Gratis pauze!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn systeem loopt vast, volgens mij is dit een teken van een hogere macht
Ja, ik was niet van plan om voor mijn pauzes te gaan betalen.quote:
Begrijpelijkquote:
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal even de donatiebalk checken jongens
Tsja. Dan houdt het op helaas.quote:
dan moet ik em unhiden, teveel moeitequote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal even de donatiebalk checken jongens
gewicht is toch niet leeftijdsgebonden?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het dubbele gewicht schat
en jij was wel een beetje kleiner
er zit wel een correlatie tussen gewicht en leeftijd denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewicht is toch niet leeftijdsgebonden?![]()
quote:
Eigen schuldquote:
Om je onstopbare vreetlust te beperken?quote:
ja iemand die mij begeleid in het kiezen van de hoeveelheid etenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om je onstopbare vreetlust te beperken?
diëtist dus?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iemand die mij begeleid in het kiezen van de hoeveelheid eten
"wij" asin: binnen een jaar of 50?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat wij nog mee gaan maken dat alle kankersoorten genezen kunnen worden?
Zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:23 schreef mschol het volgende:
[..]
"wij" asin: binnen een jaar of 50?
nee
Klinkt raar maar dat is helemaal niet mooi.quote:
Nee. En moeten we dat willen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
geloven jullie dat wij nog mee gaan maken dat alle kankersoorten genezen kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |