dat heb ik vanaf dag 1quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:22 schreef Ynti het volgende:
Van mij mag Jane naar huis.
Ze maakt best leuke tv, maar toch is er iets. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar er is iets.
En dan weet ze ook vanavond meteen hoe het zit tussen haar en Jorda.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:22 schreef Ynti het volgende:
Van mij mag Jane naar huis.
Ze maakt best leuke tv, maar toch is er iets. Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar er is iets.
En dan weet ze ook vanavond meteen hoe het zit tussen haar en Jorda.
Ik volg jullie beiden hierin.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens diezelfde redening mag dan van mij Mattie wel naar huis vanavond.
ow noquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Tuurlijk .. zet de 'radio' maar weer aan.
the show most go onquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy staart maar weer eens naar z'n kaartjes.
even zoom op foto van Niels met Jor zijn ouders (leuke foto wel)quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy staart maar weer eens naar z'n kaartjes.
nein nein neinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, hij moet vannacht balletjes verstoppen. Kan ie al weer niet goed slapen.
ow eigenlijk vind ik dit een hele goede observatie van jequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:33 schreef Jockari het volgende:
Jordy weer naar zijn pin-up kaarten aan het kijken. Het is een vorm van zelfbevrediging.
[ afbeelding ]
Er wordt nog gestemd , maar het zal een uitslag zijn die je weet dat gaat komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weer voordeel gekregen?
Niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja precies , ik ben er wel klaar mee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er wordt nog gestemd , maar het zal een uitslag zijn die je weet dat gaat komen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
2 x op de favoriet van @:Lionheart gestemdNou .. eigenlijk ook weer niet hoor ... moet op hem kunnen stemmen in de laatste week zodat Jordy niet wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. eigenlijk ook weer niet hoor ... moet op hem kunnen stemmen in de laatste week zodat Jordy niet wint.
Die kans acht ik nul, maar dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en als Jane overblijft?
degene met de halve finale ticket valt meestal af
zies ies tieviequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
komt het niet net iets te goed uit
dat Jane genomineerd is?
en ze tot nu de tijd had( wat ik er zo uit had begrepen) om nog mee te doen aan dat programma?
Die zag ik al gisteren of vanmorgen, maar dacht toen dat het door schaduw/zon-inval was.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
Jolien heeft een beste jaap op dr knie
Beter zo, dan een knie in haar jaap natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
Jolien heeft een beste jaap op dr knie
Hij bedoelde hiermee het vliegtuig 😇quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zonder context begint mijn fantasie weer te dollen.
alweer ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , ik ben er wel klaar mee eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij bedoelde hiermee het vliegtuig 😇
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |