Ik ook niet, tis dat ik het hier vaak lees.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Apart ik zie die oproepen om weer te mogen stemmen nooit via de socials aangekondigd worden de laatste tijd.
Dit lijkt me wel een leuke voor Jordy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
We mogen weer stemmen voor een SM...
[ afbeelding ]
verhaal van Jordy is wel grappigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ondertussen al paar minuten terug beeld.
Tuin-zon-gekeuvel
nou is geen sterk verhaal hoor gebeurd echt veel bij het chattenquote:
Zojuist gestemd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een leuke voor Jordy.
Ze heeft nooit gezegd "Pak hem maar"quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach op tv zag je dat jordy zei ik pak hem ja zei sharice is goed.
BB antwoordt op de vraag of Matti zijn haar wel mooi geknipt is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef Jockari het volgende:
Wat is die Matti nu toch aan het miepen over zijn haar ?
Een aantal hebben het al gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien: straks koffer maken.
En ik realiseer plots: enkel Jordy moet zijn koffer niet maken.
Dat zal er straks een paar uurtjes behoorlijk leeg uitzien in die gang (lege kasten) en slaapkamers (alle posters, kaartjes en prullaria ingepakt)
die hoop van Jane ziet er leuk uitquote:
ze geven je even andere oorwurmquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Ireth het volgende:
Het niveau is flink dalende qua muziekkeuze....
Had niet verwacht dat dat nog zou kunnen
die is wel vaak kwiet niet?quote:
't Smidje - Laïsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef maxelu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het nummer waar Pootje en Jolien het vaak over hebben
Leuk filmpjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:29 schreef Ireth het volgende:
Jolien heeft gelijk, eerst naar binnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
(Ik zoek het nog gewoon op ook he)
Niet aan mij vragen, ik neem niets op, geen idee hoe dat moetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Leuk filmpje![]()
Nu het filmpje waarin Jolien het aanleert aan Jordy?
Ja echt hé!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat na vanavond de suite dicht gaat en iedereen in de slaapkamer moet
Zelfde probleem, ik weet ook niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet aan mij vragen, ik neem niets op, geen idee hoe dat moet
Ik vind het echt een geweldige filmquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat de trailer bekijken van die Showman ( ken hem niet)
Niks voor jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat de trailer bekijken van die Showman ( ken hem niet)
is dat zo? hahaquote:
ja drama inderdaadquote:
Eenschquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige film
dat heb ik vanaf dag 1quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:22 schreef Ynti het volgende:
Van mij mag Jane naar huis.
Ze maakt best leuke tv, maar toch is er iets. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar er is iets.
En dan weet ze ook vanavond meteen hoe het zit tussen haar en Jorda.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:22 schreef Ynti het volgende:
Van mij mag Jane naar huis.
Ze maakt best leuke tv, maar toch is er iets. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar er is iets.
En dan weet ze ook vanavond meteen hoe het zit tussen haar en Jorda.
Ik volg jullie beiden hierin.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens diezelfde redening mag dan van mij Mattie wel naar huis vanavond.
ow noquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Tuurlijk .. zet de 'radio' maar weer aan.
the show most go onquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy staart maar weer eens naar z'n kaartjes.
even zoom op foto van Niels met Jor zijn ouders (leuke foto wel)quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy staart maar weer eens naar z'n kaartjes.
nein nein neinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, hij moet vannacht balletjes verstoppen. Kan ie al weer niet goed slapen.
ow eigenlijk vind ik dit een hele goede observatie van jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:33 schreef Jockari het volgende:
Jordy weer naar zijn pin-up kaarten aan het kijken. Het is een vorm van zelfbevrediging.
[ afbeelding ]
Er wordt nog gestemd , maar het zal een uitslag zijn die je weet dat gaat komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weer voordeel gekregen?
Niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja precies , ik ben er wel klaar mee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er wordt nog gestemd , maar het zal een uitslag zijn die je weet dat gaat komen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
2 x op de favoriet van @:Lionheart gestemdNou .. eigenlijk ook weer niet hoor ... moet op hem kunnen stemmen in de laatste week zodat Jordy niet wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. eigenlijk ook weer niet hoor ... moet op hem kunnen stemmen in de laatste week zodat Jordy niet wint.
Die kans acht ik nul, maar dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en als Jane overblijft?
degene met de halve finale ticket valt meestal af
zies ies tieviequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
komt het niet net iets te goed uit
dat Jane genomineerd is?
en ze tot nu de tijd had( wat ik er zo uit had begrepen) om nog mee te doen aan dat programma?
Die zag ik al gisteren of vanmorgen, maar dacht toen dat het door schaduw/zon-inval was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
Jolien heeft een beste jaap op dr knie
Beter zo, dan een knie in haar jaap natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
Jolien heeft een beste jaap op dr knie
Hij bedoelde hiermee het vliegtuig 😇quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zonder context begint mijn fantasie weer te dollen.
alweer ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , ik ben er wel klaar mee eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij bedoelde hiermee het vliegtuig 😇
Matti begon met een eyeliner van Jane te schrijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti wil een poster maken met "Matti's levenslessen".
Iemand anders moet wel netjes de titel bovenaan schrijven (Jane doet haar best)
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti begon met een eyeliner van Jane te schrijven.
Fluisterde toen iets "dju, ik had die..... ", loopt even weg en komt terug met een gewone balpen die hij ergens tevoorschijn toverde.
Levensles 1: Gun jezelf iets meer
Levensles 2: Reizen is voor ontspanning, niet om problemen of situaties te ontlopen
Vanmorgen of begin van de middag moest Jordy alle pennen die inhuis waren inleverenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Fluisterde toen iets "dju, ik had die..... ", loopt even weg en komt terug met een gewone balpen die hij ergens tevoorschijn toverde.
Levensles 2: Reizen is voor ontspanning, niet om problemen of situaties te ontlopen
Levensles 3: meer opkomen voor mezelfquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niets doen? Ze verdienen iedere dag daggeldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vreselijke saaie dag in het BB huis
Die mensen moeten toch ook een keer moe zijn van het niets doen.
En zo de hele dat in de zon bakken is toch ook niet goed
Dus....."stel niet uit wat je meteen moet/kan doen."quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie is het vergeten![]()
' en daarom moest ik het echt meteen opschrijven, had echt goeie dingen'
Pootje is of lijkt een stuk slanker dan Jordy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:50 schreef spapaars het volgende:
Zwart-grijs---grijs-zwart
En Jordy lijjkt met alle ingezakte weefsels 50kg zwaarder.
[ afbeelding ]
ok Janequote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
Ow neeeeeeeeej de raspetat sterft uit![]()
Nee, liedje van Marco (Borsato) dat hij schreef voor zijn dochter. Samen voor altijd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoor geloof ik 'mag ik dan bij jou'
Oh dan had ik het verkeerd gehoordquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, liedje van Marco (Borsato) dat hij schreef voor zijn dochter. Samen voor altijd.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dan had ik het verkeerd gehoord
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kan gebeurenze zongen wel ik hoor bij jou en jij bij mij dus ik snap de verwarring
Jordy is heel veel afgevallen 55 kilo en dan heb je loshangends vel, dat heeft pootje niet, die is wel afgevallen in het BB huis, maar niet zoveel. Dus door het loshangede vel, wat overblijft, lijkt hij dikker. Denk dat, mocht hij dat laten verwijderen, hij echt wel een stuk slanker is dan Pootjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is of lijkt een stuk slanker dan Jordy.
Is ook niet zo gek als je ziet hoeveel snoep en snacks hij naar binnen werkt op een dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is of lijkt een stuk slanker dan Jordy.
Helemaal als je er aanleg voor hebt ,ik was verleden jaar 24 kilo kwijt en vanaf december zit er alweer 5 aanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je ziet hoeveel snoep en snacks hij naar binnen werkt op een dag.
Dacht dat Pootje hem net geknipt/geschoren had?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien wil Matthie scheren aan de achterkant.
Matthie: kunt ge dat?
Jolien: ja pootje zegt van wel.
Als je eenmaal last van overgewicht hebt gehad dan blijft dat een probleem. Vetcellen hebben een geheugen en die willen je terug op het oude gewicht hebben. Daar krijg je dat jojo effect van. Eigenlijk moet je de rest van je leven op dieet als je eenmaal overgewicht hebt gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Helemaal als je er aanleg voor hebt ,ik was verleden jaar 24 kilo kwijt en vanaf december zit er alweer 5 aan
de rotzakken!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:45 schreef Folies het volgende:
Vetcellen laten bevriezen, dat zal ze leren!
Jolien wilde het doen.. Pootje deed het haar even voorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat Pootje hem net geknipt/geschoren had?
Ik stond in de keuken en dacht, er gebeurd iets wat een gegilquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
BB op verzoek van de fans hebben jullie met passie gekookt deze week
vanavond mogen jullie allemaal weer koken, niet meer in duo
het eten van vanavond staat klaar in de DR
Jane: WAT MAG IK KOKEN
in de DR : kapsalon!! GILLEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Matt ook, het zijn net kinderen die blij zijn met een snoeppie 11 weken, 11 weken jemig 11 weken niet gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
Kapsalon. Jordy helemaal lyrisch. Nog een kilo erbij
ik ben benieuwd of het jolientje nog lukt om matttie gek te krijgen voor het einde van BBquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
Mattheus blij met de kapsalon. Jolien vliegt om zijn nek
Ik ben idd al vanaf de geboorte van Joyce bezig met jojo effect dan 40 eraf en dan weer erbij enz.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je eenmaal last van overgewicht hebt gehad dan blijft dat een probleem. Vetcellen hebben een geheugen en die willen je terug op het oude gewicht hebben. Daar krijg je dat jojo effect van. Eigenlijk moet je de rest van je leven op dieet als je eenmaal overgewicht hebt gehad.
Tot nu toe wringt hij zich in alle bochten om bij haar vandaan te blijven. Maar het is een volhoudertje en hij kan nou niet echt ergens naartoe waar ze niet bij hem kan komen. Als ze er allebei nog inzitten komende week dan durf ik te wedden dat die voor gaas gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of het jolientje nog lukt om matttie gek te krijgen voor het einde van BB
ze doet in elk geval haar stinkende best, het is weer precies hetzelfde "lieve meisjes wat aandacht en liefde nodig heeft " act als in het begin met jeffrey
beetje aanraken, beetje kirren, beetje flirten en elke keer net niet doorgaan
Een enorme teaser vind ik het .
Ik zat ook al te kijken..voor 6 personenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Stuk of 8 aardappels maar voor de frietjes?
Dat is toch echt weinigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken..voor 6 personen
Dat hoor je heel vaak. Ik ben gezegend met een hele snelle stofwisseling. Plus dat ik niet goed tegen vet eten kan. Lijkt me vreselijk als je op iedere calorie moet letten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ben idd al vanaf de geboorte van Joyce bezig met jojo effect dan 40 eraf en dan weer erbij enz.
Hoeft alleen maar laagje onderop tochquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken..voor 6 personen
Ja en van alles lekker vind hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hoor je heel vaak. Ik ben gezegend met een hele snelle stofwisseling. Plus dat ik niet goed tegen vet eten kan. Lijkt me vreselijk als je op iedere calorie moet letten.
Ja lijkt wel krolse katquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot nu toe wringt hij zich in alle bochten om bij haar vandaan te blijven. Maar het is een volhoudertje en hij kan nou niet echt ergens naartoe waar ze niet bij hem kan komen. Als ze er allebei nog inzitten komende week dan durf ik te wedden dat die voor gaas gaat.
Mij maak je er ook niet meer blij mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:01 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen kapsalon zo geweldig vind. Ik heb het laatst voor de eerste keer gehad maar hoef het geen tweede keer meer. Maar goed, fijn dat ze er zo blij mee zijn.
Zequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:01 schreef Folies het volgende:
Och de knoflooksaus is weer een ding bij mevroi.
Is ook niet mijn ding. Verzopen frietjes en lauwe sla blehquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:01 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen kapsalon zo geweldig vind. Ik heb het laatst voor de eerste keer gehad maar hoef het geen tweede keer meer. Maar goed, fijn dat ze er zo blij mee zijn.
Jaaa wat was dat ineens?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: dus ik heb binnenkort een nieuw huis
Hihihihihahahahihihi jij bent zoooown grappiggggggggge happerdquote:
Ff een stiekje in d'r haren tijdens het koken was ook wel wenselijk geweest. Maarja, ze vind vast zelf dat dat niet hoeft want zij is masterkokquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef Snensie het volgende:
Stom die grote band in de haren van Jane. Daar loopt ze dus al de hele dag mee.
zo goor, lange haren los tijdens t kokenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff een stiekje in d'r haren tijdens het koken was ook wel wenselijk geweest. Maarja, ze vind vast zelf dat dat niet hoeft want zij is masterkok
Dat zowiezo. Ze verliest er nogal veel ook. 🤢quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff een stiekje in d'r haren tijdens het koken was ook wel wenselijk geweest. Maarja, ze vind vast zelf dat dat niet hoeft want zij is masterkok
mattie heeft ook niet echt zijn haren gewassen nadat hij geknipt is netquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zo goor, lange haren los tijdens t koken
Las dat het moeilijk te voorspellen is omdat er veel minder stemmers zijn bij de polquote:
Ondanks de hetze tegen Jane gaat ze echt nergens heen. De haters hadden er niet op gerekend dat er vijf genomineerd zouden zijn. Er werd opgeroepen om op Sharice en Pootje te stemmen zodat Jane eruit zou gaan, maar zo te zien lukt het ze niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat het moeilijk te voorspellen is omdat er veel minder stemmers zijn bij de pol
Het is ook wel een klus als je steeds je koffer in moet pakken en dan vanavond weer uit moet pakken
Nu de hele groep weer mag koken zijn het toch weer Jane en Sharice die het op zich genomen hebben
O matt op een en Jolien op twee had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ondanks de hetze tegen Jane gaat ze echt nergens heen. De haters hadden er niet op gerekend dat er vijf genomineerd zouden zijn. Er werd opgeroepen om op Sharice en Pootje te stemmen zodat Jane eruit zou gaan, maar zo te zien lukt het ze niet.
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet dat er zoveel op haar is gestemd. Vreemde smaak hebben ze.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O matt op een en Jolien op twee had ik niet verwacht.
Matt wel maar Jolien niet meer
Maar goed las ook dat de helft van wat normaal op zijn polls gestemd wordt nu maar gestemt heeft
Het kan dus nog alle kanten op
Die trappen allemaal in de lieve, onschuldige meisjes actquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er zoveel op haar is gestemd. Vreemde smaak hebben ze.
En zo zie je maar dat Sharice minder geliefd is nu er een totaal andere bank isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er zoveel op haar is gestemd. Vreemde smaak hebben ze.
Dat geloof ik ook. Als er gepost wordt ze achter Mattheus aanloopt dan komen ze briesend binnen met allerlei vervloekingen en scheldwoorden en de mededeling dat er niets achter steektquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Die trappen allemaal in de lieve, onschuldige meisjes act
Die kreeg alleen zoveel stemmen omdat ze Axel eruit wilden hebben. Zoals er nu gestemd moet worden stinkt aan alle kanten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat Sharice minder geliefd is nu er een totaal andere bank is
En toen jane op de bank zat tegen milena en charise, had Jane ontzettend veel stemmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kreeg alleen zoveel stemmen omdat ze Axel eruit wilden hebben. Zoals er nu gestemd moet worden stinkt aan alle kanten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:46 schreef Folies het volgende:
Och wat lief, Jolien krijgt een onderbroek van Mattheus. Hopelijk ongewassen.
En dat kwam ook omdat ze Milena en Sharice eruit wilden hebben. Het stemmen klopt gewoon niet. Het is een groep mensen met tig e-mailadressen die bepalen wie er blijft en wie eruit gaatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
En toen jane op de bank zat tegen milena en charise, had Jane ontzettend veel stemmen.
Die onzin iedere keerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat kwam ook omdat ze Milena en Sharice eruit wilden hebben. Het stemmen klopt gewoon niet. Het is een groep mensen met tig e-mailadressen die bepalen wie er blijft en wie eruit gaat
Heeft haar moeder gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:52 schreef Verida het volgende:
hoe weet jolientje trouwens dat Jeffrey nog geen contact had opgenomen met haar moeder ?
heeft mama dat toegefluisterd tijdens de freeze?
dat is toch bizar, dat dergelijke informatie het huis in is gekomen?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: dus ik heb binnenkort een nieuw huis
quote:
Ze hadden het over Brabantia.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uit het niets kwam die zin opeens
Ik denk niet dat die moeder daar bewust mee bezig wasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch bizar, dat dergelijke informatie het huis in is gekomen?
dus jolientje heeft nu een vrijbrief om nog even mattie te pakken voor het programma is afgelopen
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze hadden het over Brabantia.
Jane zei dat tegen Brabantia als hint zeg maar![]()
Voor nieuwe spullen dus
maar jolientje wel denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die moeder daar bewust mee bezig was
Geen idee , het zat in de SLquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef Verida het volgende:
[..]
maar jolientje wel denk ik
die wilde zekerheid en was waarschijnlijk allang blij dat die freeze gebroken mocht worden, even goed knuffelen en fijn wat info fluisteren
Ze hebben de kleerhangers toch ook niet gezien......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:42 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft iets in haar tas gestopt wat niet mocht. Als BB slim is dan kijkt hij die tassen heel goed na straks.
[ afbeelding ]
Denk dat Jolien en Matti geluk hebben dat Jordy er niet op staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ondanks de hetze tegen Jane gaat ze echt nergens heen. De haters hadden er niet op gerekend dat er vijf genomineerd zouden zijn. Er werd opgeroepen om op Sharice en Pootje te stemmen zodat Jane eruit zou gaan, maar zo te zien lukt het ze niet.
[ afbeelding ]
Het is toch haar huis en niet die van hem......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze hadden het over Brabantia.
Jane zei dat tegen Brabantia als hint zeg maar![]()
Voor nieuwe spullen dus
om iets te gaan drinken in een strandtent?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
Misschien zitten ze nog vast aan een of ander contract regel.....
Dat sowieso maar dat was altijd al.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
Misschien zitten ze nog vast aan een of ander contract regel.....
Ja, maar dacht dat ze nu minder streng waren ook op de manier dat Vera wegging.....met eigenlijk gewoon de reden dat ze niet meer wilde.quote:
Je kan niet 'zomaar' wegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat ze nu minder streng waren ook op de manier dat Vera wegging.....met eigenlijk gewoon de reden dat ze niet meer wilde.
Vraag me af bij Vera.....als die weg wil gaat ze weg denk ik.quote:
Evaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af bij Vera.....als die weg wil gaat ze weg denk ik.
De bewoners wisten het toch ook niet. Boos was ze dat ze geen feestje had voor haar verjaardag. Misschien heb ik een stukje gemist maar weet eigenlijk nog niet de reden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva![]()
Vera, veertje zat er in 2022
Ik wist niet eens meer wie die vrouw rechts op de foto was netquote:
Ff kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo net op tijd voor het vertrek van Jolien, moest ff de nieuwe laptop installeren (kut klus)
fijn dat je erbij bent, word een dolle avond!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo net op tijd voor het vertrek van Jolien, moest ff de nieuwe laptop installeren (kut klus)
Denk ik ook....heb zelf geen idee wie moet gaan.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fijn dat je erbij bent, word een dolle avond!
Lekker genieten van je concertquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
Moet het missenga naar een concert
ook leuk maar wil de exit zien ook![]()
ik speel zelfs met de gedachte dat er misschien wel is 2 moeten gaan, nergens op gebasseerd verder hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ik ook....heb zelf geen idee wie moet gaan.....
ooh nou zoveel mis je er ook niet aan hoor, veel plezierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
Dank je Schakel!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh nou zoveel mis je er ook niet aan hoor, veel plezier
Jordy gestemdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie gaat er vanavond op Secret Mission? Je kan nog stemmen tot 20:30
ooh goed dat je het zegt, zal is even sharice stemmenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien gestemd. Die heeft volgens mij nog nooit een SM gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
De tegenhanger van Jordy qua hysterisch doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik op Jane, die kan zo lekker hysterisch doen
jawel die aerobics toen met Keanu. Maar dat stelde niet zo heel veel voor.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jolien gestemd. Die heeft volgens mij nog nooit een SM gehad.
Ai je hebt gelijk. Nu ja, kan het niet meer ongedaan maken. Go Jolien!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jawel die aerobics toen met Keanu. Maar dat stelde niet zo heel veel voor.
Blijf jij bezig met deze trolposts?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:42 schreef czvt het volgende:
Jordy met zijn mopjes en overdreven schaterlach over de broer van Messi (Stanley, Stanley mes) is een bewijs dat die man echt kinderlijk gestoord is en rijp voor het gesticht. Hoe dat men deze dorpsgek daar een plaats heeft gegeven is mij een raadsel.
Nog beter zet er gewoon 6 kant en klare kapsalons klaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap dat dus niet he, koop gewoon een 2 zakken friet voor die lui
ja eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog beter zet er gewoon 6 kant en klare kapsalons klaar
Is niet veel zo te zien, die hebben vanavond allemaal weer hongerquote:
ja dit is weer echt een mini portie..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet veel zo te zien, die hebben vanavond allemaal weer honger
Ze heeft zelf knoflooksaus gemaakt en die kunnen ze er zelf over doen naar wens. Het is 'goeie' knoflooksaus en viel iets sterker uit. Dus het is precies zoals je zegt ze kunnen zelf pakkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
Waarom heeft Jane toch nog extra knoflook erin gedaan terwijl er bewoners niet blij mee zijn plus had dat bij de tafel gezet dan kunnen ze zelf pakken.
Nope ze heeft er meer knoflook in gedaan dan op het recept stondquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf knoflooksaus gemaakt en die kunnen ze er zelf over doen naar wens. Het is 'goeie' knoflooksaus en viel iets sterker uit. Dus het is precies zoals je zegt ze kunnen zelf pakken
maar het staat in een bakje apart dus ze kunnen het zelf opscheppen. 4 teentjes ipv 3 teentjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope ze heeft er meer knoflook in gedaan dan op het recept stond![]()
hebben ze het op stream al over gehad
De bedoeling was 4 stuks maar Jane wilde 5.....Dus het was niet sterker uitgevallen maar meer in gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf knoflooksaus gemaakt en die kunnen ze er zelf over doen naar wens. Het is 'goeie' knoflooksaus en viel iets sterker uit. Dus het is precies zoals je zegt ze kunnen zelf pakken
Omdat ze dat zelf wilde.....haar keus haar zin.....quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
maar het staat in een bakje apart dus ze kunnen het zelf opscheppen. 4 teentjes ipv 3 teentjes.
Ze heeft gewaarschuwd dat ie wat sterk is.
Jane kan kokenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf wilde.....haar keus haar zin.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |