SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat maak ik ook alquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
Heb zo training, dus dat zal het wel oplossen allemaal.quote:
hahaha ja ook dat idd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat maak ik ook al![]()
Zoveel vocht in kip tegenwoordig dat ik voortaan maar vaker kippensoep maak dan ik kip bak
stop dan ook eens met je kut uitstelgedragquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb zo training, dus dat zal het wel oplossen allemaal.
Het rationele deel van m'n hersenen roept nu dat ik alles wat ik zondag heb uitgesteld moet doen.
Oh jezus. Ehhhhm. The Meg 2?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik moet vanavond echt nog wat hersenlozer vermaak hebben dan moonfall
Ik had een Disneyfilmquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nu op eens denken aan mijn eerste keer bioscoop zo ver ik kan herinneren.
Die heb je gehusseld voor deze postquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha ja ook dat idd.
poojte in de pan gedaan met een dijfiléjte er bij
broerensoejpesgroenjtes en letterjtesvermicelli
Ik heb kut al bijna 36 jaar weten uit te stellen en kijk eens hoe goed ik het doe.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
stop dan ook eens met je kut uitstelgedrag
dat komt door de Aldiquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb je gehusseld voor deze post![]()
Lekker, ik heb fusilli erin gedaan en ook kipdijfilet
jezus is me weer te veel hersenloosquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb kut al bijna 36 jaar weten uit te stellen en kijk eens hoe goed ik het doe.
Snotverquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb kut al bijna 36 jaar weten uit te stellen en kijk eens hoe goed ik het doe.
Johnny Bravo!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
jezus is me weer te veel hersenloos![]()
Ik denk eerder een paar afleveringen robot chicken ofzo of star trek
Hersenloos? Star Trek?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
jezus is me weer te veel hersenloos![]()
Ik denk eerder een paar afleveringen robot chicken ofzo of star trek
quote:
next generation zit ik nog in en ja hersenloos, daar hoef je echt niet bij na te denken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hersenloos? Star Trek?
Oh de nieuwe series zeker.
Zo veel verschil zit daar niet inquote:
Nou was Disney in die tijd nog wel de moeite waard, dus niets om je te erg voor te schamen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo veel verschil zit daar niet in
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was Disney in die tijd nog wel de moeite waard, dus niets om je te erg voor te schamen.
Lekkerquote:
Weet je nog welke film het was?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat ik alleen nog de herinnering van de herinnering heb. Ik weet dat ik die film in de bioscoop heb gezien, en dat is het ook wel.
Daarna nog een paar keer op tv gezien, dus ik kan niet eens zeggen dat ik het plot daarvan heb onthouden.
quote:
Dezequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Maar Jimmy Neutron was ook wel een bazenfilm
Nooit van gehoordquote:
We don't talk about Brunononono🎶quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb laatst Encanto gekeken. Vond hem nog leuk ook.
Nu overweeg ik om Moana te kijken
Die is leukquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb laatst Encanto gekeken. Vond hem nog leuk ook.
Nu overweeg ik om Moana te kijken
Dat zei ik ook alquote:
ja ik denk ga me maar even in jullie verplaatsenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Bazenserie!
jij kan ook onthouden van 12 uur tot aan de middagquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net bij de dekamarkt een deurstopper in de vorm van een egel gekocht, want waarom niet
En die staat nu in de keuken bij de deur naar de gang
Maar ik was het meteen weer vergeten. Dus ik liep de keuken in en schrok me dood want 'BEEST!’
Knock knock knock on woodquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We don't talk about Brunononono🎶
Boesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk ga me maar even in jullie verplaatsen
anders was ik meer uit gekomen op the freggels, boes, vrouwtje theelepel en teddy ruxpin.
Hmmm misschien zo wel… kan 2 er direct achteraanquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Wilde deel 2 in de bios zien maar mijn zoon had deel 1 nog niet gezien, dus nu moet ik hem verplicht nog een keer zien
met Dollyquote:
Welke os kan ons iets leren?quote:
Dit weet jij misschien, hoe heet die kinderserie waar het gemene figuur een helperbeest had met 1 poot waar die op hinkte. Niemand weet waar ik het over hebquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders was ik meer uit gekomen op the freggels, boes, vrouwtje theelepel en teddy ruxpin.
Dit klinkt wel bekend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit weet jij misschien, hoe heet die kinderserie waar het gemene figuur een helperbeest had met 1 poot waar die op hinkte. Niemand weet waar ik het over heb
Ja, nouquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kan ook onthouden van 12 uur tot aan de middag
was dat niet een paars beest op 1 poot?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit weet jij misschien, hoe heet die kinderserie waar het gemene figuur een helperbeest had met 1 poot waar die op hinkte. Niemand weet waar ik het over heb
Ik moest denken aan de Speurneuzen, maar dat is een film.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
was dat niet een paars beest op 1 poot?
ik dacht deze, maar blijkt roze en niet paars. de gemene figuur liep in het paars.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de Speurneuzen, maar dat is een film.
Oh maar wacht, volgens mij is het deze… hoe heette dit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht deze, maar blijkt roze en niet paars. de gemene figuur liep in het paars.
maar nee die blijkt op twee benen te lopen
[ afbeelding ]
die komen uit Teddy Ruxpinquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh maar wacht, volgens mij is het deze… hoe heette dit?
Dat was die bad guy van Teddy Ruxpin toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht deze, maar blijkt roze en niet paars. de gemene figuur liep in het paars.
maar nee die blijkt op twee benen te lopen
[ afbeelding ]
Daarom zijn wij erquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee toch….
Dat had mijn hoofd niet bedacht
yup, die paarse Tweeg samen met mama Tweeg en die roze dingesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was die bad guy van Teddy Ruxpin toch?
jah sorry...quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee toch….
Dat had mijn hoofd niet bedacht
ja daar heb ik ook nog gezocht naar een bozerik of er iets bij was met 1 pootquote:
Ik was meer van Transformersquote:
En barbapapa, alleen op de wereld en calimeroquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Remi!!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En barbapapa, alleen op de wereld en calimero
Matige ontdekking dit. In mijn hoofd was het spannender dan teddy ruxpinquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah sorry...
kan er ook niets aan doen
jaaaaaa daar peste ik de vriend van mn buurmeisje (buurmeisje was 20 ofzo) altijd mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Johan en Pirrewiet schiet me te binnen.
Hoe dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaaaaaa daar peste ik de vriend van mn buurmeisje (buurmeisje was 20 ofzo) altijd mee.
hij heet Johanquote:
O ja die was favorietquote:
Zo flauwquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heet Johan
en dan riep ik altijd als hij er aan kwam Pierewiet!
Ovide en zijn vrienden. met die houtworm en die televisies die overal uit de grond kwamenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Ygritte het volgende:
De bluffers, de troetelberen, ovide, flipper
uhuh ik kan datquote:
Ovide was ook wel tof jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef Ygritte het volgende:
De bluffers, de troetelberen, ovide, flipper
de berenboot had ik minder mee en pipo was voor mijn tijd...quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die was favoriet![]()
En de berenboot en pipo
Later was ik helemaal weg van Jayce and the wheeled warriors
Wie laat ons lachen gieren, Ovide en zijn vrienden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ovide en zijn vrienden. met die houtworm en die televisies die overal uit de grond kwamen
ja dat was rijmelarijm van likmevestjequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie laat ons lachen gieren, Ovide en zijn vrienden.
pipo was op herhaling, was ook voor mijn tijdquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
de berenboot had ik minder mee en pipo was voor mijn tijd...
de familie knots was mijn favoriet
peppi en kokki half half....quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
pipo was op herhaling, was ook voor mijn tijd
peppi en kokki?
Sinbad vond ik ook wel leuk
Ja en die slangquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ovide en zijn vrienden. met die houtworm en die televisies die overal uit de grond kwamen
Dolfquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en die slang
Alfred J. Kwak keek ik ook nog wel. Heerlijk dat die hele hitler referentie als kind langs je heen ging
Met zijn kraaienpartij.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en die slang
Alfred J. Kwak keek ik ook nog wel. Heerlijk dat die hele hitler referentie als kind langs je heen ging
maar idd wat Yg zegt, dat gaat zo ver langs je heen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met zijn kraaienpartij.
Boy meets Worldquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
En toen kregen we Beverly Hills 90210. Ging iedereen z’n kind ineens Kelly, Brandon of Dylan noemen
RIP Shanon Doherty/Luke Perryquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
En toen kregen we Beverly Hills 90210. Ging iedereen z’n kind ineens Kelly, Brandon of Dylan noemen
Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
Topanga (die naam vooralquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boy meets World
Tim the Toolman Tayler met Home Improvement
Luke was goed als secteleider in Criminal Mindsquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RIP Shanon Doherty/Luke Perry
ja maar die naam paste erg goed bij dat haar en gedrag... een beetje een Hermione typequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Topanga (die naam vooral![]()
)
Ja okee dat welquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die naam paste erg goed bij dat haar en gedrag... een beetje een Hermione type
ja, maar de allerbeste baas was de buurman van Tim Taylorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee dat wel
Natuurlijk was mr Feeny wel een baas
Home Improvement staat op Disney, ik heb het overwogen om het nog eens te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boy meets World
Tim the Toolman Tayler met Home Improvement
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.
Ja, dat kwartje viel later pas.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar idd wat Yg zegt, dat gaat zo ver langs je heen.
heartbreak highquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Home Improvement staat op Disney, ik heb het overwogen om het nog eens te kijken.
Ik vond als tiener 3rd rock from the sun en Beverly Hills leuk. Later keek ik ook nog Roswell, Dawsons Creek en Gilmore Girls.
Wat is er aan de hand met der dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Nou kat kijkt nog steeds naar haar brokjes alsof ik haar wil vermoorden. Leuk want als ze echt niet gaat eten kan ik naar de dierenarts. Ook al vreet ze wel wat snoepjes enz.
Je kunt zeggen wat je wilt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Als je het even niet meer trekt, moet je misschien proberen te duwen
Ook goedenavondquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt.
Maar je kan ook gewoon je smoel houden.
Je moet je mond houden als je praat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt.
Maar je kan ook gewoon je smoel houden.
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JaaaaaaaStiekem verliefd op Drazic
Wees welkom meneerquote:
Friends heb ik heel soms een aflevering gezien maar dat was ook niet my cupateaquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef mschol het volgende:
ik moest vrij weinig hebben van al die "reallife" series..
Vond er echt geen reet aan
Pas heel veel later friends gezien, maar toen waren ze al in seizoen 8 ofzo?
Overigens ook nooit afgekeken..
Friends vind ik zo overrated.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef mschol het volgende:
ik moest vrij weinig hebben van al die "reallife" series..
Vond er echt geen reet aan
Pas heel veel later friends gezien, maar toen waren ze al in seizoen 8 ofzo?
Overigens ook nooit afgekeken..
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens had
We houden nog steeds van jequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens had
ik was toen flink ouder hoor, en vond ik grappig maar gegeven moment gewoon klaar mee..quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Friends heb ik heel soms een aflevering gezien maar dat was ook niet my cupatea
meneer? Meneer wil een tjiesburgehquote:
Ze had 1.5 dag even wat ander voer want was te laat met bestellen en ze heeft toen dinsdagavond alles eruit gekotst en sindsdien krijg ik er alleen nog wat snoepjes en liquid snacks in.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met der dan?
GTST keek ik omdat mn zus keek... en was ik ook wel klaar mee op een gegeven moment.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was toen flink ouder hoor, en vond ik grappig maar gegeven moment gewoon klaar mee..
de series uit mijn tiener jaren keek ik volgens mij niet, op een sporadische 5 minuten na..
ook soaps snap(te) ik de lol niet van..
Inruilen voor een chihuahua.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had 1.5 dag even wat ander voer want was te laat met bestellen en ze heeft toen dinsdagavond alles eruit gekotst en sindsdien krijg ik er alleen nog wat snoepjes en liquid snacks in.
Heb nu op advies van de dierenarts ook weer de kittenbrokken gekocht maar kijkt ze ook niet naar om want moet het langzaam gaan mengen met de volwassen versie die ik gisteren had gekocht zodat ze eraan kan wennen (die kittenbrokjes ruiken ook sterker en vinden ze lekkerder).
Seinfeld had wel komische stukjes, maar was ik na een seizoen ofzo ook wel van genezenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn vader vindt Seinfeld geweldig
En Two And A Half Men
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn vader vindt Seinfeld geweldig
En Two And A Half Men
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
verder ben ik sowieso slecht met series..
De series die ik gezien heb zijn denk ik op 1 hand te tellen
Ik kan Amerikaanse sitcoms maar moeilijk of niet leuk vinden. Britse humor vind ik leuker.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Seinfeld had wel komische stukjes, maar was ik na een seizoen ofzo ook wel van genezen
dat is ook logisch. Are you being served... purfectionquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan Amerikaanse sitcoms maar moeilijk of niet leuk vinden. Britse humor vind ik leuker.
House of cards is wel erg goed!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
Ik ben heel slecht in series uit kijken. Lost, prisonbreak, breaking bad, better call saul, weeds, ozark, house of cards, dexter, the blacklist…. Allemaal nooit uitgekeken
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
En ik zit in de stress om die vinger van mij. Krijg serieus hoofdpijn van de stress vandaag.
Blackadder, Monty Python, Bean, It Ain't Half Hot Mum...quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is ook logisch. Are you being served... purfection
Behalve het laatste seizoen danquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
House of cards is wel erg goed!
En nat voer? Als ze hier geen brokken wilden dan lusten ze vaak nog wel natvoer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had 1.5 dag even wat ander voer want was te laat met bestellen en ze heeft toen dinsdagavond alles eruit gekotst en sindsdien krijg ik er alleen nog wat snoepjes en liquid snacks in.
Heb nu op advies van de dierenarts ook weer de kittenbrokken gekocht maar kijkt ze ook niet naar om want moet het langzaam gaan mengen met de volwassen versie die ik gisteren had gekocht zodat ze eraan kan wennen (die kittenbrokjes ruiken ook sterker en vinden ze lekkerder).
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
Ik ben heel slecht in series uit kijken. Lost, prisonbreak, breaking bad, better call saul, weeds, ozark, house of cards, dexter, the blacklist…. Allemaal nooit uitgekeken
Ja, dat klopt.quote:
Mr. Bean kon ik dan weer niets meequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blackadder, Monty Python, Bean, It Ain't Half Hot Mum...
Ieuw.quote:
Luciferquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.
Lucifer heb ik in 1 keer gezien want dat was al afgelopen. Scorpion ook.
Veel verstandiger voor me
Ja denk dat ik het topje van mijn middelvinger kwijt ga raken. Had eigenlijk voor volgende week vrijdag een afspraak maar ze heeft met heel veel geluk voor morgen een plekje kunnen vinden.quote:
een paar afleveringen gezien maar was niet echt mijn dingquote:
Ja, maar op den duur heb ik dan gewoon geen zin meer. Vooral als het vaag of lang draderig wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
House of cards is wel erg goed!
Ik kon/kan daar zo hard om lachenquote:
Zegt ie op FOK!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Leuk series en films kijken als je echt verder geen reet te doen hebt in het leven.
Ja boeit haar ook niet zo. Vond ze al nooit zo boeiend na een paar happen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En nat voer? Als ze hier geen brokken wilden dan lusten ze vaak nog wel natvoer.
Beetje zoals NCIS.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar op den duur heb ik dan gewoon geen zin meer. Vooral als het vaag of lang draderig wordt.
hyacint bucket kon ik ook niets mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kon/kan daar zo hard om lachen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat ik het topje van mijn middelvinger kwijt ga raken. Had eigenlijk voor volgende week vrijdag een afspraak maar ze heeft met heel veel geluk voor morgen een plekje kunnen vinden.
die kijk ik nog wel.quote:
Oh ja, lucifer moet ik ook nog uitkijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.
Lucifer heb ik in 1 keer gezien want dat was al afgelopen. Scorpion ook.
Veel verstandiger voor me
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
hyacint bucket kon ik ook niets mee.
Ik verzamelde vroeger de boxsetsquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kijk ik nog wel.
wel vaak meerdere afleveringen achter elkaar want ja weer eens vergeten enzo
the Lincoln Lawyerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, lucifer moet ik ook nog uitkijken
Tom Ellis
Anderen zitten dan weer 580 uur per dag op fokquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Leuk series en films kijken als je echt verder geen reet te doen hebt in het leven.
Ik welquote:
Schone Schijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Fawlty Towers is wel echt meesterlijk
Om te zeiken op andermans hobby's.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Anderen zitten dan weer 580 uur per dag op fok
It's Bouqet!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schone Schijn
keeping up appearances
die bucket
checkquote:
Waarom zijn katten zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja boeit haar ook niet zo. Vond ze al nooit zo boeiend na een paar happen.
Detecteer ik daar een zekere zeiktoon jegens mensen die vrolijk en vol passie hun fokzeikhobby beoefenen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om te zeiken op andermans hobby's.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Fawlty Towers is wel echt meesterlijk
checkt beidequote:
Alle Zegen Komt Van Boven, Daar Komen De Schuttersquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schone Schijn
keeping up appearances
die bucket
Hoezo lig je in bed…quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer genieten. Ik lig in bed en begint er iemand te hameren ergens.
Misschienquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Detecteer ik daar een zekere zeiktoon jegens mensen die vrolijk en vol passie hun fokzeikhobby beoefenen?
Fawlty Towers aflevering The Germansquote:
Ja maar begint te lang te duren en het begint pijn te doen terwijl het 18 graden buiten is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
leek juist allemaal toch goeie kant op te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kusje op je griepquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Griep. Maar heb het teringdruk met werk dus ik lig er net in
ik had op een gegeven moment een website (Russisch) gevonden waar alle afleveringen incl de twee in JAG op stonden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamelde vroeger de boxsets
goed slapen doen tussen het werken doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook, mn avondetenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar begint te lang te duren en het begint pijn te doen terwijl het 18 graden buiten is.das gewoon kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja dat heb ik ook gezienquote:
Die kan ik me ook niet herinneren op tv gezien te hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had op een gegeven moment een website (Russisch) gevonden waar alle afleveringen incl de twee in JAG op stonden.
Met het uitzendschema in Nederland kon je toen er niet van op aan welk seizoen je te zien kreeg, de ene keer leefde Kate nog en de volgende aflevering kreeg je ineens Ellie en Nick. (oke ik overdrijf ja ik weet het)
maar kan me niet herinneren dat ik de eerste twee echte afleveringen in NL op TV had gezien.
Dat ze in het vliegtuig van de president zijn en die andere met die kerel die door het dak van een auto valt na een sabotage aan zn parachute
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer genieten. Ik lig in bed en begint er iemand te hameren ergens.
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan ik me ook niet herinneren op tv gezien te hebben.
Oh gatsiequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
naja alles... alles waar ik om denk dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.
Internet was een zegen om ineens alles te kunnen zien![]()
en nu.... nu kijk ik zo goed als alles online
Ja vorig jaar riep ik het uit paniek hier omdat ik niks wist maar ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf ook gaan zeggen dat het niet veel meer gaat zijn als het nog geneest.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook, mn avondeten
[..]beterschap
[..]
das gewoon kut
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farmquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.
Internet was een zegen om ineens alles te kunnen zien![]()
en nu.... nu kijk ik zo goed als alles online
Dat is een leuk programma.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farm
ik heb ook geen eigen abo'squote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farm
Ik heb veel te veel streamingsdiensten. Download helemaal niks meer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldige tv. Zelfs mijn vriendin die niets met Clarkson heeft vindt het heel erg leukquote:
Jij rebel!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook geen eigen abo's
misbruik de NLziet van een oud collega (met toestemming)
maar verder piraat ik
klopt.quote:
Eens hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt.
maar de abo's vind ik de duur voor 1 serie op A 1 op B en 1 op C waarvan ik dus echt te slecht ben in kijken zodat ik seizoenen ineens moet inhalen die dan ineens maar tot seizoen 6 op dienst B staan en je voor 7 en verder naar C moet
Chromecast gebruik ik voor tv en F1.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Ik heb toegang tot alles ongeveer alleen Disney werkt niet meer via de TV alleen nog via de Chromecast want ja het is niet mijn eigen account en dat mag niet.![]()
Videoland gebruik ik ook al jaren van iemand anders en ik kan nu niet meer connecten met de TV maar ik denk dat dat een ander probleem is. En anders alsnog gewoon Chromecast.
Ik gebruik Amazon eigenlijk vooral voor het verzenden maar mijn vader zit bij mij op en hij wil het absoluut niet kwijt. Hij gebruikt het dan weer niet voor verzenden maar om dingen te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
ik heb amazon prime voor de games en de gratis shipping..
en nog HBO lopen, maar die overweeg ik op te zeggen
gewone TV heb ik in 2020 ofzo de deur uit gedaan. werd me ook veel te duurquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
Toevallig net weer een nieuw streaming abo afgesloten voor een specifieke show.. Joyn. Inmiddels netflix, disney, paramount, sky, prime, NL ziet en joyn. En dan nog gewone tv.
Ik heb een aantal van die early adaptor dingen die levenslang maar een paar euro per maand kosten. Als ik die opzeg en later weer zou willen kost het 3/4x zo veel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
ik heb amazon prime voor de games en de gratis shipping..
en nog HBO lopen, maar die overweeg ik op te zeggen
gewone tv heb ik ook, maar wil ik ook op bezuinigenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
Toevallig net weer een nieuw streaming abo afgesloten voor een specifieke show.. Joyn. Inmiddels netflix, disney, paramount, sky, prime, NL ziet en joyn. En dan nog gewone tv.
Ja ik heb hem in principe ooit alleen aan de tv gehangen zodat ik live tv kan kijken want ik ben ingelogd op de KPN app van mijn vader maar ik heb geen KPN internet dus moet ik het via mijn telefoon streamen maar dat is geen enkel probleem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor
[..]
Chromecast gebruik ik voor tv en F1.
Die heb ik dan weer niet. Wel NLZiet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gewone tv heb ik ook, maar wil ik ook op bezuinigen
dat is voor mij de enige reden om HBO nog niet op te zeggen, 50% lifetime discount.. maar als je praktisch niks kijkt is het goedkoper om op te zeggen en em een maandje aan te zetten laterquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een aantal van die early adaptor dingen die levenslang maar een paar euro per maand kosten. Als ik die opzeg en later weer zou willen kost het 3/4x zo veel.
Techniek staat voor nietsquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb hem in principe ooit alleen aan de tv gehangen zodat ik live tv kan kijken want ik ben ingelogd op de KPN app van mijn vader maar ik heb geen KPN internet dus moet ik het via mijn telefoon streamen maar dat is geen enkel probleem.
tja, wordt je strot door geduwd door ziggo als je internet bij ze wiltquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer jiet. Wel NLZiet.
Slim om mensen binnen te houden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een aantal van die early adaptor dingen die levenslang maar een paar euro per maand kosten. Als ik die opzeg en later weer zou willen kost het 3/4x zo veel.
Ja wel chill want zo kijk ik inmiddels al 6 jaar gratis televisie. Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel weinig tv kijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Techniek staat voor niets
Kennelijk werkt hetquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slim om mensen binnen te houden.
Ik heb er ook een overvloed aan streaming abonnementen lopen. Maar deels via m'n werk tegenwoordig.
Wij ook niet heel veel. En terugkijken is ook wel handig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wel chill want zo kijk ik inmiddels al 6 jaar gratis televisie. Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel weinig tv kijk.
ik zou in theorie ook wel via werk een netflix abo ofzo kunnen krijgen.. maarja.. gedoe en zonde van de centen want kijk meeste toch nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slim om mensen binnen te houden.
Ik heb er ook een overvloed aan streaming abonnementen lopen. Maar deels via m'n werk tegenwoordig.
Live TV heb ik nog een analoog signaal van ziggo uit de muur komen (waarmee je dus alleen 1 2 en 3 en de BBC's, MTV kan kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb hem in principe ooit alleen aan de tv gehangen zodat ik live tv kan kijken want ik ben ingelogd op de KPN app van mijn vader maar ik heb geen KPN internet dus moet ik het via mijn telefoon streamen maar dat is geen enkel probleem.
Met NL ziet heb je lang niet alle zenders die je in een normale pakket wel krijgt. Ik heb het zelf overwogen alleen heb je dan best veel standaard dingen niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Live TV heb ik nog een analoog signaal van ziggo uit de muur komen (waarmee je dus alleen 1 2 en 3 en de BBC's, MTV kan kijken.
Ik kan via NLziet ook live TV kijken. En ik heb IPTV waarmee ik ook america zwitserland en weet ik veel wat allemaal kan zien.
zoals?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Met NL ziet heb je lang niet alle zenders die je in een normale pakket wel krijgt. Ik heb het zelf overwogen alleen heb je dan best veel standaard dingen niet.
wrom zou je dan nog internet bij ziggo behouden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, wordt je strot door geduwd door ziggo als je internet bij ze wilt
even de @Ama's door midden breken en kijken of er een verrassing in zitquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn Netflix dinges al even op pauze staan maar nu pas valt mij ineens op wat voor snor die man heeft.
[ link | afbeelding ]
ja oke maar die niet standaard zenders mis ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Met NL ziet heb je lang niet alle zenders die je in een normale pakket wel krijgt. Ik heb het zelf overwogen alleen heb je dan best veel standaard dingen niet.
Blokje kaasquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de @:Ama's door midden breken en kijken of er een verrassing in zit
Cola en snacks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de @:Ama's door midden breken en kijken of er een verrassing in zit
Al die crime dingen enz. Mijn favoriete zender ID TV maar dat staat tegenwoordig ook allemaal op HBO een dag later.quote:
zeg..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die crime dingen enz. Mijn favoriete zender ID TV maar dat staat tegenwoordig ook allemaal op HBO een dag later.
Wij hebben tv, internet en een aantal streamingdiensten gratis via gergi z'n werk. Anders hadden we er ook niet zoveel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewone TV heb ik in 2020 ofzo de deur uit gedaan. werd me ook veel te duur
correct en de vraag is uberhaupt wanneer dat hier komtquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou je dan nog internet bij ziggo behouden.
geen glasvezels?
oh, maar dat zou ik niet missenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die crime dingen enz. Mijn favoriete zender ID TV maar dat staat tegenwoordig ook allemaal op HBO een dag later.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
correct en de vraag is uberhaupt wanneer dat hier komt
Hee Ama, ik heb hier allemaal naaktslakken die boos op je zijn wegens racismequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
cnn komt ook gewoon uit de muur zonder aboquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, maar dat zou ik niet missen
zeg tegenwoordig hooguit cnn aan
ja maar internetquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
cnn komt ook gewoon uit de muur zonder abo
stomme verdiepingenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
de fiber ligt wel tot de eerste verdieping
verdiepingen 2 en 3 houden nu alles tegen
Bewust?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
de fiber ligt wel tot de eerste verdieping
verdiepingen 2 en 3 houden nu alles tegen
veel glasvezelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel opties heb je in nederland eigenlijk qua aanbieders van tv/internet?
HdPquote:De Amerikaanse minister van Volksgezondheid Robert F. Kennedy Jr. denkt erover om de vogelgriep (H5N1) zijn gang te laten gaan in pluimveebedrijven. Bedoeling is om te kijken of sommige kippen immuun zijn. Wetenschappers waarschuwen dat het een ‘desastreus idee’ is.
...
Experts zijn in alle staten. The New York Times sprak met meerdere dierenartsen en andere wetenschappers, die het voorstel ‘een desastreus idee’ noemen. Met elke besmetting krijgt het virus immers een kans om te muteren tot een gevaarlijkere variant. Voorlopig kan het virus zich nog niet onder mensen verspreiden, maar daar kan zo wel sneller verandering in komen.
...
Die problemen zijn er ook al zonder de proef van Kennedy. Zo gaat de vogelgriep in de VS al rond onder koeien. Zoogdieren dus, net als wij mensen. De kans is reëel dat het virus zich nog verder muteert en ook onder mensen rond gaat. ,,Daar zijn maar een paar mutaties voor nodig’’, zei viroloog Chantal Rovers afgelopen week op deze site. Het virus zou dan kunnen zorgen voor een pandemie die mogelijk ernstiger is dan de coronapandemie van vijf jaar geleden.
soort van i guess... weigeren elke medewerking met aanleg van glas tot nu toe..quote:
adsl ook heel veel aanbieders..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel glasvezels
adsl geen idee van of dat nog rendabel is.
en kabel, 1 aanbieder per regio
Doet me een beetje denken aan High Rise van J G Ballard. Dat mensen van verschillende verdiepingen boos op elkaar werden en elkaar geen millimeter gunden.quote:
Ach.. sinds de dag dat bleekmiddel inspuiten als preventieve oplossing voor covid, ik bedoel the chinese virus, werd geopperd in de VS, sta ik nergens meer versteld van.quote:
Ik wou dat de worm in z'n brein nog leefde. Die had denk ik beter aan de knoppen kunnen zitten.quote:
Nou ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
soort van i guess... weigeren elke medewerking met aanleg van glas tot nu toe..
en aangezien ze op het balkon moeten zijn moet er iets van toestemming zijn..
de VVE kan het escaleren en op een rechtzaak aan laten komen maar daar zijn we nog niet gok ik zo.. ik hoop dat ze het met de lente/zomner nog eens gaan proberen..
Ja, maar daar hadden wij nog niet direct last van. Nu gaan ze daar gewoon een nieuwe pandemie kweken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach.. sinds de dag dat bleekmiddel inspuiten als preventieve oplossing voor covid, ik bedoel the chinese virus, werd geopperd in de VS, sta ik nergens meer versteld van.
ah nog wel rendabel dus....quote:
Nou zeg maar dat ze lekker de tering mogen krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee Ama, ik heb hier allemaal naaktslakken die boos op je zijn wegens racisme
WOWquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zeg maar dat ze lekker de tering mogen krijgen.
Nee dat had het IQ van de wereldbevolking juist wat opgekrikt denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden wij nog niet direct last van. Nu gaan ze daar gewoon een nieuwe pandemie kweken.
Volgens mij is de worm vervangen door een intergalactische schimmel die z'n sporen wil verspreiden door de aarde op te blazen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat de worm in z'n brein nog leefde. Die had denk ik beter aan de knoppen kunnen zitten.
met het stoppen van het ministerie van onderwijs zullen ze idd geen IQpunten meer opkrikken daarquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat had het IQ van de wereldbevolking juist wat opgekrikt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dacht eigenlijk dat zulke zaken door de VVE besloten werden en je er dan collectief aan moet meewerken. Maar ben niet heel erg bekend met hoe een VVE precies werkt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
yep..
uiteindelijk zal het er wel komen...
Cordyceps 2028quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is de worm vervangen door een intergalactische schimmel die z'n sporen wil verspreiden door de aarde op te blazen.
Ja heb vandaag even een minder dagje dus ben vandaag ook extra boos op die stomme beesten.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi koopt vast bleekmiddel en injectienaalden
200mbit voor 60 euro bij KPNquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah nog wel rendabel dus....
zal wel prijzig zijn om een 'normale' snelheid te krijgen ofnie?
32 euro is dat toch wel te doen? das al minstens de helft goedkoper dan ziggiquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
200mbit voor 60 euro bij KPN
100mbit vanaf ~32 euro als ik zo snel even kijk
andere optie is Odido klik &klaar (5G mobiel internet) 300mbit voor iets van 20 euro per maand volgens mij?
wie moet ik in elkaar slaan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb vandaag even een minder dagje dus ben vandaag ook extra boos op die stomme beesten.
er is besloten op een leden vergadering dat de vve e.e.a. uitzoekt (op basis daarvan hebbenz e KPN toegang gegeven tot het pand) maar de aannemer moet toestemming hebben om op iemands prive terrein te komen (balkon)quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat zulke zaken door de VVE besloten werden en je er dan collectief aan moet meewerken. Maar ben niet heel erg bekend met hoe een VVE precies werkt.
Ah op die manier. Jammer dat het niet via de gezamelijke ruimtes kan dan. Zo'n procedure kost natuurlijk erg veel tijd en geld, zal wel plan C zijn ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
er is besloten op een leden vergadering dat de vve e.e.a. uitzoekt (op basis daarvan hebbenz e KPN toegang gegeven tot het pand) maar de aannemer moet toestemming hebben om op iemands prive terrein te komen (balkon)
de VVE kan dit wel weer forceren maar dan moet er eerst waarschijnlijk een gerechtelijke procedure volgen..
Ja een deel van het probleem van mijn stress is mijn schuld..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wie moet ik in elkaar slaan?
zeg niet zulke vieze dingenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
32 euro is dat toch wel te doen? das al minstens de helft goedkoper dan ziggi
en 100mbit kan ook best... toch?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja een deel van het probleem van mijn stress is mijn schuld..
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg niet zulke vieze dingen
in theorie moet het kunnen hoor, maar ik erger mij nu al aan 200mbit
ja ik ben alleen in huis en heb zal aan 100mbit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg niet zulke vieze dingen
in theorie moet het kunnen hoor, maar ik erger mij nu al aan 200mbit
ik zie dat 50mbit ook kan.. kost 30 euro per maandquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben alleen in huis en heb zal aan 100mbit.
odido heeft niet lagere snelheid anders had ik lager genomen
Maar waar merk je het aan? Dacht dat 100 voor streaming en gaming genoeg was eigenlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie dat 50mbit ook kan.. kost 30 euro per maand
ik ben ook alleen hoor,maar mn internet moet gewoon snel en betrouwbaar zijn, ongeacht hoe ik het gebruik
Als het goed is heb ze geen 50 meer maar in mijn contract staat dat nog steeds wel maar volgens mij kreeg ik toen mail en is 100 het laagste nu. Als we over het Odido hebben nu.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben ook alleen hoor,maar mn internet moet gewoon snel en betrouwbaar zijn, ongeacht hoe ik het gebruik
Downloaden bijv.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waar merk je het aan? Dacht dat 100 voor streaming en gaming genoeg was eigenlijk.
ik heb op de laptop IPTV aan, F1TVquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt glas neem ik aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is heb ze geen 50 meer maar in mijn contract staat dat nog steeds wel maar volgens mij kreeg ik toen mail en is 100 het laagste nu. Als we over het Odido hebben nu.
kan zijn dat odido het niet meer aanbied, ik had het meer in het algemeen over het aanbod op ADSLquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is heb ze geen 50 meer maar in mijn contract staat dat nog steeds wel maar volgens mij kreeg ik toen mail en is 100 het laagste nu. Als we over het Odido hebben nu.
Alles wordt gewoon traag en ben voor mn gevoel een eeuwigheid aan het wachten..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waar merk je het aan? Dacht dat 100 voor streaming en gaming genoeg was eigenlijk.
we hadden het over ADSL snelhedenquote:
hmz.... ik kan zelfs thuiswerken, extern bureaublad waarover ik ook via voip bel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:53 schreef mschol het volgende:
Alles wordt gewoon traag en ben voor mn gevoel een eeuwigheid aan het wachten..
mja, veel mensen kunnen er prima mee overweg..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz.... ik kan zelfs thuiswerken, extern bureaublad waarover ik ook via voip bel.
vreemde vogelquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, veel mensen kunnen er prima mee overweg..
alleen ik heb duidelijk hogere eisen
zoggi betaal je sowieso te veel voorquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb schijnbaar 250 mbit bij de zoggi, moet nog steeds een keertje bellen of ze weer eens een 'aanbieding' hebben want betaal natuurlijk weer veels te veel
Heb jij nooit kabelinternet gehad zeker waar het feest was als je met 100 bit/s kon downloadenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, veel mensen kunnen er prima mee overweg..
alleen ik heb duidelijk hogere eisen
Dat sowieso ja, al is daardoor mijn abo voor mobiel (hollandsnieuwe) wel een stuk goedkoperquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoggi betaal je sowieso te veel voor
napster 4d5u12m32squote:Op donderdag 20 maart 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij nooit kabelinternet gehad zeker waar het feest was als je met 100 bit/s kon downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |