Zoals ik net al schreef.. ze heeft afgeweken van het recept.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
maar het staat in een bakje apart dus ze kunnen het zelf opscheppen. 4 teentjes ipv 3 teentjes.
Ze heeft gewaarschuwd dat ie wat sterk is.
Er is niemand die erover klaagt. Dus ik snap die opmerkingen niet zo?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoals ik net al schreef.. ze heeft afgeweken van het recept.![]()
verder geen zin in discussie
Dus slop...schijnt alles wat ze nodig hebben dagelijks,,verwend zijn ze, en ik hoop gewoon terug naar week 1quote:
Ja maar, ja maar.... over 1.5 uur is de live en ze moeten allemaal nog in de grime en omkledenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo gezellig, er zit nog iemand te eten en ze gaan de tafel al afruimen, heb ik zo'n hekel aan. Onbeschoft vind ik het
er is ook nog wel verschil tussen knoflooktenen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoals ik net al schreef.. ze heeft afgeweken van het recept.![]()
verder geen zin in discussie
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... over 1.5 uur is de live en ze moeten allemaal nog in de grime en omkleden
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
er is ook nog wel verschil tussen knoflooktenen hoor
4 dikke of 5 wat dunnere
en "afgeweken van het recept" poepoe een teen knoflook extra erin gedaan.
Het maakt ook helemaal niet uit....maar in de keuken werd er al over gepraat door \Sharice en Jane....en toen zei Jane ik heb er eentje meer gebruikt....Terwijl dat over de knoflook al weken terug te doen was toen Jane gekookt had ook de knoflooksaus te scherp was....maar zij is er gek op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
er is ook nog wel verschil tussen knoflooktenen hoor
4 dikke of 5 wat dunnere
en "afgeweken van het recept" poepoe een teen knoflook extra erin gedaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt ook helemaal niet uit....maar in de keuken werd er al over gepraat door \Sharice en Jane....en toen zei Jane ik heb er eentje meer gebruikt....Terwijl dat over de knoflook al weken terug te doen was toen Jane gekookt had ook de knoflooksaus te scherp was....maar zij is er gek op.
Dus wat maakt het uit of het dikke of dunne zijn gewoon eentje extra....daar ging het over. En dat het op tafel gezet had kunnen worden.
brandwonden doen echt heel veel pijn, maar ze kon gisteren wel de hele dag dansenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Silves het volgende:
Ze wordt misselijk, pfff hoe dan ook ze is de meest aanstelster ooit!!
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog niet, zit hier nog met 'n bak slagroomijs voor mn neus
Het is verdomme zo triest dit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:12 schreef Silves het volgende:
En die Jane kijkt eerst naar de camera , oeh ahh ,
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog niet, zit hier nog met 'n bak slagroomijs voor mn neus
ja dit bedoel ik...als eerste camera positie zoeken, en dan als een klein baby jane zitten te puffenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:15 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
brandwonden doen echt heel veel pijn, maar ze kon gisteren wel de hele dag dansen
Het stond in een apart bakje op tafel. En ze had ook per ongeluk de mayonaise niet afgewogen en dat was ook meer. Dus vandaar wat meer knoflook vermoedelijk. En er klaagt niemand over. Behalve hier wat mensen dat Jane zich niet aan een recept houdt. Volgens het recept moest de friet 30 minuten in de oven en Jordy bevestigde dit, maar die hebben er denk wel een uur in gestaan. Wat maakt het in godsnaam allemaal uit en waar maken jullie je druk omquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt ook helemaal niet uit....maar in de keuken werd er al over gepraat door \Sharice en Jane....en toen zei Jane ik heb er eentje meer gebruikt....Terwijl dat over de knoflook al weken terug te doen was toen Jane gekookt had ook de knoflooksaus te scherp was....maar zij is er gek op.
Dus wat maakt het uit of het dikke of dunne zijn gewoon eentje extra....daar ging het over. En dat het op tafel gezet had kunnen worden.
Nergens omquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het stond in een apart bakje op tafel. En ze had ook per ongeluk de mayonaise niet afgewogen en dat was ook meer. Dus vandaar wat meer knoflook vermoedelijk. En er klaagt niemand over. Behalve hier wat mensen dat Jane zich niet aan een recept houdt. Volgens het recept moest de friet 30 minuten in de oven en Jordy bevestigde dit, maar die hebben er denk wel een uur in gestaan. Wat maakt het in godsnaam allemaal uit en waar maken jullie je druk om
dat dusquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het stond in een apart bakje op tafel. En ze had ook per ongeluk de mayonaise niet afgewogen en dat was ook meer. Dus vandaar wat meer knoflook vermoedelijk. En er klaagt niemand over. Behalve hier wat mensen dat Jane zich niet aan een recept houdt. Volgens het recept moest de friet 30 minuten in de oven en Jordy bevestigde dit, maar die hebben er denk wel een uur in gestaan. Wat maakt het in godsnaam allemaal uit en waar maken jullie je druk om
Heb er genoeg gehad...deze zijn goed verzorgd, maar soms moet je stoppen met medelij..of gewoon naar buiten stappen zonder te zeiken en thuis herstellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wens iedereen hier toe dat ze nooit zo'n brandwond zullen hebben.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb er genoeg gehad...deze zijn goed verzorgd, maar soms moet je stoppen met medelij..of gewoon naar buiten stappen zonder te zeiken en thuis herstellen.
**Mod edit** doe dit maar nietquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb er genoeg gehad...deze zijn goed verzorgd, maar soms moet je stoppen met medelij..of gewoon naar buiten stappen zonder te zeiken en thuis herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |