SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
nee want dan haken mensen af dus ze verzwijgen heel veel dingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat. Lijkt me juist wel goed om voorwaarden door te nemen.
Lekker is dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan haken mensen af dus ze verzwijgen heel veel dingen.
Die verkopers krijgen bonussen op elke verkoop dus ze liegen en bedriegen om maar zo hoog mogelijke bonus te krijgenquote:
Ik zou mezelf nog wel aan willen kijken in de spiegel, figuurlijk gesproken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die verkopers krijgen bonussen op elke verkoop dus ze liegen en bedriegen om maar zo hoog mogelijke bonus te krijgen
mensen zijn heeeel goed om hun eigen leugens voor zichzelf goed te pratenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nog wel aan willen kijken in de spiegel, figuurlijk gesproken.
Ja, eh.. fijn voor die mensenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen zijn heeeel goed om hun eigen leugens voor zichzelf goed te praten
of hun asociale gedrag, of whatever
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eh.. fijn voor die mensen
Niet mijn kopje thee
klinkt fantastischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo lunch naar binnen gekiept: linzensoep met spinazie en kokosmelk
dat kunnen zij prima. bepaald type mens is dat ookquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou mezelf nog wel aan willen kijken in de spiegel, figuurlijk gesproken.
Goed voor het imago van het bedrijf ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die verkopers krijgen bonussen op elke verkoop dus ze liegen en bedriegen om maar zo hoog mogelijke bonus te krijgen
Ze hebben al meerdere boetes gekregen maar vinden ze niet erg :pquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed voor het imago van het bedrijf ook.
Ja, dat zal bestquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kunnen zij prima. bepaald type mens is dat ook
Mijn ontbijt bestond uit 3 worstenbroodjes.quote:
Ze bestaan nog toch? Zullen ze ergens wel iets goed doen, qua verkopenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere boetes gekregen maar vinden ze niet erg :p
ja nog steeds kopen mensen daar hun bankenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze bestaan nog toch? Zullen ze ergens wel iets goed doen, qua verkopen
De rest hebben we het maar niet over.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ontbijt bestond uit 3 worstenbroodjes.
Het zijn best leuke prijsjes tochquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog steeds kopen mensen daar hun banken
je had die verkoper terecht moeten wijzen, beetje halve voorwaarden voorlezenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog dat er een keer een klant was en die was ook zo gepushed maar ze had geen geld dus dan kan je op afbetaling die bank kopen. En die verkoper heeft haar niet alle voorwaarden uitgelegd voor die regeling. Dus toen ze bij mij aan de balie stond liep ik het weer met het haar door. En toen kwam ze er achter dat het geen goede voorwaardes waren ( weet niet meer wat) en toen zag ze dus van de koop af.
Die verkoper werd boos op mij man man man. Zelfs waar zij nog bij stond. Dat ik dat niet had mogen vertellen blabla en het was niet belangrijk etc
oh zakte echt door de grond
Ja, dat is een beetje mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je had die verkoper terecht moeten wijzen, beetje halve voorwaarden voorlezen
details, details...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje mosterd na de maaltijd
Soms belangrijk.. soms belangrijk...quote:
Zodra Verstappen er weg gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het einde tijdperk Redbull nabij, mattie?
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je had die verkoper terecht moeten wijzen, beetje halve voorwaarden voorlezen
Ik wil ook kaas, ik ben ook een klant.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
zit er kaas bij de mosterd? dan is het nog lekker hoor
Whehehequote:
de boetes stellen dan ook niks voor..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere boetes gekregen maar vinden ze niet erg :p
met de nadruk op soms ja, niet nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms belangrijk.. soms belangrijk...
ik ben ook een klant, van iets.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook kaas, ik ben ook een klant.
ook voor de klantquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dacht dat je door de grond zakte...
"Je paste niet in het team."quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook voor de klant
maar ik lag daar vanwege dit soort dingen ook niet goed in de groep
Ook een manier om het te verwoordenquote:
Dooddoener 1e klas met stip.quote:
Vind je jezelf echt een autist of is dit een grapje ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als autist pas ik ook niet bij mensen. Toch pas ik in het team.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die moet je dan nu wel even posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijzelf een autist. Maar ik heb niet officieel een labeltje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je jezelf echt een autist of is dit een grapje ?
Ah okequote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf een autist. Maar ik heb niet officieel een labeltje.
Wat schaft de eh.. pot?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt licht verteerbare kostquote:
klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kende een idiootje die beweerde dat ie geregistreerd psycholoog was (want hij had social work gestudeerd en kan gewoon!) én dat ie autisme had want dat was aangetoond in zn bloed![]()
Dit valt met twee simpele vragen te beantwoorden;quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wist je ook dat de aarde wel degelijk plat is? Want als ie rond was dan zouden er mensen van af moeten vallenquote:
Had je niet even een triggerwarning kunnen geven?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ADD-light, als we onszelf toch gaan labelen.
Maar ADD bestaat volgens mij niet meer.
Ik heb een hongertjequote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt licht verteerbare kost
En wat heb je erbij?quote:
ik ben de liefstequote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ADD-light, als we onszelf toch gaan labelen.
Maar ADD bestaat volgens mij niet meer.
de aarde is echt niet plat. Ik woon in Limburg! Wij hebben heuvels!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wist je ook dat de aarde wel degelijk plat is? Want als ie rond was dan zouden er mensen van af moeten vallen
1.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit valt met twee simpele vragen te beantwoorden;
1. Kun je makkelijk omgaan met wijzigingen op het laatste moment of raak je dan uit je hum?
2. Vind je de holocaust nog steeds heel erg?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je niet even een triggerwarning kunnen geven?
Ik dacht even aan ADD bij caafs![]()
Gewoon in het zonnetje gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:04 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik naar huis en daar verder vergaderen, offffffffff niet. Hmmmm
Dat 'of niet' gaat over het verder vergaderen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:04 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik naar huis en daar verder vergaderen, offffffffff niet. Hmmmm
Never forget alle gebitsbehandelingen i.c.m. die eeuwige ABquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Met of zonder schil naar binnen kiepen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak als toetje drie Satsuma mandarijnen en 2 supermini kiwi's.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Never forget alle gebitsbehandelingen i.c.m. die eeuwige AB* geeft sucadelapjes aan Nientje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gwerf.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder schil naar binnen kiepen?
Ik vind ongesneden brood echt tien keer zo lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo weer vers brood
Moet nog ff afwachten tot het iets meer is afgekoeld voordat ik het kan snijden
Vezels.quote:
Gewoon een heel brood naar binnen werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ongesneden brood echt tien keer zo lekker.
Ja maar dat belegt zo lastig als ik hier van die hompen moet aftrekkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ongesneden brood echt tien keer zo lekker.
Homp afhappen, stukje kaas erachteraan, op zijn zwierigs, met een oud roestig mesje voor de kaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een heel brood naar binnen werken.
Niet zo kinderachtig doen, hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat belegt zo lastig als ik hier van die hompen moet aftrekken
Wiel kaas ook?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Homp afhappen, stukje kaas erachteraan, op zijn zwierigs, met een oud roestig mesje voor de kaas.
Ohja sorry, plat met heuvelsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de aarde is echt niet plat. Ik woon in Limburg! Wij hebben heuvels!
Wie is Homp?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat belegt zo lastig als ik hier van die hompen moet aftrekken
dan zie ik mn scherm niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in het zonnetje gaan zitten.
neen, naar huis gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat 'of niet' gaat over het verder vergaderen?
Koopje.quote:
Dat je dan met die 10 kaaswielen gewoon wegroltquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Doet u mij maar 10 kaaswielen meneer de kaasboer, is wel zo gezellig"
Nog even blij naar het kaasboertje zwaaienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan met die 10 kaaswielen gewoon wegrolt
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Never forget alle gebitsbehandelingen i.c.m. die eeuwige ABEn die Muis het leven had gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog geen bericht over de operatie van de Budabolide
Muis en Valencia (never forget) rennen nu over de eeuwig groene weides waar ze nu lekker wel hele dagen hun buikjes vol kunnen eten aan het gras en meer lekkersquote:
Gewoon een stuk frans stokbrood lostrekken en door de kruidenboter zwierenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Homp afhappen, stukje kaas erachteraan, op zijn zwierigs, met een oud roestig mesje voor de kaas.
Is die in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarvoor is die opgenomen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
BBQ aan, speklapjes eropquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stuk frans stokbrood lostrekken en door de kruidenboter zwieren
zelfgemaakte kruidenboterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stuk frans stokbrood lostrekken en door de kruidenboter zwieren
Gewoon wat meer kcal verbrandenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfgemaakte kruidenboterjammer dat het zo vettig is (en dus veel kcal)
Iewl.quote:
HompeLorkquote:
#neverforget (ho, da's te voorbarig)quote:
3 meerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat meer kcal verbranden
Oh, das kak, want je beleefde wel plezier aan het hardlopen toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 meer
Ik ben nog een beetje in ontkenning maar denk dat ik alweer moet stoppen met hardlopen. Hoop dat ie gewoon even naar doet en dat het niks met hardlopen te maken heeft
Ik denk niet dat er kleintjes komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#neverforget (ho, da's te voorbarig)
Heeft hij een leuke nacht gehad met die Franse dames auto ?
Oh ik dacht met beleg en alquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jagelukkig niet belegd maar alsnog ieuw
Oh, dat is spijtigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er kleintjes komen.
Lekker boeiend, gewoon meer stapjes zettenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfgemaakte kruidenboterjammer dat het zo vettig is (en dus veel kcal)
Naar het autoweeshuis dan maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg geen autobijslag + ik heb maar één parkeerplek.
Dan is geen nieuws meestal goed nieuws en krijg je eind van de middag een belletje dat die weer kwiek voor de dag kan komenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dagopname in het autoziekenhuis. Hij krijgt een remschijftransplantatie.
jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das kak, want je beleefde wel plezier aan het hardlopen toch?
Ik vind het wel boeiend want mn stapjes kunnen no way bijhouden als ik zou eten wat ik kan en wil eten. Daarom doe ik het niet. En dan sla ik klachten zoals maagzuur van vet eten nog overquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boeiend, gewoon meer stapjes zetten
Daarna moet ik opgenomen worden vanwege een financiële inzinking.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is geen nieuws meestal goed nieuws en krijg je eind van de middag een belletje dat die weer kwiek voor de dag kan komen
Ja, dat is dus wel handig, iets doen wat je leuk vindt, anders houd je het niet volquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen eerder al gestopt met dansen want dat gaat ecccht niet meer
Maar je wil wel een sport doen die je ook leuk vindt, of nouja ik anders ga ik niet. Ga ook nog een afspraak maken bij een andere fysio dan weer ik eerst was, misschien dat die met andere inzichten/oefeningen weet ik het komt
he, vervelend gevoel maar niet nodig. Personeel is wel wat gewendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Ik weet nu ook hoe het is om zwaar te hyperventileren. Schaamde me echt dood.
Ik doe ook dingen in mn leven die ik niet leuk vind en die hou ik volquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wel handig, iets doen wat je leuk vindt, anders houd je het niet vol
*trapt wat open deuren verder open
Ja ze was wel heel lief voor me.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he, vervelend gevoel maar niet nodig. Personeel is wel wat gewendals dat helpt, anders gewoon knuffel.
Geef eraan toequote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb nu ineens zin in muffins en dat eet ik eigenlijk nooit![]()
@:nattekat
Gezelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarna moet ik opgenomen worden vanwege een financiële inzinking.
Leven is lijden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe ook dingen in mn leven die ik niet leuk vind en die hou ik vol. Het leven is daar een voorbeeld van xd
Ik zit al in de zonquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*gaat na werktijd IN de zon zitten (lekker werrum)
Ik heb nog wel Madeleines, daar ga ik er nu 2 van pakkenquote:
Ik moet nog heel even werken en daarna ga ik in de zonquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit al in de zon
Half dan
Deels ook in de schaduw
Want het is warm
Oke, Chris Martin.quote:
Mijn versgebakken brood ookquote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dagopname in het autoziekenhuis. Hij krijgt een remschijftransplantatie.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Straks met een warme kruik in bed.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sterkte!
Hopelijk gaat het herstel voorspoedig
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is soms vervelend, dat je moet wachtenkoel sneller af!!
Of gewoon in de zon zettenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks met een warme kruik in bed.
Dat is zo lastig als de zon onder is.quote:
Eerst 6000km rijden naar de zon danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is zo lastig als de zon onder is.
robbyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een nieuwe robotstofzuiger besteld
Wim is hoogbejaard en gaat met welverdiend pensioen.
Nu moet ik een naam hebben voor de nieuwe
[ afbeelding ]
Volgende week begint ie waarschijnlijk aan zijn nieuwe baan
Oke, doen we wel even, geen probleemquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst 6000km rijden naar de zon dan
Het feit dat mijn nagel er niet af flikkert is wel een goed teken maar ik kon kiezen tussen wachten en niks doen, onder verdoving het deels er af laten halen om de natuur een zetje te geven en kijken hoe het geneest en de derde optie is mijn kootje helemaal eraf.quote:
Robby, roepnaam van Roberto Alfons SilverCrest?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Het feit dat mijn nagel er niet af flikkert is wel een goed teken maar ik kon kiezen tussen wachten en niks doen, onder verdoving het deels er af laten halen om de natuur een zetje te geven en kijken hoe het geneest en de derde optie is mijn kootje helemaal eraf.
Ik heb optie twee gedaan en als het niet veel blijkt zij gaat het alsnog eraf. Dus dan krijg ik binnenkort een oproep dat ze dat gaan doen.
Ben je stiekem in Thailand ?quote:
Oh shit, helemaal de verrassing verpestquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sssttt, niks tegen bal zeggen, moet dr verrassen...
Oh dus zij zijn nog best positief danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Het feit dat mijn nagel er niet af flikkert is wel een goed teken maar ik kon kiezen tussen wachten en niks doen, onder verdoving het deels er af laten halen om de natuur een zetje te geven en kijken hoe het geneest en de derde optie is mijn kootje helemaal eraf.
Ik heb optie twee gedaan en als het niet veel blijkt zij gaat het alsnog eraf. Dus dan krijg ik binnenkort een oproep dat ze dat gaan doen.
Ja optie 2 gaat ook niet prettig worden maar gelukkig tijdens de behandeling wel verdoving. Ze kan gewoon niet zeggen hoe het eruit ziet er onder dus dan is optie 3 nog te radicaal.quote:
In gestrekte draf naar huisquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Budabolide is ontwaakt uit de narcose
Het is een Silvercrest, zou die gewoon Silvia noemenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een nieuwe robotstofzuiger besteld
Wim is hoogbejaard en gaat met welverdiend pensioen.
Nu moet ik een naam hebben voor de nieuwe
[ afbeelding ]
Volgende week begint ie waarschijnlijk aan zijn nieuwe baan
logischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja optie 2 gaat ook niet prettig worden maar gelukkig tijdens de behandeling wel verdoving. Ze kan gewoon niet zeggen hoe het eruit ziet er onder dus dan is optie 3 nog te radicaal.
ja bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robby, roepnaam van Roberto Alfons SilverCrest?
Ik hoop het ook maar ik moet wel realistisch zijn en als ik nu al optie drie aangeboden krijg dan weet je wel dat de kans best aanwezig is dat het niet veel gaat worden. Maar ja ik dacht eraf kan altijd nog..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
logisch, hopen dat optie 2 verbetering bied en je niet voor optie 3 hoeft te gaan dan
doe je ook wel eens van die fancy gevulde broden? Met vijg en noten en spulquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:crack_ weet je wat mij gisteren overkwam!
ik moest rode wijn kopen voor de pastasaus en ik wil afrekenen en de kassa zegt dus zo van Ploenk leeftijdscontrole
en ze kwam naar me toe EN WILDE OOK ECHT MIJN ID ZIEN
ik ben vet jong
Oh ja, dat abonnement ook nog eens opzeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, moet ook nog m'n belastingaangifte nog doen
ja jij bent zo klein dat ze denken die kan 12 zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe je ook wel eens van die fancy gevulde broden? Met vijg en noten en spul
[..]diegene was niet slechtziend ofzo?
Ik had laatst dat iemand naar me toe kwam maar ik stond met mn rug naar diegene toe. Diegene zag mn gezicht en zei ' oooooooooh'janken
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja jij bent zo klein dat ze denken die kan 12 zijn
Ja, die lui zijn erg hardnekkig helaasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat abonnement ook nog eens opzeggen.
Hadden wij niet dezelfde lengte?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja jij bent zo klein dat ze denken die kan 12 zijn
oh dat klinkt gemeen, dat bedoel ik zo helemaal nietquote:
ik heb het dubbele gewicht schatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hadden wij niet dezelfde lengte?
Maar dat ja, en mijn standaard tas is een rugzak. Zal ook niet helpen
[..]
oh dat klinkt gemeen, dat bedoel ik zo helemaal niet![]()
Als het net zo'n grote is als die van @4EverBlackEyed snap ik wel dat ze twijfelenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat ja, en mijn standaard tas is een rugzak. Zal ook niet helpen
Mijn rugzak is inderdaad 34 km lang.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het net zo'n grote is als die van @:4EverBlackEyed snap ik wel dat ze twijfelen
mijn zus met 2 kinderen in luiers heeft er nu een en dat is echt weer alsof je een brugwup ziet lopen met een tas die even groot is als de wupquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn rugzak is inderdaad 34 km lang.
Zo groot ook weer niet, misschien een km korterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn rugzak is inderdaad 34 km lang.
coffee the thirdquote:
Zoiets als een backpackrugzak?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn zus met 2 kinderen in luiers heeft er nu een en dat is echt weer alsof je een brugwup ziet lopen met een tas die even groot is als de wup
dat ding is enorm
ryanair zou zeggen dat het ruimbagage is
Coffee the secondquote:
Rucksack.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoiets als een backpackrugzak?
Ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo groot ook weer niet, misschien een km korter
quote:
Jaquote:
nee hij is niet hoog, maar enorm vierkantquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoiets als een backpackrugzak?
Nou ja.. meer rugtas voor je geld, i quess ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee hij is niet hoog, maar enorm vierkant
Coffee the second is dead, long live coffee the thirdquote:
Nou ja.. mijn koffie is wel bijna op jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Coffee the second is dead, long live coffee the third
Die van mij heeft ook zo'n lang leven niet, maar of er een fourth komt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. mijn koffie is wel bijna op ja
Nee meestal gewoon simpel speltbroodquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe je ook wel eens van die fancy gevulde broden? Met vijg en noten en spul
[..]diegene was niet slechtziend ofzo?
Ik had laatst dat iemand naar me toe kwam maar ik stond met mn rug naar diegene toe. Diegene zag mn gezicht en zei ' oooooooooh'janken
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Thanks @:mschol en @:essnhills
Oh zie nu dat berichtje @:essnhills maar na nee maar wel iets rustiger maar goed als ik Solo zie voel ik me vast wel wat fijner.
Ik krijg de indruk dat je vers brood hebt gebakken, maar ik weet het niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
Bohh lekker hoor
Vers brood met hummus, oude kaas, komkommer en eijte
Nou ja zeg, gewoon de belastingdienst een fooi gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Ook maar even belastingaangifte gedaan. Gelukkig weten ze alles al van me.Dus kon zo doorklikken. 8 euro teveel belasting betaald, maar ik krijg niks terug.
Dat zal ik jullie hier maar niet aan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook zo'n lang leven niet, maar of er een fourth komt?
Of Da Silva oidquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Silvercrest, zou die gewoon Silvia noemen
Had ik al verteld dat mijn verse brood heul goed gerezen was deze keer?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je vers brood hebt gebakken, maar ik weet het niet helemaal zeker
HEB JIJ VERS BROOD GEBAKKEN?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn verse brood heul goed gerezen was deze keer?
Zo goed zelfs dat ie zijwaarts in de snijmachine moest want hij was te hoog
O nee dat wordt 2 koffie minder dit jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Ook maar even belastingaangifte gedaan. Gelukkig weten ze alles al van me.Dus kon zo doorklikken. 8 euro teveel belasting betaald, maar ik krijg niks terug.
Armoedequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O nee dat wordt 2 koffie minder dit jaar
Hopelijk doen ze er iets moois mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zeg, gewoon de belastingdienst een fooi geven
Hoe wist je dat?quote:
Meer mensen aannemen, zodat ze de uitvoering van Box 3 eens kunnen rond makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze er iets moois mee.
Ja, ik ben echt een detective Pikachuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe wist je dat?
Wat zit je met mijn privé te spelen?
Of kleinere kopjes gebruiken dit jaar, misschien red je het danquote:
Ik heb er geen ervaring meequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ook gewoon koppijn gekregen door dat hyperventileren.
Nee kan niet, ik krijg teveel terugquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer mensen aannemen, zodat ze de uitvoering van Box 3 eens kunnen rond maken![]()
![]()
kun je ze ongelijk geven?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Al onze medewerkers zijn in gesprek."
JA JA JA JA JA JA JA JA JA VAST WEL
Die zitten allemaal lekker in de zon of op een terrasje
Ja het scheelde ook niet veel of ik ging out.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee
Maar is het niet dat met hyperventilatie dat je dan zo oppervlakkig ademt dat je zuurstof niet goed wordt. En het kost heel veel energie?
Dus dat is dan niet zo vreemd dat je er hoofdpijn gan krijgt
Dus dat kan
Ja, ik denk dat luctor wel iets aan deze tip heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Of kleinere kopjes gebruiken dit jaar, misschien red je het dan
Nou zegquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een detective Pikachu
Al die goed verborgen hints hier, dat jij versgebakken brood hebt
Ja, want ik zit ook niet in de zon, gewoon werken aub.quote:
Solid 5/7quote:
Dan adem je daarna wel meteen weer goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het scheelde ook niet veel of ik ging out.
Nou van mijn part fiksen ze box 3 nooit meer, maar goed.. ik heb het daar niet voor het zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee kan niet, ik krijg teveel terug
Ja, kon beterquote:
Ik waarschijnlijk heel veel en daarna krijgt de boekhouder ook nog een boel, die is ook flink in prijs gestegen voor haar werk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat luctor wel iets aan deze tip heeft
Ik weet nog niet wat ik teveel moet betalen aan de Belastingdienst
ik krijg terugquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat luctor wel iets aan deze tip heeft
Ik weet nog niet wat ik teveel moet betalen aan de Belastingdienst
Alles wordt duurder, zo leerde ik vanochtend dat blijkbaar de hagelslag ook weer was gestegen in prijsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk heel veel en daarna krijgt de boekhouder ook nog een boel, die is ook flink in prijs gestegen voor haar werk.
Ik ookquote:
quote:
Je moet roeien met de riemen die je hebtquote:
Het ging gelukkig op den duur wel beter toen ik eindelijk beetje kon praten want ze zei ook dat je het beste kan proberen te gaan praten zodat je ademhaling weer rustiger gaat worden maar ja is lastig op zo'n moment.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan adem je daarna wel meteen weer goed
Potver dat ook alquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles wordt duurder, zo leerde ik vanochtend dat blijkbaar de hagelslag ook weer was gestegen in prijs
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Mijn collega's willen nog een klein afscheid voor mij organiseren. Bij 1 van hun thuis, dus niet zo druk.
Ze gaan nu onderling een aantal data opties bekijken en dan mag ik kiezen welke voor mij het beste uitkomt
Die is al wat grappigerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt
Ja, echt huilen, nou is de laatste keer dat ik hagelslag kocht alweer jaren geleden, maar oke.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Potver dat ook al
Hagelslag boycotten
Als ik dat ga doen zakt m'n broek af.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt
Naast het feit dat met riemen roeien gewoon erg lastig is en je geen meter vooruit komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen zakt m'n broek af.
hopelijk de laatste keerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ging gelukkig op den duur wel beter toen ik eindelijk beetje kon praten want ze zei ook dat je het beste kan proberen te gaan praten zodat je ademhaling weer rustiger gaat worden maar ja is lastig op zo'n moment.
Het was ook mijn eerste keer hoor. Had dit zelfs vorig jaar ofzo niet eens zo erg. Ik schaamde me zo erg maar kon er niet veel tegen doen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles wordt duurder, zo leerde ik vanochtend dat blijkbaar de hagelslag ook weer was gestegen in prijs
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik had ook pas aan het einde door dat er nog een persoon bij zat de hele tijd.Arts in opleiding ofzo. Ik echt zo oh u was er ook al een half uur.
Oh well.. We moeten iemand de schuld gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]allemaal ballie dr schuld met dr hagelslag hamsterwoede
we kunnen lastig jou van alles de schuld gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We moeten iemand de schuld geven
Ja, dat wordt op den duur een beetje veel en bijna alles is al mijn schuldquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
we kunnen lastig jou van alles de schuld geven
Is wel de bedoeling. Nu maar even naar de winkel met lichte tegenzin, even wat eten enz en proberen even aan leuke dingen te denken enz.quote:
Ja dat was wel beetje apart maar ja ik was daar helemaal niet mee bezig.quote:
Notitie in dossier: patiënt let totaal niet op haar omgevingquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
Ik had ook pas aan het einde door dat er nog een persoon bij zat de hele tijd.Arts in opleiding ofzo. Ik echt zo oh u was er ook al een half uur.
goh, wat vreemd...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was wel beetje apart maar ja ik was daar helemaal niet mee bezig.
zit stiekem solo al een hele tijd bij d'r thuis...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Notitie in dossier: patiënt let totaal niet op haar omgeving
Of deze kopen https://butlon.com/boodsc(...)adehagel-puur---200gquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt huilen, nou is de laatste keer dat ik hagelslag kocht alweer jaren geleden, maar oke.
Oh ja, ik houd wel van bulkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Of deze kopen https://butlon.com/boodsc(...)adehagel-puur---200g
Met genoeg ruimte kun je flink besparen daar
Dat zou wel een leuke verrassing zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zit stiekem solo al een hele tijd bij d'r thuis...
Ja, ik zou weekend pakken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn systeem loopt vast, volgens mij is dit een teken van een hogere macht
Het systeem doet het helaas weerquote:
Gratis pauze!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn systeem loopt vast, volgens mij is dit een teken van een hogere macht
Ja, ik was niet van plan om voor mijn pauzes te gaan betalen.quote:
Begrijpelijkquote:
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal even de donatiebalk checken jongens
Tsja. Dan houdt het op helaas.quote:
dan moet ik em unhiden, teveel moeitequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal even de donatiebalk checken jongens
gewicht is toch niet leeftijdsgebonden?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het dubbele gewicht schat
en jij was wel een beetje kleiner
er zit wel een correlatie tussen gewicht en leeftijd denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewicht is toch niet leeftijdsgebonden?![]()
quote:
Eigen schuldquote:
Om je onstopbare vreetlust te beperken?quote:
ja iemand die mij begeleid in het kiezen van de hoeveelheid etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om je onstopbare vreetlust te beperken?
diëtist dus?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iemand die mij begeleid in het kiezen van de hoeveelheid eten
"wij" asin: binnen een jaar of 50?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat wij nog mee gaan maken dat alle kankersoorten genezen kunnen worden?
Zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
"wij" asin: binnen een jaar of 50?
nee
Klinkt raar maar dat is helemaal niet mooi.quote:
Nee. En moeten we dat willen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat wij nog mee gaan maken dat alle kankersoorten genezen kunnen worden?
Dat probleem hebben we nu ook al.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt raar maar dat is helemaal niet mooi.
Misschien voor kinderen nuttig, maar kanker is een verouderingsziekte van de cellen. Als je dat “geneest” worden mensen enorm oud en is de mensheid afgeschreven door gigantische vergrijzing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |