Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farmquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn dus de eerste echte NCIS afleveringen.
Internet was een zegen om ineens alles te kunnen zien![]()
en nu.... nu kijk ik zo goed als alles online
Dat is een leuk programma.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farm
ik heb ook geen eigen abo'squote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel stream abonnement. Al zou ik wel Amazon Prime willen, want Clarkson's Farm
Ik heb veel te veel streamingsdiensten. Download helemaal niks meer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldige tv. Zelfs mijn vriendin die niets met Clarkson heeft vindt het heel erg leukquote:
Jij rebel!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook geen eigen abo's
misbruik de NLziet van een oud collega (met toestemming)
maar verder piraat ik
klopt.quote:
Eens hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt.
maar de abo's vind ik de duur voor 1 serie op A 1 op B en 1 op C waarvan ik dus echt te slecht ben in kijken zodat ik seizoenen ineens moet inhalen die dan ineens maar tot seizoen 6 op dienst B staan en je voor 7 en verder naar C moet
Chromecast gebruik ik voor tv en F1.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
Ik heb toegang tot alles ongeveer alleen Disney werkt niet meer via de TV alleen nog via de Chromecast want ja het is niet mijn eigen account en dat mag niet.![]()
Videoland gebruik ik ook al jaren van iemand anders en ik kan nu niet meer connecten met de TV maar ik denk dat dat een ander probleem is. En anders alsnog gewoon Chromecast.
Ik gebruik Amazon eigenlijk vooral voor het verzenden maar mijn vader zit bij mij op en hij wil het absoluut niet kwijt. Hij gebruikt het dan weer niet voor verzenden maar om dingen te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
ik heb amazon prime voor de games en de gratis shipping..
en nog HBO lopen, maar die overweeg ik op te zeggen
gewone TV heb ik in 2020 ofzo de deur uit gedaan. werd me ook veel te duurquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
Toevallig net weer een nieuw streaming abo afgesloten voor een specifieke show.. Joyn. Inmiddels netflix, disney, paramount, sky, prime, NL ziet en joyn. En dan nog gewone tv.
Ik heb een aantal van die early adaptor dingen die levenslang maar een paar euro per maand kosten. Als ik die opzeg en later weer zou willen kost het 3/4x zo veel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:57 schreef mschol het volgende:
ik heb amazon prime voor de games en de gratis shipping..
en nog HBO lopen, maar die overweeg ik op te zeggen
gewone tv heb ik ook, maar wil ik ook op bezuinigenquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
Toevallig net weer een nieuw streaming abo afgesloten voor een specifieke show.. Joyn. Inmiddels netflix, disney, paramount, sky, prime, NL ziet en joyn. En dan nog gewone tv.
Ja ik heb hem in principe ooit alleen aan de tv gehangen zodat ik live tv kan kijken want ik ben ingelogd op de KPN app van mijn vader maar ik heb geen KPN internet dus moet ik het via mijn telefoon streamen maar dat is geen enkel probleem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens hoor
[..]
Chromecast gebruik ik voor tv en F1.
Die heb ik dan weer niet. Wel NLZiet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gewone tv heb ik ook, maar wil ik ook op bezuinigen
dat is voor mij de enige reden om HBO nog niet op te zeggen, 50% lifetime discount.. maar als je praktisch niks kijkt is het goedkoper om op te zeggen en em een maandje aan te zetten laterquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een aantal van die early adaptor dingen die levenslang maar een paar euro per maand kosten. Als ik die opzeg en later weer zou willen kost het 3/4x zo veel.
Techniek staat voor nietsquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb hem in principe ooit alleen aan de tv gehangen zodat ik live tv kan kijken want ik ben ingelogd op de KPN app van mijn vader maar ik heb geen KPN internet dus moet ik het via mijn telefoon streamen maar dat is geen enkel probleem.
tja, wordt je strot door geduwd door ziggo als je internet bij ze wiltquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer jiet. Wel NLZiet.
Slim om mensen binnen te houden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een aantal van die early adaptor dingen die levenslang maar een paar euro per maand kosten. Als ik die opzeg en later weer zou willen kost het 3/4x zo veel.
Ja wel chill want zo kijk ik inmiddels al 6 jaar gratis televisie. Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel weinig tv kijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Techniek staat voor niets
Kennelijk werkt hetquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slim om mensen binnen te houden.
Ik heb er ook een overvloed aan streaming abonnementen lopen. Maar deels via m'n werk tegenwoordig.
Wij ook niet heel veel. En terugkijken is ook wel handig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wel chill want zo kijk ik inmiddels al 6 jaar gratis televisie. Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel weinig tv kijk.
ik zou in theorie ook wel via werk een netflix abo ofzo kunnen krijgen.. maarja.. gedoe en zonde van de centen want kijk meeste toch nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slim om mensen binnen te houden.
Ik heb er ook een overvloed aan streaming abonnementen lopen. Maar deels via m'n werk tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |