Is ook niet zo gek als je ziet hoeveel snoep en snacks hij naar binnen werkt op een dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is of lijkt een stuk slanker dan Jordy.
Helemaal als je er aanleg voor hebt ,ik was verleden jaar 24 kilo kwijt en vanaf december zit er alweer 5 aanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek als je ziet hoeveel snoep en snacks hij naar binnen werkt op een dag.
Dacht dat Pootje hem net geknipt/geschoren had?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien wil Matthie scheren aan de achterkant.
Matthie: kunt ge dat?
Jolien: ja pootje zegt van wel.
Als je eenmaal last van overgewicht hebt gehad dan blijft dat een probleem. Vetcellen hebben een geheugen en die willen je terug op het oude gewicht hebben. Daar krijg je dat jojo effect van. Eigenlijk moet je de rest van je leven op dieet als je eenmaal overgewicht hebt gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Helemaal als je er aanleg voor hebt ,ik was verleden jaar 24 kilo kwijt en vanaf december zit er alweer 5 aan
de rotzakken!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:45 schreef Folies het volgende:
Vetcellen laten bevriezen, dat zal ze leren!
Jolien wilde het doen.. Pootje deed het haar even voorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat Pootje hem net geknipt/geschoren had?
Ik stond in de keuken en dacht, er gebeurd iets wat een gegilquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
BB op verzoek van de fans hebben jullie met passie gekookt deze week
vanavond mogen jullie allemaal weer koken, niet meer in duo
het eten van vanavond staat klaar in de DR
Jane: WAT MAG IK KOKEN
in de DR : kapsalon!! GILLEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()