quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
correct en de vraag is uberhaupt wanneer dat hier komt
Hee Ama, ik heb hier allemaal naaktslakken die boos op je zijn wegens racismequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die crime dingen enz. Mijn favoriete zender ID TV maar dat staat tegenwoordig ook allemaal op HBO een dag later.
cnn komt ook gewoon uit de muur zonder aboquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, maar dat zou ik niet missen
zeg tegenwoordig hooguit cnn aan
ja maar internetquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
cnn komt ook gewoon uit de muur zonder abo
stomme verdiepingenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
de fiber ligt wel tot de eerste verdieping
verdiepingen 2 en 3 houden nu alles tegen
Bewust?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
de fiber ligt wel tot de eerste verdieping
verdiepingen 2 en 3 houden nu alles tegen
veel glasvezelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel opties heb je in nederland eigenlijk qua aanbieders van tv/internet?
HdPquote:De Amerikaanse minister van Volksgezondheid Robert F. Kennedy Jr. denkt erover om de vogelgriep (H5N1) zijn gang te laten gaan in pluimveebedrijven. Bedoeling is om te kijken of sommige kippen immuun zijn. Wetenschappers waarschuwen dat het een ‘desastreus idee’ is.
...
Experts zijn in alle staten. The New York Times sprak met meerdere dierenartsen en andere wetenschappers, die het voorstel ‘een desastreus idee’ noemen. Met elke besmetting krijgt het virus immers een kans om te muteren tot een gevaarlijkere variant. Voorlopig kan het virus zich nog niet onder mensen verspreiden, maar daar kan zo wel sneller verandering in komen.
...
Die problemen zijn er ook al zonder de proef van Kennedy. Zo gaat de vogelgriep in de VS al rond onder koeien. Zoogdieren dus, net als wij mensen. De kans is reëel dat het virus zich nog verder muteert en ook onder mensen rond gaat. ,,Daar zijn maar een paar mutaties voor nodig’’, zei viroloog Chantal Rovers afgelopen week op deze site. Het virus zou dan kunnen zorgen voor een pandemie die mogelijk ernstiger is dan de coronapandemie van vijf jaar geleden.
soort van i guess... weigeren elke medewerking met aanleg van glas tot nu toe..quote:
adsl ook heel veel aanbieders..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel glasvezels
adsl geen idee van of dat nog rendabel is.
en kabel, 1 aanbieder per regio
Doet me een beetje denken aan High Rise van J G Ballard. Dat mensen van verschillende verdiepingen boos op elkaar werden en elkaar geen millimeter gunden.quote:
Ach.. sinds de dag dat bleekmiddel inspuiten als preventieve oplossing voor covid, ik bedoel the chinese virus, werd geopperd in de VS, sta ik nergens meer versteld van.quote:
Ik wou dat de worm in z'n brein nog leefde. Die had denk ik beter aan de knoppen kunnen zitten.quote:
Nou ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
soort van i guess... weigeren elke medewerking met aanleg van glas tot nu toe..
en aangezien ze op het balkon moeten zijn moet er iets van toestemming zijn..
de VVE kan het escaleren en op een rechtzaak aan laten komen maar daar zijn we nog niet gok ik zo.. ik hoop dat ze het met de lente/zomner nog eens gaan proberen..
Ja, maar daar hadden wij nog niet direct last van. Nu gaan ze daar gewoon een nieuwe pandemie kweken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach.. sinds de dag dat bleekmiddel inspuiten als preventieve oplossing voor covid, ik bedoel the chinese virus, werd geopperd in de VS, sta ik nergens meer versteld van.
ah nog wel rendabel dus....quote:
Nou zeg maar dat ze lekker de tering mogen krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee Ama, ik heb hier allemaal naaktslakken die boos op je zijn wegens racisme
WOWquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zeg maar dat ze lekker de tering mogen krijgen.
Nee dat had het IQ van de wereldbevolking juist wat opgekrikt denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden wij nog niet direct last van. Nu gaan ze daar gewoon een nieuwe pandemie kweken.
Volgens mij is de worm vervangen door een intergalactische schimmel die z'n sporen wil verspreiden door de aarde op te blazen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat de worm in z'n brein nog leefde. Die had denk ik beter aan de knoppen kunnen zitten.
met het stoppen van het ministerie van onderwijs zullen ze idd geen IQpunten meer opkrikken daarquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat had het IQ van de wereldbevolking juist wat opgekrikt denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dacht eigenlijk dat zulke zaken door de VVE besloten werden en je er dan collectief aan moet meewerken. Maar ben niet heel erg bekend met hoe een VVE precies werkt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
yep..
uiteindelijk zal het er wel komen...
Cordyceps 2028quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is de worm vervangen door een intergalactische schimmel die z'n sporen wil verspreiden door de aarde op te blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |