Live TV heb ik nog een analoog signaal van ziggo uit de muur komen (waarmee je dus alleen 1 2 en 3 en de BBC's, MTV kan kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb hem in principe ooit alleen aan de tv gehangen zodat ik live tv kan kijken want ik ben ingelogd op de KPN app van mijn vader maar ik heb geen KPN internet dus moet ik het via mijn telefoon streamen maar dat is geen enkel probleem.
Met NL ziet heb je lang niet alle zenders die je in een normale pakket wel krijgt. Ik heb het zelf overwogen alleen heb je dan best veel standaard dingen niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Live TV heb ik nog een analoog signaal van ziggo uit de muur komen (waarmee je dus alleen 1 2 en 3 en de BBC's, MTV kan kijken.
Ik kan via NLziet ook live TV kijken. En ik heb IPTV waarmee ik ook america zwitserland en weet ik veel wat allemaal kan zien.
zoals?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Met NL ziet heb je lang niet alle zenders die je in een normale pakket wel krijgt. Ik heb het zelf overwogen alleen heb je dan best veel standaard dingen niet.
wrom zou je dan nog internet bij ziggo behouden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, wordt je strot door geduwd door ziggo als je internet bij ze wilt
even de @Ama's door midden breken en kijken of er een verrassing in zitquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Ik heb mijn Netflix dinges al even op pauze staan maar nu pas valt mij ineens op wat voor snor die man heeft.
[ link | afbeelding ]
ja oke maar die niet standaard zenders mis ik niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Met NL ziet heb je lang niet alle zenders die je in een normale pakket wel krijgt. Ik heb het zelf overwogen alleen heb je dan best veel standaard dingen niet.
Blokje kaasquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de @:Ama's door midden breken en kijken of er een verrassing in zit
Cola en snacks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de @:Ama's door midden breken en kijken of er een verrassing in zit
Al die crime dingen enz. Mijn favoriete zender ID TV maar dat staat tegenwoordig ook allemaal op HBO een dag later.quote:
zeg..quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die crime dingen enz. Mijn favoriete zender ID TV maar dat staat tegenwoordig ook allemaal op HBO een dag later.
Wij hebben tv, internet en een aantal streamingdiensten gratis via gergi z'n werk. Anders hadden we er ook niet zoveel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewone TV heb ik in 2020 ofzo de deur uit gedaan. werd me ook veel te duur
correct en de vraag is uberhaupt wanneer dat hier komtquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom zou je dan nog internet bij ziggo behouden.
geen glasvezels?
oh, maar dat zou ik niet missenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die crime dingen enz. Mijn favoriete zender ID TV maar dat staat tegenwoordig ook allemaal op HBO een dag later.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
correct en de vraag is uberhaupt wanneer dat hier komt
Hee Ama, ik heb hier allemaal naaktslakken die boos op je zijn wegens racismequote:Op donderdag 20 maart 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
cnn komt ook gewoon uit de muur zonder aboquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, maar dat zou ik niet missen
zeg tegenwoordig hooguit cnn aan
ja maar internetquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
cnn komt ook gewoon uit de muur zonder abo
stomme verdiepingenquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
de fiber ligt wel tot de eerste verdieping
verdiepingen 2 en 3 houden nu alles tegen
Bewust?quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
de fiber ligt wel tot de eerste verdieping
verdiepingen 2 en 3 houden nu alles tegen
veel glasvezelsquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel opties heb je in nederland eigenlijk qua aanbieders van tv/internet?
HdPquote:De Amerikaanse minister van Volksgezondheid Robert F. Kennedy Jr. denkt erover om de vogelgriep (H5N1) zijn gang te laten gaan in pluimveebedrijven. Bedoeling is om te kijken of sommige kippen immuun zijn. Wetenschappers waarschuwen dat het een ‘desastreus idee’ is.
...
Experts zijn in alle staten. The New York Times sprak met meerdere dierenartsen en andere wetenschappers, die het voorstel ‘een desastreus idee’ noemen. Met elke besmetting krijgt het virus immers een kans om te muteren tot een gevaarlijkere variant. Voorlopig kan het virus zich nog niet onder mensen verspreiden, maar daar kan zo wel sneller verandering in komen.
...
Die problemen zijn er ook al zonder de proef van Kennedy. Zo gaat de vogelgriep in de VS al rond onder koeien. Zoogdieren dus, net als wij mensen. De kans is reëel dat het virus zich nog verder muteert en ook onder mensen rond gaat. ,,Daar zijn maar een paar mutaties voor nodig’’, zei viroloog Chantal Rovers afgelopen week op deze site. Het virus zou dan kunnen zorgen voor een pandemie die mogelijk ernstiger is dan de coronapandemie van vijf jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |