Mr. Bean kon ik dan weer niets meequote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blackadder, Monty Python, Bean, It Ain't Half Hot Mum...
Ieuw.quote:
Luciferquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.
Lucifer heb ik in 1 keer gezien want dat was al afgelopen. Scorpion ook.
Veel verstandiger voor me
Ja denk dat ik het topje van mijn middelvinger kwijt ga raken. Had eigenlijk voor volgende week vrijdag een afspraak maar ze heeft met heel veel geluk voor morgen een plekje kunnen vinden.quote:
een paar afleveringen gezien maar was niet echt mijn dingquote:
Ja, maar op den duur heb ik dan gewoon geen zin meer. Vooral als het vaag of lang draderig wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
House of cards is wel erg goed!
Ik kon/kan daar zo hard om lachenquote:
Zegt ie op FOK!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Leuk series en films kijken als je echt verder geen reet te doen hebt in het leven.
Ja boeit haar ook niet zo. Vond ze al nooit zo boeiend na een paar happen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En nat voer? Als ze hier geen brokken wilden dan lusten ze vaak nog wel natvoer.
Beetje zoals NCIS.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar op den duur heb ik dan gewoon geen zin meer. Vooral als het vaag of lang draderig wordt.
hyacint bucket kon ik ook niets mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kon/kan daar zo hard om lachen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat ik het topje van mijn middelvinger kwijt ga raken. Had eigenlijk voor volgende week vrijdag een afspraak maar ze heeft met heel veel geluk voor morgen een plekje kunnen vinden.
die kijk ik nog wel.quote:
Oh ja, lucifer moet ik ook nog uitkijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe soms pogingen idd om iets te kijken en dan vergeet ik weer dat het uitgezonden wordt en lig ik alweer 4 seizoenen achter.
Lucifer heb ik in 1 keer gezien want dat was al afgelopen. Scorpion ook.
Veel verstandiger voor me
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
hyacint bucket kon ik ook niets mee.
Ik verzamelde vroeger de boxsetsquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kijk ik nog wel.
wel vaak meerdere afleveringen achter elkaar want ja weer eens vergeten enzo
the Lincoln Lawyerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, lucifer moet ik ook nog uitkijken
Tom Ellis
Anderen zitten dan weer 580 uur per dag op fokquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Leuk series en films kijken als je echt verder geen reet te doen hebt in het leven.
Ik welquote:
Schone Schijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Fawlty Towers is wel echt meesterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |