Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is soms vervelend, dat je moet wachtenkoel sneller af!!
Of gewoon in de zon zettenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks met een warme kruik in bed.
Dat is zo lastig als de zon onder is.quote:
Eerst 6000km rijden naar de zon danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is zo lastig als de zon onder is.
robbyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een nieuwe robotstofzuiger besteld
Wim is hoogbejaard en gaat met welverdiend pensioen.
Nu moet ik een naam hebben voor de nieuwe
[ afbeelding ]
Volgende week begint ie waarschijnlijk aan zijn nieuwe baan
Oke, doen we wel even, geen probleemquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst 6000km rijden naar de zon dan
Het feit dat mijn nagel er niet af flikkert is wel een goed teken maar ik kon kiezen tussen wachten en niks doen, onder verdoving het deels er af laten halen om de natuur een zetje te geven en kijken hoe het geneest en de derde optie is mijn kootje helemaal eraf.quote:
Robby, roepnaam van Roberto Alfons SilverCrest?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Het feit dat mijn nagel er niet af flikkert is wel een goed teken maar ik kon kiezen tussen wachten en niks doen, onder verdoving het deels er af laten halen om de natuur een zetje te geven en kijken hoe het geneest en de derde optie is mijn kootje helemaal eraf.
Ik heb optie twee gedaan en als het niet veel blijkt zij gaat het alsnog eraf. Dus dan krijg ik binnenkort een oproep dat ze dat gaan doen.
Ben je stiekem in Thailand ?quote:
Oh shit, helemaal de verrassing verpestquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sssttt, niks tegen bal zeggen, moet dr verrassen...
Oh dus zij zijn nog best positief danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Het feit dat mijn nagel er niet af flikkert is wel een goed teken maar ik kon kiezen tussen wachten en niks doen, onder verdoving het deels er af laten halen om de natuur een zetje te geven en kijken hoe het geneest en de derde optie is mijn kootje helemaal eraf.
Ik heb optie twee gedaan en als het niet veel blijkt zij gaat het alsnog eraf. Dus dan krijg ik binnenkort een oproep dat ze dat gaan doen.
Ja optie 2 gaat ook niet prettig worden maar gelukkig tijdens de behandeling wel verdoving. Ze kan gewoon niet zeggen hoe het eruit ziet er onder dus dan is optie 3 nog te radicaal.quote:
In gestrekte draf naar huisquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Budabolide is ontwaakt uit de narcose
Het is een Silvercrest, zou die gewoon Silvia noemenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een nieuwe robotstofzuiger besteld
Wim is hoogbejaard en gaat met welverdiend pensioen.
Nu moet ik een naam hebben voor de nieuwe
[ afbeelding ]
Volgende week begint ie waarschijnlijk aan zijn nieuwe baan
logischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja optie 2 gaat ook niet prettig worden maar gelukkig tijdens de behandeling wel verdoving. Ze kan gewoon niet zeggen hoe het eruit ziet er onder dus dan is optie 3 nog te radicaal.
ja bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robby, roepnaam van Roberto Alfons SilverCrest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |