hechten moet altijd gelijk toch? omdat er anders al bacteriën in zitten?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet wel gehecht worden denk ik.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg het touwtje wel te pakken maar de rits schuift niet
Dat hebben ze nooit gezegd bij Grey's.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hechten moet altijd gelijk toch? omdat er anders al bacteriën in zitten?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben ze nooit gezegd bij Grey's.
Harder trekkenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg het touwtje wel te pakken maar de rits schuift niet
Met mate, maar hier voer ik ze alleen de uiteindes van de courgette en dat is niet zoveelquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders je pak achterstevoren aantrekken
ja die had ik hier laatst geplaatst.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:03 schreef mschol het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal voor je S&S herinneringen
Ik heb daar nog eens een keer een mooi plaatje bij gemaakt in klassieke Duitse stijlquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die had ik hier laatst geplaatst.
dat ik daar gewerkt heb
dat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die had ik hier laatst geplaatst.
dat ik daar gewerkt heb
Die moet je dan nu wel even postenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens een keer een mooi plaatje bij gemaakt in klassieke Duitse stijl
aha, beter je slaap ritme aanpassen naar nederlandse tijdenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was snachts toen ik hier alleen was
Dat lijkt mij niet zo handigquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, beter je slaap ritme aanpassen naar nederlandse tijden
ja dat is die youtube die schol net heeft geplaatstquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Bij Radar laatst nog, die vrouw had haar brakke bank daar gewoon voor de deur neergeflikkerd.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gooit accountant uit het raam
Welk level van Hitman is dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* gooit accountant uit het raam
Wat. Lijkt me juist wel goed om voorwaarden door te nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog dat er een keer een klant was en die was ook zo gepushed maar ze had geen geld dus dan kan je op afbetaling die bank kopen. En die verkoper heeft haar niet alle voorwaarden uitgelegd voor die regeling. Dus toen ze bij mij aan de balie stond liep ik het weer met het haar door. En toen kwam ze er achter dat het geen goede voorwaardes waren ( weet niet meer wat) en toen zag ze dus van de koop af.
Die verkoper werd boos op mij man man man. Zelfs waar zij nog bij stond. Dat ik dat niet had mogen vertellen blabla en het was niet belangrijk etc
oh zakte echt door de grond
Je hebt het goed gedaan. Die verkoper wou een snelle sale.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog dat er een keer een klant was en die was ook zo gepushed maar ze had geen geld dus dan kan je op afbetaling die bank kopen. En die verkoper heeft haar niet alle voorwaarden uitgelegd voor die regeling. Dus toen ze bij mij aan de balie stond liep ik het weer met het haar door. En toen kwam ze er achter dat het geen goede voorwaardes waren ( weet niet meer wat) en toen zag ze dus van de koop af.
Die verkoper werd boos op mij man man man. Zelfs waar zij nog bij stond. Dat ik dat niet had mogen vertellen blabla en het was niet belangrijk etc
oh zakte echt door de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |