Detecteer ik daar een zekere zeiktoon jegens mensen die vrolijk en vol passie hun fokzeikhobby beoefenen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om te zeiken op andermans hobby's.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Fawlty Towers is wel echt meesterlijk
checkt beidequote:
Alle Zegen Komt Van Boven, Daar Komen De Schuttersquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schone Schijn
keeping up appearances
die bucket
Hoezo lig je in bed…quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer genieten. Ik lig in bed en begint er iemand te hameren ergens.
Misschienquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Detecteer ik daar een zekere zeiktoon jegens mensen die vrolijk en vol passie hun fokzeikhobby beoefenen?
Fawlty Towers aflevering The Germansquote:
Ja maar begint te lang te duren en het begint pijn te doen terwijl het 18 graden buiten is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
leek juist allemaal toch goeie kant op te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kusje op je griepquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Griep. Maar heb het teringdruk met werk dus ik lig er net in
ik had op een gegeven moment een website (Russisch) gevonden waar alle afleveringen incl de twee in JAG op stonden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamelde vroeger de boxsets
goed slapen doen tussen het werken doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook, mn avondetenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar begint te lang te duren en het begint pijn te doen terwijl het 18 graden buiten is.das gewoon kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja dat heb ik ook gezienquote:
Die kan ik me ook niet herinneren op tv gezien te hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had op een gegeven moment een website (Russisch) gevonden waar alle afleveringen incl de twee in JAG op stonden.
Met het uitzendschema in Nederland kon je toen er niet van op aan welk seizoen je te zien kreeg, de ene keer leefde Kate nog en de volgende aflevering kreeg je ineens Ellie en Nick. (oke ik overdrijf ja ik weet het)
maar kan me niet herinneren dat ik de eerste twee echte afleveringen in NL op TV had gezien.
Dat ze in het vliegtuig van de president zijn en die andere met die kerel die door het dak van een auto valt na een sabotage aan zn parachute
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer genieten. Ik lig in bed en begint er iemand te hameren ergens.
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan ik me ook niet herinneren op tv gezien te hebben.
Oh gatsiequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
naja alles... alles waar ik om denk dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.
Internet was een zegen om ineens alles te kunnen zien![]()
en nu.... nu kijk ik zo goed als alles online
Ja vorig jaar riep ik het uit paniek hier omdat ik niks wist maar ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf ook gaan zeggen dat het niet veel meer gaat zijn als het nog geneest.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook, mn avondeten
[..]beterschap
[..]
das gewoon kut
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farmquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.
Internet was een zegen om ineens alles te kunnen zien![]()
en nu.... nu kijk ik zo goed als alles online
Dat is een leuk programma.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farm
ik heb ook geen eigen abo'squote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farm
Ik heb veel te veel streamingsdiensten. Download helemaal niks meer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldige tv. Zelfs mijn vriendin die niets met Clarkson heeft vindt het heel erg leukquote:
Jij rebel!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook geen eigen abo's
misbruik de NLziet van een oud collega (met toestemming)
maar verder piraat ik
klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |