Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
En toen kregen we Beverly Hills 90210. Ging iedereen z’n kind ineens Kelly, Brandon of Dylan noemen
Topanga (die naam vooralquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boy meets World
Tim the Toolman Tayler met Home Improvement
Luke was goed als secteleider in Criminal Mindsquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RIP Shanon Doherty/Luke Perry
ja maar die naam paste erg goed bij dat haar en gedrag... een beetje een Hermione typequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Topanga (die naam vooral![]()
)
Ja okee dat welquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die naam paste erg goed bij dat haar en gedrag... een beetje een Hermione type
ja, maar de allerbeste baas was de buurman van Tim Taylorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee dat wel
Natuurlijk was mr Feeny wel een baas
Home Improvement staat op Disney, ik heb het overwogen om het nog eens te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boy meets World
Tim the Toolman Tayler met Home Improvement
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.
Ja, dat kwartje viel later pas.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar idd wat Yg zegt, dat gaat zo ver langs je heen.
heartbreak highquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Home Improvement staat op Disney, ik heb het overwogen om het nog eens te kijken.
Ik vond als tiener 3rd rock from the sun en Beverly Hills leuk. Later keek ik ook nog Roswell, Dawsons Creek en Gilmore Girls.
Wat is er aan de hand met der dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Nou kat kijkt nog steeds naar haar brokjes alsof ik haar wil vermoorden. Leuk want als ze echt niet gaat eten kan ik naar de dierenarts. Ook al vreet ze wel wat snoepjes enz.
Je kunt zeggen wat je wilt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Als je het even niet meer trekt, moet je misschien proberen te duwen
Ook goedenavondquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt.
Maar je kan ook gewoon je smoel houden.
Je moet je mond houden als je praat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt.
Maar je kan ook gewoon je smoel houden.
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JaaaaaaaStiekem verliefd op Drazic
Wees welkom meneerquote:
Friends heb ik heel soms een aflevering gezien maar dat was ook niet my cupateaquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef mschol het volgende:
ik moest vrij weinig hebben van al die "reallife" series..
Vond er echt geen reet aan
Pas heel veel later friends gezien, maar toen waren ze al in seizoen 8 ofzo?
Overigens ook nooit afgekeken..
Friends vind ik zo overrated.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef mschol het volgende:
ik moest vrij weinig hebben van al die "reallife" series..
Vond er echt geen reet aan
Pas heel veel later friends gezien, maar toen waren ze al in seizoen 8 ofzo?
Overigens ook nooit afgekeken..
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens had
We houden nog steeds van jequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens had
ik was toen flink ouder hoor, en vond ik grappig maar gegeven moment gewoon klaar mee..quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Friends heb ik heel soms een aflevering gezien maar dat was ook niet my cupatea
meneer? Meneer wil een tjiesburgehquote:
Ze had 1.5 dag even wat ander voer want was te laat met bestellen en ze heeft toen dinsdagavond alles eruit gekotst en sindsdien krijg ik er alleen nog wat snoepjes en liquid snacks in.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met der dan?
GTST keek ik omdat mn zus keek... en was ik ook wel klaar mee op een gegeven moment.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was toen flink ouder hoor, en vond ik grappig maar gegeven moment gewoon klaar mee..
de series uit mijn tiener jaren keek ik volgens mij niet, op een sporadische 5 minuten na..
ook soaps snap(te) ik de lol niet van..
Inruilen voor een chihuahua.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had 1.5 dag even wat ander voer want was te laat met bestellen en ze heeft toen dinsdagavond alles eruit gekotst en sindsdien krijg ik er alleen nog wat snoepjes en liquid snacks in.
Heb nu op advies van de dierenarts ook weer de kittenbrokken gekocht maar kijkt ze ook niet naar om want moet het langzaam gaan mengen met de volwassen versie die ik gisteren had gekocht zodat ze eraan kan wennen (die kittenbrokjes ruiken ook sterker en vinden ze lekkerder).
Seinfeld had wel komische stukjes, maar was ik na een seizoen ofzo ook wel van genezenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn vader vindt Seinfeld geweldig
En Two And A Half Men
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn vader vindt Seinfeld geweldig
En Two And A Half Men
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
verder ben ik sowieso slecht met series..
De series die ik gezien heb zijn denk ik op 1 hand te tellen
Ik kan Amerikaanse sitcoms maar moeilijk of niet leuk vinden. Britse humor vind ik leuker.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Seinfeld had wel komische stukjes, maar was ik na een seizoen ofzo ook wel van genezen
dat is ook logisch. Are you being served... purfectionquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan Amerikaanse sitcoms maar moeilijk of niet leuk vinden. Britse humor vind ik leuker.
House of cards is wel erg goed!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
Ik ben heel slecht in series uit kijken. Lost, prisonbreak, breaking bad, better call saul, weeds, ozark, house of cards, dexter, the blacklist…. Allemaal nooit uitgekeken
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef Ama het volgende:
En ik zit in de stress om die vinger van mij. Krijg serieus hoofdpijn van de stress vandaag.
Blackadder, Monty Python, Bean, It Ain't Half Hot Mum...quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is ook logisch. Are you being served... purfection
Behalve het laatste seizoen danquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
House of cards is wel erg goed!
En nat voer? Als ze hier geen brokken wilden dan lusten ze vaak nog wel natvoer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had 1.5 dag even wat ander voer want was te laat met bestellen en ze heeft toen dinsdagavond alles eruit gekotst en sindsdien krijg ik er alleen nog wat snoepjes en liquid snacks in.
Heb nu op advies van de dierenarts ook weer de kittenbrokken gekocht maar kijkt ze ook niet naar om want moet het langzaam gaan mengen met de volwassen versie die ik gisteren had gekocht zodat ze eraan kan wennen (die kittenbrokjes ruiken ook sterker en vinden ze lekkerder).
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
Ik ben heel slecht in series uit kijken. Lost, prisonbreak, breaking bad, better call saul, weeds, ozark, house of cards, dexter, the blacklist…. Allemaal nooit uitgekeken
Ja, dat klopt.quote:
Mr. Bean kon ik dan weer niets meequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blackadder, Monty Python, Bean, It Ain't Half Hot Mum...
Ieuw.quote:
Luciferquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.
Lucifer heb ik in 1 keer gezien want dat was al afgelopen. Scorpion ook.
Veel verstandiger voor me
Ja denk dat ik het topje van mijn middelvinger kwijt ga raken. Had eigenlijk voor volgende week vrijdag een afspraak maar ze heeft met heel veel geluk voor morgen een plekje kunnen vinden.quote:
een paar afleveringen gezien maar was niet echt mijn dingquote:
Ja, maar op den duur heb ik dan gewoon geen zin meer. Vooral als het vaag of lang draderig wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
House of cards is wel erg goed!
Ik kon/kan daar zo hard om lachenquote:
Zegt ie op FOK!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Leuk series en films kijken als je echt verder geen reet te doen hebt in het leven.
Ja boeit haar ook niet zo. Vond ze al nooit zo boeiend na een paar happen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En nat voer? Als ze hier geen brokken wilden dan lusten ze vaak nog wel natvoer.
Beetje zoals NCIS.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar op den duur heb ik dan gewoon geen zin meer. Vooral als het vaag of lang draderig wordt.
hyacint bucket kon ik ook niets mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kon/kan daar zo hard om lachen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat ik het topje van mijn middelvinger kwijt ga raken. Had eigenlijk voor volgende week vrijdag een afspraak maar ze heeft met heel veel geluk voor morgen een plekje kunnen vinden.
die kijk ik nog wel.quote:
Oh ja, lucifer moet ik ook nog uitkijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.
Lucifer heb ik in 1 keer gezien want dat was al afgelopen. Scorpion ook.
Veel verstandiger voor me
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
hyacint bucket kon ik ook niets mee.
Ik verzamelde vroeger de boxsetsquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kijk ik nog wel.
wel vaak meerdere afleveringen achter elkaar want ja weer eens vergeten enzo
the Lincoln Lawyerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, lucifer moet ik ook nog uitkijken
Tom Ellis
Anderen zitten dan weer 580 uur per dag op fokquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Leuk series en films kijken als je echt verder geen reet te doen hebt in het leven.
Ik welquote:
Schone Schijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Fawlty Towers is wel echt meesterlijk
Om te zeiken op andermans hobby's.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Anderen zitten dan weer 580 uur per dag op fok
It's Bouqet!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schone Schijn
keeping up appearances
die bucket
checkquote:
Waarom zijn katten zoquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja boeit haar ook niet zo. Vond ze al nooit zo boeiend na een paar happen.
Detecteer ik daar een zekere zeiktoon jegens mensen die vrolijk en vol passie hun fokzeikhobby beoefenen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om te zeiken op andermans hobby's.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Fawlty Towers is wel echt meesterlijk
checkt beidequote:
Alle Zegen Komt Van Boven, Daar Komen De Schuttersquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Schone Schijn
keeping up appearances
die bucket
Hoezo lig je in bed…quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer genieten. Ik lig in bed en begint er iemand te hameren ergens.
Misschienquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Detecteer ik daar een zekere zeiktoon jegens mensen die vrolijk en vol passie hun fokzeikhobby beoefenen?
Fawlty Towers aflevering The Germansquote:
Ja maar begint te lang te duren en het begint pijn te doen terwijl het 18 graden buiten is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
leek juist allemaal toch goeie kant op te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kusje op je griepquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Griep. Maar heb het teringdruk met werk dus ik lig er net in
ik had op een gegeven moment een website (Russisch) gevonden waar alle afleveringen incl de twee in JAG op stonden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verzamelde vroeger de boxsets
goed slapen doen tussen het werken doorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook, mn avondetenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar begint te lang te duren en het begint pijn te doen terwijl het 18 graden buiten is.das gewoon kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja dat heb ik ook gezienquote:
Die kan ik me ook niet herinneren op tv gezien te hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had op een gegeven moment een website (Russisch) gevonden waar alle afleveringen incl de twee in JAG op stonden.
Met het uitzendschema in Nederland kon je toen er niet van op aan welk seizoen je te zien kreeg, de ene keer leefde Kate nog en de volgende aflevering kreeg je ineens Ellie en Nick. (oke ik overdrijf ja ik weet het)
maar kan me niet herinneren dat ik de eerste twee echte afleveringen in NL op TV had gezien.
Dat ze in het vliegtuig van de president zijn en die andere met die kerel die door het dak van een auto valt na een sabotage aan zn parachute
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer genieten. Ik lig in bed en begint er iemand te hameren ergens.
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan ik me ook niet herinneren op tv gezien te hebben.
Oh gatsiequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
naja alles... alles waar ik om denk dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.
Internet was een zegen om ineens alles te kunnen zien![]()
en nu.... nu kijk ik zo goed als alles online
Ja vorig jaar riep ik het uit paniek hier omdat ik niks wist maar ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf ook gaan zeggen dat het niet veel meer gaat zijn als het nog geneest.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook, mn avondeten
[..]beterschap
[..]
das gewoon kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |