijven. Als je nu weer naar buiten gaat is het net alsof je uit de djella komt.
Gevangenis.
maar toch die 2 weekjes maakt ook niet meer uitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Troost je dan gaat hij naar zijn hoogzwangere vrouw en zijn kleine zoon..en zijn bedrijf, komt wel goed als hij vertrekt, alleen heeft hij tijd om 10 uur te luieren en te zonnen?
ze is ook pas in juli uitgeteldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar toch die 2 weekjes maakt ook niet meer uit
tja wie weet trekt hij nu ook zijn broek uit en worden zijn benen bruin..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar toch die 2 weekjes maakt ook niet meer uit
vaker zo met meiden die rokje aan hebben hequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
eigen kledingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:41 schreef Ynti het volgende:
Degene die vertrokken zonder dat ze hun eigen koffer hadden, hadden het een stuk makkelijker met inpakken.
Zouden ze gedurende de tijd dat ze er in zitten, telkens extra eigen kleding krijgen?
Of hebben ze thuis alles zo goed en strak in de koffer gepakt?
Een dikke blauwe badjas. Dat zijn opschieters 😁quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigen kleding
+ BB kleding
dus ze gaan met meer dan ze hadden
En zijn das zit niet goed onder zijn kraag, vrouwtjes liefs werkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:40 schreef zodeju het volgende:
Pootje heeft zijn jasje nog maar even uit gedaan....
Hij zei iets met zijn zender.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
errmmm... wat is Pootje aan het doen?
Zijn zender goed aan het plaatsenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Batterijwisselquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De antwoorden daaronder liegen er ook niet om. Iedereen heeft het door. Ik denk dat BB de kijker heeft onderschatquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
die zie ik niet...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De antwoorden daaronder liegen er ook niet om. Iedereen heeft het door. Ik denk dat BB de kijker heeft onderschat
denk toch dat hij niemand van het kartel kwijt wil...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:55 schreef Ynti het volgende:
Zou Jordy spanning voelen?
Niet om of het kartel bij elkaar blijft, want dat kartel heeft weinig zin meer.
Maar meer wie er uit gaat. Of dat iemand is waar hij goed mee was.
Zou hij daarover nadenken?
Gewoon uit vriendschappelijk oogpunt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:56 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk toch dat hij niemand van het kartel kwijt wil...
zie het nu pas idd. Maar ben er ook goed klaar mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De antwoorden daaronder liegen er ook niet om. Iedereen heeft het door. Ik denk dat BB de kijker heeft onderschat
Wat stond er onder?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zie het nu pas idd. Maar ben er ook goed klaar mee.
Na alle voordeeltjes voor een bepaalde deelnemer moet het wel heel gek lopen wil iemand anders nog kans maken.
Alle betaalde abonnementen zijn al gestopt en ik denk dat ik na vanavond ook lekker wat anders ga doen (nog meer dan ik al deed)
hij hoopte dat Jolien en Mattie bleven. Dan hadden ze nog de meerderheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:55 schreef Ynti het volgende:
Zou Jordy spanning voelen?
Niet om of het kartel bij elkaar blijft, want dat kartel heeft weinig zin meer.
Maar meer wie er uit gaat. Of dat iemand is waar hij goed mee was.
Zou hij daarover nadenken?
Hij had bij Jolien en Mattheus precies dezelfde naaistreek uitgehaald als dat hij bij Sharice heeft gedaan. Hij gaat over lijken en het enige waar hij om geeft is Jordy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij hoopte dat Jolien en Mattie bleven. Dan hadden ze nog de meerderheid.
Jordy is nog steeds Jordy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |