Hij zei iets met zijn zender.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
errmmm... wat is Pootje aan het doen?
Zijn zender goed aan het plaatsenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Batterijwisselquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De antwoorden daaronder liegen er ook niet om. Iedereen heeft het door. Ik denk dat BB de kijker heeft onderschatquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
die zie ik niet...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De antwoorden daaronder liegen er ook niet om. Iedereen heeft het door. Ik denk dat BB de kijker heeft onderschat
denk toch dat hij niemand van het kartel kwijt wil...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:55 schreef Ynti het volgende:
Zou Jordy spanning voelen?
Niet om of het kartel bij elkaar blijft, want dat kartel heeft weinig zin meer.
Maar meer wie er uit gaat. Of dat iemand is waar hij goed mee was.
Zou hij daarover nadenken?
Gewoon uit vriendschappelijk oogpunt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:56 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk toch dat hij niemand van het kartel kwijt wil...
zie het nu pas idd. Maar ben er ook goed klaar mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
De antwoorden daaronder liegen er ook niet om. Iedereen heeft het door. Ik denk dat BB de kijker heeft onderschat
Wat stond er onder?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zie het nu pas idd. Maar ben er ook goed klaar mee.
Na alle voordeeltjes voor een bepaalde deelnemer moet het wel heel gek lopen wil iemand anders nog kans maken.
Alle betaalde abonnementen zijn al gestopt en ik denk dat ik na vanavond ook lekker wat anders ga doen (nog meer dan ik al deed)
hij hoopte dat Jolien en Mattie bleven. Dan hadden ze nog de meerderheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:55 schreef Ynti het volgende:
Zou Jordy spanning voelen?
Niet om of het kartel bij elkaar blijft, want dat kartel heeft weinig zin meer.
Maar meer wie er uit gaat. Of dat iemand is waar hij goed mee was.
Zou hij daarover nadenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |