Coffee the second is dead, long live coffee the thirdquote:
Nou ja.. mijn koffie is wel bijna op jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Coffee the second is dead, long live coffee the third
Die van mij heeft ook zo'n lang leven niet, maar of er een fourth komt?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. mijn koffie is wel bijna op ja
Nee meestal gewoon simpel speltbroodquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe je ook wel eens van die fancy gevulde broden? Met vijg en noten en spul
[..]diegene was niet slechtziend ofzo?
Ik had laatst dat iemand naar me toe kwam maar ik stond met mn rug naar diegene toe. Diegene zag mn gezicht en zei ' oooooooooh'janken
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Thanks @:mschol en @:essnhills
Oh zie nu dat berichtje @:essnhills maar na nee maar wel iets rustiger maar goed als ik Solo zie voel ik me vast wel wat fijner.
Ik krijg de indruk dat je vers brood hebt gebakken, maar ik weet het niet helemaal zekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:13 schreef essnhills het volgende:
Bohh lekker hoor
Vers brood met hummus, oude kaas, komkommer en eijte
Nou ja zeg, gewoon de belastingdienst een fooi gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Ook maar even belastingaangifte gedaan. Gelukkig weten ze alles al van me.Dus kon zo doorklikken. 8 euro teveel belasting betaald, maar ik krijg niks terug.
Dat zal ik jullie hier maar niet aan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook zo'n lang leven niet, maar of er een fourth komt?
Of Da Silva oidquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Silvercrest, zou die gewoon Silvia noemen
Had ik al verteld dat mijn verse brood heul goed gerezen was deze keer?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je vers brood hebt gebakken, maar ik weet het niet helemaal zeker
HEB JIJ VERS BROOD GEBAKKEN?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat mijn verse brood heul goed gerezen was deze keer?
Zo goed zelfs dat ie zijwaarts in de snijmachine moest want hij was te hoog
O nee dat wordt 2 koffie minder dit jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Ook maar even belastingaangifte gedaan. Gelukkig weten ze alles al van me.Dus kon zo doorklikken. 8 euro teveel belasting betaald, maar ik krijg niks terug.
Armoedequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O nee dat wordt 2 koffie minder dit jaar
Hopelijk doen ze er iets moois mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zeg, gewoon de belastingdienst een fooi geven
Hoe wist je dat?quote:
Meer mensen aannemen, zodat ze de uitvoering van Box 3 eens kunnen rond makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze er iets moois mee.
Ja, ik ben echt een detective Pikachuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe wist je dat?
Wat zit je met mijn privé te spelen?
Of kleinere kopjes gebruiken dit jaar, misschien red je het danquote:
Ik heb er geen ervaring meequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ook gewoon koppijn gekregen door dat hyperventileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |