Van een scene uit het huis.. hebben ze een polaroid camera gehad?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje kijkt al schrobbend op een polaroid foto
ja hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even checken wat de 2 zonder hem doen.
Staat mij niks van bij dat ze een polaroid camera hebben gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van een scene uit het huis.. hebben ze een polaroid camera gehad?
Dat is om haar haar naar achter houden zodat ze eenvoudiger haar makeup kan aanbrengen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef humpty het volgende:
Wat voor lelijk ding heeft Jane op haar hoofd
Ik vind haar soms helemaal geen smaak hebben
Volgens mij zei hij dat hij ervoor zorgt dat die airfryer snacks er dan zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy delegeert ... z'n kartel moet er voor zorgen dat er om 20:15 airfryer snacks zijn.
Die is wel veel met eten bezig zeg..net z’n laatste hap naar binnenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy delegeert ... z'n kartel moet er voor zorgen dat er om 20:15 airfryer snacks zijn.
Of ik heb het mis wat er op die foto stond..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Staat mij niks van bij dat ze een polaroid camera hebben gehad.
Goedeavond Odiequote:
Zoals ze zegt, ze koopt alles bij Primarkt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:24 schreef humpty het volgende:
Wat voor lelijk ding heeft Jane op haar hoofd
Ik vind haar soms helemaal geen smaak hebben
heeft ze ook verdient, de lieverdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedeavond Odie![]()
Jolien heeft weer lekker veel in het zonnetje gelegen vandaag
Twas ook een beetje karig.....ze hadden niet veel. Het was geen zak patat zeg maar.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die is wel veel met eten bezig zeg..net z’n laatste hap naar binnen
Meer een voorgerechtje zeg maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Twas ook een beetje karig.....ze hadden niet veel. Het was geen zak patat zeg maar.....
Als dat geen poepen wordt....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en matthie vouwen samen de was
Ach laat Jane gewoon naar huis gaan. Probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:28 schreef Folies het volgende:
Wat ik niet snap dan, waarom maak je geen milde en pikante knoflooksaus. Kan je kiezen.
TOP ideequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach laat Jane gewoon naar huis gaan. Probleem ook opgelost
Waarom niet gewoon 'n grote fles knoflooksaus van Yildrezquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:28 schreef Folies het volgende:
Wat ik niet snap dan, waarom maak je geen milde en pikante knoflooksaus. Kan je kiezen.
Neem dan die kleine, kan je een paar verschillende versies knoflook nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 'n grote fles knoflooksaus van Yildrez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |