Jaaa wat was dat ineens?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: dus ik heb binnenkort een nieuw huis
Hihihihihahahahihihi jij bent zoooown grappiggggggggge happerdquote:
Ff een stiekje in d'r haren tijdens het koken was ook wel wenselijk geweest. Maarja, ze vind vast zelf dat dat niet hoeft want zij is masterkokquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:13 schreef Snensie het volgende:
Stom die grote band in de haren van Jane. Daar loopt ze dus al de hele dag mee.
zo goor, lange haren los tijdens t kokenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff een stiekje in d'r haren tijdens het koken was ook wel wenselijk geweest. Maarja, ze vind vast zelf dat dat niet hoeft want zij is masterkok
Dat zowiezo. Ze verliest er nogal veel ook. 🤢quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ff een stiekje in d'r haren tijdens het koken was ook wel wenselijk geweest. Maarja, ze vind vast zelf dat dat niet hoeft want zij is masterkok
mattie heeft ook niet echt zijn haren gewassen nadat hij geknipt is netquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:17 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zo goor, lange haren los tijdens t koken
Las dat het moeilijk te voorspellen is omdat er veel minder stemmers zijn bij de polquote:
Ondanks de hetze tegen Jane gaat ze echt nergens heen. De haters hadden er niet op gerekend dat er vijf genomineerd zouden zijn. Er werd opgeroepen om op Sharice en Pootje te stemmen zodat Jane eruit zou gaan, maar zo te zien lukt het ze niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat het moeilijk te voorspellen is omdat er veel minder stemmers zijn bij de pol
Het is ook wel een klus als je steeds je koffer in moet pakken en dan vanavond weer uit moet pakken
Nu de hele groep weer mag koken zijn het toch weer Jane en Sharice die het op zich genomen hebben
O matt op een en Jolien op twee had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ondanks de hetze tegen Jane gaat ze echt nergens heen. De haters hadden er niet op gerekend dat er vijf genomineerd zouden zijn. Er werd opgeroepen om op Sharice en Pootje te stemmen zodat Jane eruit zou gaan, maar zo te zien lukt het ze niet.
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet dat er zoveel op haar is gestemd. Vreemde smaak hebben ze.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O matt op een en Jolien op twee had ik niet verwacht.
Matt wel maar Jolien niet meer
Maar goed las ook dat de helft van wat normaal op zijn polls gestemd wordt nu maar gestemt heeft
Het kan dus nog alle kanten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |