ik vraag me afquote:
ze is misschien geen Jolienquote:
ik zie het niet, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is misschien geen Jolien
maar ook echt geen lelijke dame
dat is denk ik het voordeel van niet hele dagen met lagen make up lopenquote:
klopt Odsterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie het niet, maar dat kan ook aan mij liggen
eerst jane, dan sharice, dan pootje, dan de finalequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
van mij mag Jane adios
en dan Jordy ook
maar ja da ga nie gebeuren he
voor mij liever het kartel eruit...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
eerst jane, dan sharice, dan pootje, dan de finale![]()
![]()
Ik dacht al ik mis iets bij dit beeld. Maar opgelostquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:44 schreef ledn81 het volgende:
De mogelijke winnaar van dit jaar in zijn natuurlijke habitat
[ afbeelding ]
Of gewoon zo'g grappig klein staartje. Volgens mij had ze dat trouwens weleens. Ik vind heur haar zoveel mooier dan die andere vrouwen met die stomme extensions.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af
als ze haar haren eens zou opsteken
ik vind het sowieso knappe damesquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:46 schreef kater1 het volgende:
[..]
Of gewoon zo'g grappig klein staartje. Volgens mij had ze dat trouwens weleens. Ik vind heur haar zoveel mooier dan die andere vrouwen met die stomme extensions.
BB zegt het steeds zo dus vandaar doen hun het nu ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:35 schreef Ynti het volgende:
Waarom noemt iedereen Sharice opeens Sháárice?
Heeft ze misschien zelf gezegd dat ze haar naam verkeerd uitspraken al die tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |