Vanmiddag hoopte hij dat een van de 'anderen' zou gaan zodat zijn kartel nog intact zou blijven en ze de meerderheid zouden houden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is elke dag wel ergens boos over. En dan krijgt hij weer wat in zijn schoot geworpen en hij 'lacht' weer hysterisch
Wie is er nu ook alweer meer bang voor knoflookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
Blijkbaar nog steeds boos over de knoflooksaus.
[ afbeelding ]
Met deze manier van stemmen is het stemmen nooit eerlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanmiddag hoopte hij dat een van de 'anderen' zou gaan zodat zijn kartel nog intact zou blijven en ze de meerderheid zouden houden.
Mag hopen dat dat geen invloed meer heeft en ze nu eerlijk moeten gaan knokken voor een plekje in de (halve) finale.
Misschien kunnen ze op FB dan elke dag een poll houden of Jordy zijn snackje wel of niet magquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Beng bang voor Jordy dat hij na zijn BB avontuur alle verloren kilo's weer dubbel terug krijgt. Die is veel te obsessief met eten bezig.
wat hij de eerste weken is verlorenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Beng bang voor Jordy dat hij na zijn BB avontuur alle verloren kilo's weer dubbel terug krijgt. Die is veel te obsessief met eten bezig.
Heeft denk ik ook met verveling te makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Ik zou daar ook gaan eten als het voor handen is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Zat gewoon te denken en begon afscheid nemen bestaat niet te zingen. Hij was helemaal nergens boos om.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is elke dag wel ergens boos over. En dan krijgt hij weer wat in zijn schoot geworpen en hij 'lacht' weer hysterisch
vond fok de laatste tijd beetje op FB gaan lijken helaas... vandaar even een pauzequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze op FB dan elke dag een poll houden of Jordy zijn snackje wel of niet mag
Ik denk dat ze zich heeft bedacht. Maar het is wel een leuke outfit vind ikquote:
is van Tiktokquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
wil filmpjes van Instagram plaatsen maar lukt niet op me telefoon krijg ik van insta wel deellink maar kom daar niet echt lekker op fok om het te doen in een bericht
en op me laptop krijg ik geen deellink te pakken om hem te kunnen plaatsen
Axel heeft het op zijn insta met iemand over de break vn JAne heel kort kiki zit er ook bij
Ach eerst kijken wie het postquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zat gewoon te denken en begon afscheid nemen bestaat niet te zingen. Hij was helemaal nergens boos om.
Het is idd niet heel gezellig meer. Seizoen zit er bijna op gelukkig.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vond fok de laatste tijd beetje op FB gaan lijken helaas... vandaar even een pauze
huh 2??quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje vraagt zich af of hij z'n kostuum mee naar huis mag nemen. Hij heeft er zelfs 2 van.
Dat is zeker een zwakte van hem. Hij zal altijd wel terugvallen hebben maar hij weet ook wat het is om die te tackelen. Met behulp van naasten zal het hem zeker weer lukken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:05 schreef Lrod01 het volgende:
Staat hem goed. Mannen in pak...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje vraagt zich af of hij z'n kostuum mee naar huis mag nemen. Hij heeft er zelfs 2 van.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zei hij : 'Ik was het lievelingetje van BB in die weken ... daarna werd het Jordy'
En damnn ruim je nep haren eens op..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
heel goed jane, dan zien we die hangtieten tenminste niet
...en dauwtrappersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice heeft een hoogwater broek aan
[ afbeelding ]
Jolien was vorige week in het zwartquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
toch vind ik het beter dan jolien vorige week... pfff wat zag die er uit
Hebben ze daar ook zelf in de handen. Met wat creativiteit kun je zat spelletjes bedenken zoals ze in voorgaande bb's ook deden met beperkte middelen. Bewegen doen ze ook totaal niet. Liever de hele dag in de zon hangen, niets doen. Ze zijn liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:08 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik zou daar ook gaan eten als het voor handen is.
Uit verveling. Je moet toch wat.
Ze heeft geen uitstraling als vrouwquote:
nee ze had toch zo een een pak aan met blote buik... in printquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien was vorige week in het zwart
zag er harstikke leuk uit
toch heeft ze op haar insta heeeel andere foto's staanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft geen uitstraling als vrouw
Weet niet goed hoe ik het moet zeggen
neequote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee ze had toch zo een een pak aan met blote buik... in print
Was een andere week.. die zag er niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee ze had toch zo een een pak aan met blote buik... in print
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |