Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je had die verkoper terecht moeten wijzen, beetje halve voorwaarden voorlezen
Ik wil ook kaas, ik ben ook een klant.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
zit er kaas bij de mosterd? dan is het nog lekker hoor
Whehehequote:
de boetes stellen dan ook niks voor..quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere boetes gekregen maar vinden ze niet erg :p
met de nadruk op soms ja, niet nuquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms belangrijk.. soms belangrijk...
ik ben ook een klant, van iets.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook kaas, ik ben ook een klant.
ook voor de klantquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dacht dat je door de grond zakte...
"Je paste niet in het team."quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook voor de klant
maar ik lag daar vanwege dit soort dingen ook niet goed in de groep
Ook een manier om het te verwoordenquote:
Dooddoener 1e klas met stip.quote:
Vind je jezelf echt een autist of is dit een grapje ?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als autist pas ik ook niet bij mensen. Toch pas ik in het team.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die moet je dan nu wel even posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mijzelf een autist. Maar ik heb niet officieel een labeltje.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je jezelf echt een autist of is dit een grapje ?
Ah okequote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf een autist. Maar ik heb niet officieel een labeltje.
Wat schaft de eh.. pot?quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf een autist. Maar ik heb niet officieel een labeltje.
Ja, echt licht verteerbare kostquote:
klinkt aannemelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik kende een idiootje die beweerde dat ie geregistreerd psycholoog was (want hij had social work gestudeerd en kan gewoon!) én dat ie autisme had want dat was aangetoond in zn bloed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |