lol!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik wil het eigenlijk al tijdje zeggen maar vindt Jane voor haar leeftijd geen mooi volle borsten hebben beetje hangers
Zijn nota bene opgepompt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik wil het eigenlijk al tijdje zeggen maar vindt Jane voor haar leeftijd geen mooi volle borsten hebben beetje hangers
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Kartel??? is dat die nog met zijn 3en zijn?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:41 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog eens goed gekeken, maar nee
quote:
Komt ook niet mooi uit in dat rare jurkje net als die korte kromme beentjes er onder uitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
dat meen je niet dan mag ze wel terug gaan hahahaquote:
Ik weet niet hoe dat werkt, misschien opnieuw oppompen om de zoveel jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou niet te zien haha of ben ik scheel haha
Ja viel ma al tijdje op en ja ze is beetje proppie hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Komt ook niet mooi uit in dat rare jurkje net als die korte ronde beentjes er onder uit
mijn mening he
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt, misschien opnieuw oppompen om de zoveel jaar.
hij is duidelijk aan het wachten tot de airfryer aan magquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
Blijkbaar nog steeds boos over de knoflooksaus.
[ afbeelding ]
vind haar een prachtig vrouwelijk lichaam hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja viel ma al tijdje op en ja ze is beetje proppie haha
Zooo achterhaald , het vliegtuigje..1x was dit zo leuk, nu bah alweer..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
die vliegtuig voor Jane heeft 1.176,12 euro gekost
afkomst en figuur kan je niets aan doen,maar een miss zoals Jolien verwacht ik wat natuurlijker.... geen borsten lippen en haren nep en mss meer,maar ook dat zal in deze tijd wel mogen!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja viel ma al tijdje op en ja ze is beetje proppie haha
Nee toch, die zegt toch gewoon Shaaries? Klemtoon op ies.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
BB zegt het steeds zo dus vandaar doen hun het nu ook
Die is elke dag wel ergens boos over. En dan krijgt hij weer wat in zijn schoot geworpen en hij 'lacht' weer hysterischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
Blijkbaar nog steeds boos over de knoflooksaus.
[ afbeelding ]
als er een transgender miss kan wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
afkomst en figuur kan je niets aan doen,maar een miss zoals Jolien verwacht ik wat natuurlijker.... geen borsten lippen en haren nep en mss meer,maar ook dat zal in deze tijd wel mogen!
is een gebbetjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee toch, die zegt toch gewoon Shaaries? Klemtoon op ies.
De bewoners leggen de klentoon echt op die aa.
Zeg maar zo: Sjáá-ries
kloptquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er een transgender miss kan worden
kun je niet verwachten dat een vrouw niks mag laten doen
Ik weet niet wie haar tegenstanders waren maar dat kan nooit veel soeps zijn geweest als zij er als winnares uit is gekomen. Als miss moet je toch minstens een mooie houding hebben en die heeft Jolien absoluut niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
afkomst en figuur kan je niets aan doen,maar een miss zoals Jolien verwacht ik wat natuurlijker.... geen borsten lippen en haren nep en mss meer,maar ook dat zal in deze tijd wel mogen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |