Met of zonder schil naar binnen kiepen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak als toetje drie Satsuma mandarijnen en 2 supermini kiwi's.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Never forget alle gebitsbehandelingen i.c.m. die eeuwige AB* geeft sucadelapjes aan Nientje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gwerf.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder schil naar binnen kiepen?
Ik vind ongesneden brood echt tien keer zo lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo weer vers brood
Moet nog ff afwachten tot het iets meer is afgekoeld voordat ik het kan snijden
Vezels.quote:
Gewoon een heel brood naar binnen werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ongesneden brood echt tien keer zo lekker.
Ja maar dat belegt zo lastig als ik hier van die hompen moet aftrekkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind ongesneden brood echt tien keer zo lekker.
Homp afhappen, stukje kaas erachteraan, op zijn zwierigs, met een oud roestig mesje voor de kaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een heel brood naar binnen werken.
Niet zo kinderachtig doen, hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat belegt zo lastig als ik hier van die hompen moet aftrekken
Wiel kaas ook?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Homp afhappen, stukje kaas erachteraan, op zijn zwierigs, met een oud roestig mesje voor de kaas.
Ohja sorry, plat met heuvelsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de aarde is echt niet plat. Ik woon in Limburg! Wij hebben heuvels!
Wie is Homp?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat belegt zo lastig als ik hier van die hompen moet aftrekken
dan zie ik mn scherm niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in het zonnetje gaan zitten.
neen, naar huis gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat 'of niet' gaat over het verder vergaderen?
Koopje.quote:
Dat je dan met die 10 kaaswielen gewoon wegroltquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Doet u mij maar 10 kaaswielen meneer de kaasboer, is wel zo gezellig"
Nog even blij naar het kaasboertje zwaaienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan met die 10 kaaswielen gewoon wegrolt
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Never forget alle gebitsbehandelingen i.c.m. die eeuwige ABEn die Muis het leven had gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |