quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog geen bericht over de operatie van de Budabolide
Muis en Valencia (never forget) rennen nu over de eeuwig groene weides waar ze nu lekker wel hele dagen hun buikjes vol kunnen eten aan het gras en meer lekkersquote:
Gewoon een stuk frans stokbrood lostrekken en door de kruidenboter zwierenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Homp afhappen, stukje kaas erachteraan, op zijn zwierigs, met een oud roestig mesje voor de kaas.
Is die in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarvoor is die opgenomen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
BBQ aan, speklapjes eropquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stuk frans stokbrood lostrekken en door de kruidenboter zwieren
zelfgemaakte kruidenboterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stuk frans stokbrood lostrekken en door de kruidenboter zwieren
Gewoon wat meer kcal verbrandenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfgemaakte kruidenboterjammer dat het zo vettig is (en dus veel kcal)
Iewl.quote:
HompeLorkquote:
#neverforget (ho, da's te voorbarig)quote:
3 meerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat meer kcal verbranden
Oh, das kak, want je beleefde wel plezier aan het hardlopen toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3 meer
Ik ben nog een beetje in ontkenning maar denk dat ik alweer moet stoppen met hardlopen. Hoop dat ie gewoon even naar doet en dat het niks met hardlopen te maken heeft
Ik denk niet dat er kleintjes komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#neverforget (ho, da's te voorbarig)
Heeft hij een leuke nacht gehad met die Franse dames auto ?
Oh ik dacht met beleg en alquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jagelukkig niet belegd maar alsnog ieuw
Oh, dat is spijtigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er kleintjes komen.
Lekker boeiend, gewoon meer stapjes zettenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelfgemaakte kruidenboterjammer dat het zo vettig is (en dus veel kcal)
Naar het autoweeshuis dan maarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg geen autobijslag + ik heb maar één parkeerplek.
Dan is geen nieuws meestal goed nieuws en krijg je eind van de middag een belletje dat die weer kwiek voor de dag kan komenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dagopname in het autoziekenhuis. Hij krijgt een remschijftransplantatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |