Ik hoop het ook maar ik moet wel realistisch zijn en als ik nu al optie drie aangeboden krijg dan weet je wel dat de kans best aanwezig is dat het niet veel gaat worden. Maar ja ik dacht eraf kan altijd nog..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
logisch, hopen dat optie 2 verbetering bied en je niet voor optie 3 hoeft te gaan dan
doe je ook wel eens van die fancy gevulde broden? Met vijg en noten en spulquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:crack_ weet je wat mij gisteren overkwam!
ik moest rode wijn kopen voor de pastasaus en ik wil afrekenen en de kassa zegt dus zo van Ploenk leeftijdscontrole
en ze kwam naar me toe EN WILDE OOK ECHT MIJN ID ZIEN
ik ben vet jong
Oh ja, dat abonnement ook nog eens opzeggen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, moet ook nog m'n belastingaangifte nog doen
ja jij bent zo klein dat ze denken die kan 12 zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doe je ook wel eens van die fancy gevulde broden? Met vijg en noten en spul
[..]diegene was niet slechtziend ofzo?
Ik had laatst dat iemand naar me toe kwam maar ik stond met mn rug naar diegene toe. Diegene zag mn gezicht en zei ' oooooooooh'janken
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja jij bent zo klein dat ze denken die kan 12 zijn
Ja, die lui zijn erg hardnekkig helaasquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat abonnement ook nog eens opzeggen.
Hadden wij niet dezelfde lengte?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja jij bent zo klein dat ze denken die kan 12 zijn
oh dat klinkt gemeen, dat bedoel ik zo helemaal nietquote:
ik heb het dubbele gewicht schatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hadden wij niet dezelfde lengte?
Maar dat ja, en mijn standaard tas is een rugzak. Zal ook niet helpen
[..]
oh dat klinkt gemeen, dat bedoel ik zo helemaal niet![]()
Als het net zo'n grote is als die van @4EverBlackEyed snap ik wel dat ze twijfelenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat ja, en mijn standaard tas is een rugzak. Zal ook niet helpen
Mijn rugzak is inderdaad 34 km lang.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het net zo'n grote is als die van @:4EverBlackEyed snap ik wel dat ze twijfelen
mijn zus met 2 kinderen in luiers heeft er nu een en dat is echt weer alsof je een brugwup ziet lopen met een tas die even groot is als de wupquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn rugzak is inderdaad 34 km lang.
Zo groot ook weer niet, misschien een km korterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn rugzak is inderdaad 34 km lang.
coffee the thirdquote:
Zoiets als een backpackrugzak?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn zus met 2 kinderen in luiers heeft er nu een en dat is echt weer alsof je een brugwup ziet lopen met een tas die even groot is als de wup
dat ding is enorm
ryanair zou zeggen dat het ruimbagage is
Coffee the secondquote:
Rucksack.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoiets als een backpackrugzak?
Ik overdrijf graag.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo groot ook weer niet, misschien een km korter
quote:
Jaquote:
nee hij is niet hoog, maar enorm vierkantquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoiets als een backpackrugzak?
Nou ja.. meer rugtas voor je geld, i quess ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee hij is niet hoog, maar enorm vierkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |