Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
En toen kregen we Beverly Hills 90210. Ging iedereen z’n kind ineens Kelly, Brandon of Dylan noemen
Topanga (die naam vooralquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boy meets World
Tim the Toolman Tayler met Home Improvement
Luke was goed als secteleider in Criminal Mindsquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RIP Shanon Doherty/Luke Perry
ja maar die naam paste erg goed bij dat haar en gedrag... een beetje een Hermione typequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Topanga (die naam vooral![]()
)
Ja okee dat welquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die naam paste erg goed bij dat haar en gedrag... een beetje een Hermione type
ja, maar de allerbeste baas was de buurman van Tim Taylorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee dat wel
Natuurlijk was mr Feeny wel een baas
Home Improvement staat op Disney, ik heb het overwogen om het nog eens te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Boy meets World
Tim the Toolman Tayler met Home Improvement
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb me altijd al afgevraagd wie daar in hemelsnaam naar keek.
Ja, dat kwartje viel later pas.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar idd wat Yg zegt, dat gaat zo ver langs je heen.
heartbreak highquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Home Improvement staat op Disney, ik heb het overwogen om het nog eens te kijken.
Ik vond als tiener 3rd rock from the sun en Beverly Hills leuk. Later keek ik ook nog Roswell, Dawsons Creek en Gilmore Girls.
Wat is er aan de hand met der dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Nou kat kijkt nog steeds naar haar brokjes alsof ik haar wil vermoorden. Leuk want als ze echt niet gaat eten kan ik naar de dierenarts. Ook al vreet ze wel wat snoepjes enz.
Je kunt zeggen wat je wilt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Als je het even niet meer trekt, moet je misschien proberen te duwen
Ook goedenavondquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt.
Maar je kan ook gewoon je smoel houden.
Je moet je mond houden als je praat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt.
Maar je kan ook gewoon je smoel houden.
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
JaaaaaaaStiekem verliefd op Drazic
Wees welkom meneerquote:
Friends heb ik heel soms een aflevering gezien maar dat was ook niet my cupateaquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef mschol het volgende:
ik moest vrij weinig hebben van al die "reallife" series..
Vond er echt geen reet aan
Pas heel veel later friends gezien, maar toen waren ze al in seizoen 8 ofzo?
Overigens ook nooit afgekeken..
Friends vind ik zo overrated.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef mschol het volgende:
ik moest vrij weinig hebben van al die "reallife" series..
Vond er echt geen reet aan
Pas heel veel later friends gezien, maar toen waren ze al in seizoen 8 ofzo?
Overigens ook nooit afgekeken..
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja neuj dat was 1 van de realisatiemomenten dat ik niet echt iets met jongens had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |