Ze hebben de kleerhangers toch ook niet gezien......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:42 schreef mazaru het volgende:
Ze heeft iets in haar tas gestopt wat niet mocht. Als BB slim is dan kijkt hij die tassen heel goed na straks.
[ afbeelding ]
Denk dat Jolien en Matti geluk hebben dat Jordy er niet op staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ondanks de hetze tegen Jane gaat ze echt nergens heen. De haters hadden er niet op gerekend dat er vijf genomineerd zouden zijn. Er werd opgeroepen om op Sharice en Pootje te stemmen zodat Jane eruit zou gaan, maar zo te zien lukt het ze niet.
[ afbeelding ]
Het is toch haar huis en niet die van hem......quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze hadden het over Brabantia.
Jane zei dat tegen Brabantia als hint zeg maar![]()
Voor nieuwe spullen dus
om iets te gaan drinken in een strandtent?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
Misschien zitten ze nog vast aan een of ander contract regel.....
Dat sowieso maar dat was altijd al.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:10 schreef zodeju het volgende:
Misschien zitten ze nog vast aan een of ander contract regel.....
Ja, maar dacht dat ze nu minder streng waren ook op de manier dat Vera wegging.....met eigenlijk gewoon de reden dat ze niet meer wilde.quote:
Je kan niet 'zomaar' wegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat ze nu minder streng waren ook op de manier dat Vera wegging.....met eigenlijk gewoon de reden dat ze niet meer wilde.
Vraag me af bij Vera.....als die weg wil gaat ze weg denk ik.quote:
Evaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me af bij Vera.....als die weg wil gaat ze weg denk ik.
De bewoners wisten het toch ook niet. Boos was ze dat ze geen feestje had voor haar verjaardag. Misschien heb ik een stukje gemist maar weet eigenlijk nog niet de reden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eva![]()
Vera, veertje zat er in 2022
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |