Ik ook niet, tis dat ik het hier vaak lees.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Apart ik zie die oproepen om weer te mogen stemmen nooit via de socials aangekondigd worden de laatste tijd.
Dit lijkt me wel een leuke voor Jordy.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
We mogen weer stemmen voor een SM...
[ afbeelding ]
verhaal van Jordy is wel grappigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:04 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ondertussen al paar minuten terug beeld.
Tuin-zon-gekeuvel
nou is geen sterk verhaal hoor gebeurd echt veel bij het chattenquote:
Zojuist gestemd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een leuke voor Jordy.
Ze heeft nooit gezegd "Pak hem maar"quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach op tv zag je dat jordy zei ik pak hem ja zei sharice is goed.
BB antwoordt op de vraag of Matti zijn haar wel mooi geknipt is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef Jockari het volgende:
Wat is die Matti nu toch aan het miepen over zijn haar ?
Is de schuld van @Kissingbirdquote:
Een aantal hebben het al gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien: straks koffer maken.
En ik realiseer plots: enkel Jordy moet zijn koffer niet maken.
Dat zal er straks een paar uurtjes behoorlijk leeg uitzien in die gang (lege kasten) en slaapkamers (alle posters, kaartjes en prullaria ingepakt)
die hoop van Jane ziet er leuk uitquote:
ze geven je even andere oorwurmquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Ireth het volgende:
Het niveau is flink dalende qua muziekkeuze....
Had niet verwacht dat dat nog zou kunnen
die is wel vaak kwiet niet?quote:
't Smidje - Laïsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef maxelu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het nummer waar Pootje en Jolien het vaak over hebben
Leuk filmpjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:29 schreef Ireth het volgende:
Jolien heeft gelijk, eerst naar binnen![]()
Bekijk deze YouTube-video
(Ik zoek het nog gewoon op ook he)
Niet aan mij vragen, ik neem niets op, geen idee hoe dat moetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Leuk filmpje![]()
Nu het filmpje waarin Jolien het aanleert aan Jordy?
Ja echt hé!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat na vanavond de suite dicht gaat en iedereen in de slaapkamer moet
Zelfde probleem, ik weet ook niet hoe dat moetquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet aan mij vragen, ik neem niets op, geen idee hoe dat moet
Ik vind het echt een geweldige filmquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat de trailer bekijken van die Showman ( ken hem niet)
Niks voor jouquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat de trailer bekijken van die Showman ( ken hem niet)
is dat zo? hahaquote:
ja drama inderdaadquote:
Eenschquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldige film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |