jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das kak, want je beleefde wel plezier aan het hardlopen toch?
Ik vind het wel boeiend want mn stapjes kunnen no way bijhouden als ik zou eten wat ik kan en wil eten. Daarom doe ik het niet. En dan sla ik klachten zoals maagzuur van vet eten nog overquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker boeiend, gewoon meer stapjes zetten
Daarna moet ik opgenomen worden vanwege een financiële inzinking.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is geen nieuws meestal goed nieuws en krijg je eind van de middag een belletje dat die weer kwiek voor de dag kan komen
Ja, dat is dus wel handig, iets doen wat je leuk vindt, anders houd je het niet volquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaen eerder al gestopt met dansen want dat gaat ecccht niet meer
Maar je wil wel een sport doen die je ook leuk vindt, of nouja ik anders ga ik niet. Ga ook nog een afspraak maken bij een andere fysio dan weer ik eerst was, misschien dat die met andere inzichten/oefeningen weet ik het komt
he, vervelend gevoel maar niet nodig. Personeel is wel wat gewendquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Ik weet nu ook hoe het is om zwaar te hyperventileren. Schaamde me echt dood.
Ik doe ook dingen in mn leven die ik niet leuk vind en die hou ik volquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wel handig, iets doen wat je leuk vindt, anders houd je het niet vol
*trapt wat open deuren verder open
Ja ze was wel heel lief voor me.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he, vervelend gevoel maar niet nodig. Personeel is wel wat gewendals dat helpt, anders gewoon knuffel.
Geef eraan toequote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb nu ineens zin in muffins en dat eet ik eigenlijk nooit![]()
@:nattekat
Gezelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarna moet ik opgenomen worden vanwege een financiële inzinking.
Leven is lijden.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe ook dingen in mn leven die ik niet leuk vind en die hou ik vol. Het leven is daar een voorbeeld van xd
Ik zit al in de zonquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*gaat na werktijd IN de zon zitten (lekker werrum)
Ik heb nog wel Madeleines, daar ga ik er nu 2 van pakkenquote:
Ik moet nog heel even werken en daarna ga ik in de zonquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit al in de zon
Half dan
Deels ook in de schaduw
Want het is warm
Oke, Chris Martin.quote:
Mijn versgebakken brood ookquote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dagopname in het autoziekenhuis. Hij krijgt een remschijftransplantatie.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Straks met een warme kruik in bed.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sterkte!
Hopelijk gaat het herstel voorspoedig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |