Matt ook, het zijn net kinderen die blij zijn met een snoeppie 11 weken, 11 weken jemig 11 weken niet gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
Kapsalon. Jordy helemaal lyrisch. Nog een kilo erbij
ik ben benieuwd of het jolientje nog lukt om matttie gek te krijgen voor het einde van BBquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:50 schreef mazaru het volgende:
Mattheus blij met de kapsalon. Jolien vliegt om zijn nek
Ik ben idd al vanaf de geboorte van Joyce bezig met jojo effect dan 40 eraf en dan weer erbij enz.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je eenmaal last van overgewicht hebt gehad dan blijft dat een probleem. Vetcellen hebben een geheugen en die willen je terug op het oude gewicht hebben. Daar krijg je dat jojo effect van. Eigenlijk moet je de rest van je leven op dieet als je eenmaal overgewicht hebt gehad.
Tot nu toe wringt hij zich in alle bochten om bij haar vandaan te blijven. Maar het is een volhoudertje en hij kan nou niet echt ergens naartoe waar ze niet bij hem kan komen. Als ze er allebei nog inzitten komende week dan durf ik te wedden dat die voor gaas gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of het jolientje nog lukt om matttie gek te krijgen voor het einde van BB
ze doet in elk geval haar stinkende best, het is weer precies hetzelfde "lieve meisjes wat aandacht en liefde nodig heeft " act als in het begin met jeffrey
beetje aanraken, beetje kirren, beetje flirten en elke keer net niet doorgaan
Een enorme teaser vind ik het .
Ik zat ook al te kijken..voor 6 personenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
Stuk of 8 aardappels maar voor de frietjes?
Dat is toch echt weinigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken..voor 6 personen
Dat hoor je heel vaak. Ik ben gezegend met een hele snelle stofwisseling. Plus dat ik niet goed tegen vet eten kan. Lijkt me vreselijk als je op iedere calorie moet letten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ben idd al vanaf de geboorte van Joyce bezig met jojo effect dan 40 eraf en dan weer erbij enz.
Hoeft alleen maar laagje onderop tochquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken..voor 6 personen
Ja en van alles lekker vind hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hoor je heel vaak. Ik ben gezegend met een hele snelle stofwisseling. Plus dat ik niet goed tegen vet eten kan. Lijkt me vreselijk als je op iedere calorie moet letten.
Ja lijkt wel krolse katquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot nu toe wringt hij zich in alle bochten om bij haar vandaan te blijven. Maar het is een volhoudertje en hij kan nou niet echt ergens naartoe waar ze niet bij hem kan komen. Als ze er allebei nog inzitten komende week dan durf ik te wedden dat die voor gaas gaat.
Mij maak je er ook niet meer blij mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:01 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen kapsalon zo geweldig vind. Ik heb het laatst voor de eerste keer gehad maar hoef het geen tweede keer meer. Maar goed, fijn dat ze er zo blij mee zijn.
Zequote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:01 schreef Folies het volgende:
Och de knoflooksaus is weer een ding bij mevroi.
Is ook niet mijn ding. Verzopen frietjes en lauwe sla blehquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:01 schreef Snensie het volgende:
Ik snap niet dat iedereen kapsalon zo geweldig vind. Ik heb het laatst voor de eerste keer gehad maar hoef het geen tweede keer meer. Maar goed, fijn dat ze er zo blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |